Komunikaty PR

Design na fali. Miami Wars Party by Domoteka

2024-09-02  |  17:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

W sercu Warszawy, nad lewym brzegiem Wisły, Miami Wars przekształciło się w designerską oazę, gdzie natura płynnie połączyła się z nowoczesnym wystrojem dzięki kreatywnej aranżacji Centrum Designu Domoteka. 22 sierpnia miejsce to przyciągnęło architektów, dziennikarzy i miłośników dobrego designu na wyjątkowe Miami Wars Party, zorganizowane przez Domotekę we współpracy z OKK PR. W otoczeniu zieleni, przy dźwiękach starannie dobranej muzyki, goście nie tylko wymieniali się inspiracjami i odkrywali najnowsze trendy, ale wyruszyli także na ekscytujący rejs motorówkami po Wiśle, co dodało temu letniemu wieczorowi nad rzeką wyjątkowej energii i niezapomnianego charakteru.

Usytuowane na lewym brzegu Wisły Miami Wars jest prawdziwą oazą dla wszystkich, ceniących sobie piękno, komfort i bliskość natury w miejskim środowisku. Tego lata, dzięki aranżacji stworzonej przez Centrum Designu Domoteka, popularne wśród warszawiaków miejsce po raz kolejny ujawniło walory swego położenia nad samym brzegiem rzeki. Stylową przestrzeń zaprojektowano we współpracy z obecnymi w Domotece markami Garden Space, Bo Concept i Miloo Home. Dzięki fantastycznym warunkom do wypoczynku, wydarzeń kulturalnych  i aktywności fizycznej, latem można było tu spotkać wielu entuzjastów aktywnego spędzania czasu.

Specjalnie zaaranżowana Strefa Domoteki idealnie wpasowała się w wypełniony kulturalnymi wydarzeniami klimat Miami Wars. Zaproszeni na spotkanie architekci i dziennikarze skorzystali z niej oraz z rejsów motorówkami, podczas których podziwiali panoramiczny widok na rzekę i tętniące życiem nabrzeże. Wieczór kontynuowano, zanurzając się w rozmowach o najnowszych trendach w arażacji wnętrz, wymieniając się pomysłami i doświadczeniami. Po zakończonym rejsie, w towarzystwie prowadzącej spotkanie Olgi Kisiel-Konopki z OKK PR i przedstawicieli Domoteki, m.in. Pauliny Tracz - Dyrektor Centrum Design Domoteka oraz samego przedstawiciela właściciela Domoteki - Agaty Brzezińskiej Head of CEE Pradera, redaktorzy i projektanci wnętrz relaksowali się na miękkich sofach, ciesząc się niezwykłą atmosferą chętnie odwiedzanego przez mieszkańców stolicy miejsca. Degustacja wykwintnych przekąsek oraz napojów, przygotowanych specjalnie na tę okazję, dopełniła wyjątkowego klimatu spotkania. Zaproszeni goście mieli okazję nie tylko odpocząć, ale także wziąć udział w konkursie dotyczącym oferty Domoteki, w którym nagrodami były upominki przygotowane przez Bo Concept Warszawa. Spotkanie w tak nietypowym miejscu z pewnością zaskoczyło gości swym oryginalnym charakterem.

Cykl spotkań Domoteki

Miami Wars Party było podsumowaniem letniego cyklu spotkań Domoteki – eventów dedykowanych przede wszystkim architektom i projektantom, a także mediom współpracującym z Centrum Designu Domoteka. Spotkanie okazało się znakomitą okazja do rozmów, wymiany doświadczeń, inspiracji oraz zacieśnienia relacji w społeczności architektonicznej, tworząc doskonałą okazję do networkingu.

W trakcie letnich miesięcy odbyły się już dwa kameralne rejsy, na które Domoteka i OKK PR zaprosiły grono cenionych architektów wnętrz oraz znane pracownie, w tym Ambasadorów Domoteki. To dobrze znani eksperci , którzy regularnie dzielą się wiedzą z projektowania wnętrz podczas rozmaitych wydarzeń i konsultacji organizowanych w Domotece.

Cała strefa tętniła życiem do późnych godzin nocnych, a blask ogniska i otaczające go elementy wystroju – od eleganckich sof i krzeseł, po przestronne stoły Garden Space, Bo Concept i Miloo Home - zachęcały do dłuższego pozostania i delektowania się atmosferą wieczoru.

„Tego rodzaju spotkania to doskonała okazja, by w inspirującym otoczeniu spędzić aktywnie czas w gronie profesjonalistów i miłośników designu, wymieniając się pomysłami, które mogą zainspirować architektów współpracujących z Domoteką do tworzenia nowych projektów wnętrz”- podsumowała wieczór Paulina Tkacz, Dyrektor obiektu.

Więcej informacji: domoteka.pl

***Domoteka to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany designowi. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, posiada w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci Domoteki, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą. Właścicielem Domoteki oraz parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,4 miliarda euro zawiera ponad 59 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich posiadających łącznie 2,500 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.