Komunikaty PR

Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home

2024-11-04  |  11:35
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.31 MB )

Choć za oknami jesień i plucha wszyscy miłośnicy dobrego wzornictwa, którzy odwiedzili tegoroczne targi PTAK EXPO Warsaw Home, mogli poczuć moc słonecznych kolorów i pozytywną energię z nich płynącą. Tą dużą dawkę witaminy D zapewniła marka Artu, producent nowoczesnych mebli, której stoisko przyciągało uwagę feerią barw i ekspresją nowoczesnego designu.

PTAK EXPO Warsaw Home od lat cieszy się popularnością wśród ekspertów, ale i amatorów designu, uchodząc za jedne z najbardziej prestiżowych targów wyposażenia wnętrz w Polsce. To tu swoje nowości i flagowe produkty prezentują najwięksi polscy producenci i dystrybutorzy związani z branżą. Wśród nich nie mogło zabraknąć marki Artu, która w swej ofercie posiada nowoczesne sofy, krzesła, stołki i stoły – wszystkie powstałe we współpracy z uznanymi designerami z Europy.

Na stoisku Artu znalazły się wszystkie kultowe produkty marki oraz ich premierowe odsłony, pokazując, jak starannie przemyślany design może zmieniać oblicze wnętrz, podnosząc przy tym ich funkcjonalność. Ergonomiczne, ponadczasowe i uniwersalne, a przy tym wykonane z ekologicznych materiałów meble zachwycały swą jakością, prostotą i… kolorem. Wśród eksponowanych produktów nie mogło więc zabraknąć produktów powstałych przy współpracy z Pablo Regaño – krzeseł Cesto oraz sof i foteli, także biurowych, z linii Lover oraz z Moritzem Putzierem, takich jak krzesła, krzesła barowe i półbarowe z serii Eddie oraz krzesła i taborety z kolekcji Taptap w premierowej odsłonie. W nowej wersji kolorystycznej przyciągała ona uwagę dzięki precyzyjnie wykonanym detalom i zabawnym wykorzystanym geometrycznym kształtom i proporcjom, które nadają każdemu elementowi niekonwencjonalny charakter. Na stoisku nie zabrakło także krzeseł kultowej już serii WOX nagrodzonej RedDot oraz Moss projektu Pavla Vetrovа.

To właśnie te produkty olśniły, i to dosłownie, tegoroczne stoisko marki. Przyciągnęło ono bowiem uwagę zwiedzających, nie tylko starannie przemyślaną ekspozycją, ale też, a może przede wszystkim, żywymi kolorami. Ta feeria barw – słonecznych, energetycznych i wprowadzających w dobry nastrój doskonale oddała charakter marki – nowoczesnej, innowacyjnej, wpisującej się we współczesny styl życia. Pokazała też, że meble Artu to doskonałe połączenie estetyki z funkcjonalnością, która sprawdza się zarówno w przestrzeniach mieszkalnych, jak i wnętrzach użyteczności publicznej.

O tym mogli się przekonać wszyscy zwiedzający targi PTAK EXPO Warsaw Home, którzy w dniach 23 – 26 października b.r., odwiedzili jej stoisko. Wśród licznych gości nie zabrakło także profesjonalistów ściśle związanych z branżą wyposażenia wnętrz. Designerskie kolekcje mebli Artu z zainteresowaniem „testowali” znani architekci, projektanci i przedstawiciele mediów, którzy, poprzez swą codzienną pracę, wyznaczają trendy w kreowaniu nowoczesnych przestrzeni.

Stoisko marki Artu odwiedziliśmy z całym zespołem projektowym. Przyciągnęło nas one niesamowitymi, bardzo ekscentrycznymi kolorami oraz dopracowanym pod każdym względem wzornictwem. Byliśmy bardzo mile zaskoczeni, gdy okazało się, że to polska młoda marka prezentuje tak designerskie produkty na naprawdę światowym poziomie. Artu ze swoją kreatywnością i misją, by dostarczać na rynek ergonomiczne, funkcjonalne i dobrze przemyślane meble to z pewnością nadzieja naszego rodzimego designu - mówi projektantka Dorota Terlecka, właścicielka pracowni Biuro Kreacja.

Opinie zwiedzających potwierdza otrzymana przez markę nagroda, rokrocznie przyznawana przez organizatora PTAK EXPO Warsaw Home najlepszym wystawcom. Artu otrzymało prestiżowy medal targowy w kategorii „Ekspozycja targowa”.

Jesteśmy dumni, że organizatorzy wydarzenia docenili koncepcję naszego stoiskaPlanując ekspozycję, chcieliśmy by nasze produkty nie tylko przykuwały uwagę, ale też zaskakiwały. Biorąc pod uwagę ich designerski charakter, nieszablonowość, a zarazem jakość i funkcjonalność, postawiliśmy na kolor. Ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę. Nasze krzesła, stoły, stołki i sofy, dzięki głębokim kolorom, wyróżniały się na tle konkurencji. Proste i ergonomiczne, wykonane z wysokiej jakości materiałów dały się poznać ze swej najlepszej strony. Odwiedzający nasze stoisko goście z przyjemnością odkrywali ich wielowarstwowość i pomysłowość odpowiedzialnych za ich kreację projektantów - dodają właściciele marki Artu.

https://artu.works/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.