Do 3 szynek sztuka, czyli True Italian Taste
Pierwsza część tego wyjątkowo smacznego eventu, który dedykowana była ekspertom, restauratorom i dystrybutorom, którzy mieli okazję nie tylko degustować trzy włoskie szynki:
- Prosciutto di Parma DOP,
- Prosciutto Toscano DOP,
- Prosciutto di San Daniele DOP,
ale również skosztowali dań, przygotowanych przez Marco Ghia, z wykorzystaniem włoskich wędlin. Spotkanie to miało na celu prybliżenie nie tylko oryginalnych włoskich wędlin, lecz także zaprezentowanie możliwości wprowadzenia ich w prosty i smaczny sposób do menu restauracji.
Podczas wieczornej części eventu, po degustacji Prosciutto di Parma DOP, Prosciutto Toscano DOP i Prosciutto di San Daniele DOP, odbyły się warsztaty kulinarne dla blogerów i przedstawicieli mediów pod okiem chefa Cristiny Catese. W menu znalazły się taki dania jak pinsa romana z rukolą i Prosciutto di Parma DOP, polenta z borowikami i Prosciutto San Daniele DOP, wytrawny sernik z Prosciutto Toscano DOP.
Gościem specjalnym wieczoru była Hanna Lis, dziennikarka i miłośniczka włoskiej kultury.
Wielki finał True Italian Taste – maj 2020
W ramach projektu True Italian Taste oprócz masterclass poświęconych włoskim wędlinom, w kwietniu odbędą się jeszcze jedne: Włoskie bąbelki. Uroczystym zakończeniem True Italian Taste będzie True Italian Table. Podczas tego wydarzenia odbędą się warsztaty kulinarne i spotkania oraz dyskusje panelowe z przedstawicielami najsłynniejszych włoskich brandów spożywczych obecych w Polsce.

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.