Do Blue City wraca Jarmark Produktów Regionalnych
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
W ciągu trzech dni, na stoiskach jarmarku, na poziomie – 1, znów będzie można wybierać produkty i rozmawiać z ich producentami, oczywiście przy zachowaniu wszelkich wymogów bezpieczeństwa. W ofercie wystawców znajdziemy przysmaki i lubiane swojskie specjały produkowane przez rodzinne gospodarstwa i niewielkie zakłady na podstawie starych polskich receptur i regionalnych przepisów.
Na fanów naturalnej żywności czekać będą stragany z wędlinami, nabiałem, rybami, pieczywem regionalnym i miodami. Będzie można kupić m.in. pasztety, swojskie szynki
i kiełbasy, sery korycińskie, kozie, oscypki, bundz oraz dania gotowe jak np. bigos kartacze, piróg biłgorajski, pierogi i babkę ziemniaczaną. Do swojego stoiska zaprasza firma rodzinna „Nalewki Staropolskie”, która produkuje nalewki z zgodnie z tradycyjnymi domowymi recepturami. Poszczególne rodzaje nalewek wytwarzane są w krótkich seriach i wszystkie są rocznikowane. Nie zabraknie również zagranicznych smakołyków z Węgier, Azerbejdżanu, Grecji i Turcji.
Stragany będą dostosowane do obecnych wymogów sanitarnych, a sprzedaż będzie się odbywała z zachowaniem wszelkich zasad, zgodnych z aktualnie obowiązującym rozporządzeniem.
# regionalne specjały
# swojskie jedzenie
# produkty prosto od producentów
Przejazdy FREENOW wspierają powodzian.
Odkryj tajniki snu w Porcie Łódź!
Popraw jakość swojego snu dzięki kampanii „Dobrze Ci we śnie!” Ingka Centres
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas
Prezenterka wierzy, że odświeżona formuła „Pytania na śniadanie” nadawana z imponującego studia przełamie nie najlepszą passę porannego programu i wreszcie uda się odzyskać zaufanie tych widzów, którzy byli rozczarowani zmianami i odeszli do konkurencji. Katarzyna Dowbor wie, że każda rewolucja w danym formacie telewizyjnym niesie ze sobą ryzyko. Jej zdaniem w tym przypadku antidotum mogą być chociażby ciekawe cykle skierowane do osób w różnym wieku i o różnym statusie społecznym.
Edukacja
Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet
Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.
Muzyka
Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji
Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.