Komunikaty PR

Dodaj mieszkaniu oryginalnego stylu dzięki kolekcji Woodland

2020-03-19  |  15:00
Biuro prasowe

Podczas aranżacji swojego mieszkania, coraz więcej osób stawia na klasyczne, stonowane kolory, a projektanci stosują ponadczasowe rozwiązania podczas doboru produktów. Jednym z takich rozwiązań są drewniane płytki z kolekcji WOODLAND marki Cersanit – czyli klasyka w nowoczesnym wydaniu.

 

Drewniane płytki, które wszędzie pasują

Kolekcja WOODLAND została stworzona w oparciu o ciepłe i zimne beże, brązy oraz tradycyjną biel. Do wyboru są różnorodne odsłony rysunków drewna, m.in. orzech amerykański, dąb, sosnę bądź bielone drewna. Starannie stworzony design płytek ukazuje ich charakterystyczne cechy. Drewniane płytki marki Cersanit łączą ze sobą zarówno rustykalny, jak i nowoczesny wygląd, dzięki czemu idealnie nadają do każdego wnętrza – skandynawskiego, w stylu boho, bądź loftowego.

Harmonia i spokój w łazience

Takie odczucia zapewnia połączenie ciepłych barw gresu z odcieniami szarości, bieli i czerni, które występuje w kolekcji HICKORY WOOD BROWN. Wzór orzecha amerykańskiego to ciemnobrązowa kolorystyka matowych płytek. Oddaje ciepło palonego drewna, tym samym tworząc intrygującą, nieco tajemniczą przestrzeń. Dzięki temu łazienka stanie się miejscem wyciszenia i relaksu, tworząc z pomieszczenia oazę spokoju.

Świeżość przestrzeni

Nieskończone możliwości aranżacji wnętrza, nadające powiew świeżości, zapewnia wybór kolekcji ALPINE WOOD WHITE. Przy delikatnych kolorach wyposażenia pomieszczenia tworzy intrygujący oraz oryginalny efekt wizualny. Dzięki swojemu kolorowi, naśladującego bielone drewno, płytki sprawdzą się  zarówno w sypialni, salonie, kuchni, a nawet w pokoju dziecięcym. Ich matowa struktura sprawia, że można je kłaść nie tylko na podłodze, lecz również na ścianie.

Niebanalne wnętrze

Nie potrzeba wiele, aby stworzyć wyjątkową aranżację mieszkania. Niekonwencjonalne wnętrze można uzyskać przy połączeniu dwóch stylów – klasycznego oraz nowoczesnego. Jest to możliwe dzięki kolekcji BIRCH WOOD BROWN, która wprowadza w klimat przestronnych wnętrz starych kamienic. Płytki w odcieniu ciemnego beżu przyciągają wzrok, tworząc w mieszkaniu autentyczny design. Kolekcja ta świetnie się sprawdza w towarzystwie dodatków oraz sztukaterii w ciemnych kolorach.

Dla miłośników surowego stylu

Nasze mieszkanie może być zarówno miejscem relaksu i wypoczynku, jak i pracy twórczej. Od nas zależy jak wykorzystamy przestrzeń salonową. Jeśli postanowimy stworzyć z niej domową pracownię, gresy z kolekcji PINE WOOD BEIGE staną na wysokości zadania dzięki wysokiej odporności na plamy i ścieranie. Jasny ton beżu płytki kojarzy się ze świeżo obrobionym drewnem. Co więcej, pozwala na swobodne dopasowanie się do koloru mebli, zapewniając w mieszkaniu poczucie czystej harmonii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.