NATURALNE ŻELE POD PRYSZNIC OD NEBOA W MEGAPROMOCJI ROSSMANN
PREMIO ANNA KORZEŃ
Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
Megapromocja w Rossmann to doskonała okazja, aby wybrać więcej kolorowych, rozpieszczających kosmetyków. Od 16 listopada wszystkie naturalne żele pod prysznic od Neboa kupisz w wyjątkowo przyjaznych cenach. Możesz wybrać jeden lub nawet kilka pięknie pachnących żeli – dla siebie, dla rodziny i na zapas.
Zostań bohaterką naturalnej pielęgnacji w duchu less waste i wybierz z czystym sumieniem to, co lubisz najbardziej. Chcesz przetestować nowości lub po prostu szukasz produktów, dzięki którym będziesz miała pewność, że przyjemność idzie w parze z troską o ekologię?
W megapromocji Neboa w Rossmann czeka na Ciebie sześć energetycznych żeli pod prysznic, których aromaty przywodzą na myśl ciepłe, letnie nuty: Sunny beach, Ocean sunset, Algae hydration, Blue lagoon, Macadamia regeneration, Jojoba calmness. Żele uwodzą egzotycznymi zapachami, relaksując ciało i umysł nawet podczas krótkiej kąpieli. Wegańskie formuły kosmetyków bazują w 96% na składnikach pochodzenia naturalnego i nie zawierają mikroplastiku. Dzięki temu są przyjazne nie tylko dla skóry, ale także dla środowiska. Kolorowe butelki zostały wykonane z plastiku z recyklingu i nadają się do ponownego przetworzenia.
Naturalne żeli pod prysznic Neboa będą dostępne w MEGAPROMOCJI w sieci ROSSMANN w dniach 16- 30 listopada br.
NEBOA to polska marka naturalnych kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów i ciała. Jej produkty są tworzone zgodnie z filozofią Respect the Nature, która towarzyszy marce na wszystkich obszarach istnienia: od opracowania wegańskich i naturalnych receptur, poprzez opakowania stworzone w duchu less waste, na realnych działaniach na rzecz oczyszczania mórz i oceanów kończąc. Wszystkie kosmetyki Neboa posiadają certyfikat PETA Cruelty Free and Vegan. Jako oficjalny partner Fundacji MARE, a także fundator specjalistycznego kosza PortBin, który oczyszcza Bałtyk z plastiku, Neboa dba o przyszłość polskiego morza i nieustannie poszukuje nowych możliwości ochrony jego cennych zasobów. Portfolio produktowe marki obejmuje 19 kosmetyków do pielęgnacji włosów i skóry głowy oraz 6 żeli pod prysznic. Kosmetyki Neboa są dostępne wyłącznie w sieci Rossmann.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.