Komunikaty PR

Domopasje w Domotece: Premiera Raportu wzorniczego

2024-07-29  |  09:50
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Już 30 lipca o godzinie o 18:00 w Centrum Designu Domoteka będzie miała miejsce premiera Raportu wzorniczego z Salone del Mobile 2024, który – tradycyjnie już – Domoteka sporządziła we współpracy merytorycznej z ekspertami z dziedziny architektury wnętrz i designu. Okazją do prezentacji raportu „Mediolańskie Inspiracje” będzie kolejne spotkanie z cyklu Domopasje, podczas którego cenione osobowości z branży przybliżą przebieg samych targów oraz omówią najnowsze trendy i kierunki, jakie przybiorą design i projektowanie wnętrz w nadchodzących latach.

Domopasje to autorski cykl wydarzeń Centrum Designu Domoteka w Warszawie. Podczas każdego ze spotkań przedstawiane są najbardziej inspirujące postaci z branży architektonicznej, wnętrzarskiej i projektowej. Spotkaniom tym towarzyszą też kameralne rozmowy w otoczeniu najwyższej jakości designu. Do tej pory gośćmi Domopasji były znana projektantka biżuterii Anna Orska oraz założycielki cenionej pracowni WZ Studio, architektki Ada Skwira i Małgorzata Liebhart.

Najbliższe Domopasje odbędą się już 30 lipca o godzinie 18:00, a pretekst do spotkania i rozmów jest naprawdę wyjątkowy – tematem będzie premiera Raportu wzorniczego Domoteki z Salone del Mobile 2024, czyli tegorocznej edycji najbardziej prestiżowych międzynarodowych targów designu, które od lat przepowiadają nadchodzące trendy oraz ilustrują aktualne tendencje w myśleniu i praktykowaniu designu. W wydarzeniu udział wezmą goście, którzy eksperckim okiem przyglądali się ostatnim mediolańskim targom i czynnie uczestniczyli w opracowywaniu raportu Domoteki. Podczas panelu dyskusyjnego przedstawią oni sam raport i podzielą się swoją opinią na temat najnowszych designerskich propozycji kuratorów wydarzenia i poszczególnych marek. Wśród specjalistów zaproszonych przez Domotekę do współtworzenia raportu znaleźli się: Anna Chwalińska („Elle Decoration”), Anna Grużewska („Czas na Wnętrze”), Magdalena Federowicz-Boule (Tremend), Aneta Dudek i Martyna Leśniewska (NABOO), Małgorzata Liebhart (WZ Studio), Łukasz Siwiec, Alina Badora, Katarzyna Sosińska, Anna Koszela, Katarzyna Bobocińska (Conchita Home), Ireneusz Bednarz (Calligaris) i Szczepan Zalewski. Po prezentacji raportu paneliści zaproszą uczestników wydarzenia do pasjonującej dyskusji, która jest jednym ze stałych elementów spotkań z cyklu Domopasje. Panel moderować będzie Olga Kisiel-Konopka (OKK! PR). Z myślą o gościach przygotowano też poczęstunek inspirowany Italią.

Raport wzorniczy Domoteki „Mediolańskie Inspiracje” to obowiązkowa lektura dla wszystkich miłośników dobrego designu, którzy chcą być na bieżąco z aktualnymi trendami. Rok do roku ukazuje on najnowsze trendy w projektowaniu mebli i urządzaniu wnętrz, które można zaobserwować podczas Salone Del Mobile – największych w Europie targów branży wyposażenia wnętrz, gdzie wystawcy z całego świata prezentują swoje nowości produktowe. Tegoroczna edycja targów pod wieloma względami była wyjątkowa. Organizatorzy informują o rekordowej frekwencji zarówno wśród zwiedzających gości, jak i samych wystawców, wśród których nie zabrakło marek znanych polskim konsumentom z bogatej oferty Domoteki, jak choćby Artemide, Calligaris, Cattelan Italia, de Sede, Dienne, Draenert czy Fiam.

Dlatego wyjątkowy jest także tegoroczny Raport wzorniczy Domoteki. W bogato ilustrowanym raporcie rozpoznane i w interesujący sposób omówione zostały najistotniejsze zjawiska we współczesnym designie – autorskie podejścia do klasyki i stale powracające motywy, tendencje stylistyczne takie jak choćby „cicha elegancja”, problematyka cyrkularności i recyklingu, renesans rzemiosła we współczesnym wydaniu, wyzwania związane z rozwojem sztucznej inteligencji, ponadczasowe materiały, które nigdy nie wyjdą z mody, design, który oddziałuje na zmysły…

Jakie jeszcze trendy zaobserwowali eksperci? Co szczególnie przykuło ich uwagę i czym zaskoczyły tegoroczne targi iSaloni? O tym dowiemy się z lektury raportu, który już po premierze będzie można bezpłatnie pobrać na stronie internetowej Domoteki.

Tych jednak, którzy chcą jako pierwsi poznać Raport wzorniczy Domoteki i na żywo wysłuchać opinii ekspertów serdecznie zapraszamy na Domopasje. Spotkamy się już 30 lipca w salonie Aksonometria o godzinie 18:00!

Domoteka to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany designowi. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, posiada w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci Domoteki, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą. Właścicielem Domoteki oraz parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,4 miliarda euro zawiera ponad 59 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich posiadających łącznie 2,500 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.