Domoteka kontynuuje cykl webinarów oraz warsztatów online Domodesign
Jak urządzić wnętrze? Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka udziela solidnego wsparcia w tym temacie. Cykl webinarów i warsztatów Domodesign pozwala nie tylko zdobyć cenną wiedzę aranżacyjną, lecz także rozwiązać konkretne problemy i zaplanować wystrój pomieszczeń wskazanych przez uczestników. Projekt wystartował jesienią 2020 roku. Ponieważ cieszył się dużą popularnością, ma kontynuację w bieżącym roku. Udział w Domodesign jest bezpłatny.
Webinary i warsztaty Domodesign stanowią świetną okazję do tego, by pod okiem profesjonalistów urządzić konkretne pomieszczenia. Wszystkie spotkania prowadzone są przez architektów wnętrz: Martynę Banaszczuk oraz Ewelinę Białobrzewską, ekspertów programu Pomagamy Urządzać. Wspólnie z uczestnikami planują aranżację danej przestrzeni oraz proponują rekomendowane produkty z asortymentu Domoteki. W rezultacie po warsztatach powstają gotowe listy zakupowe.
Webinar i warsztaty praktyczne
Każda z odsłon Domodesign składa się z dwóch części. Pierwsza to webinar trwający ok. 1,5 godz. Ma on charakter bardziej teoretyczny – dotyczy konkretnego pomieszczenia lub zagadnienia, a także dostarcza wiedzę w zakresie najważniejszych zasad projektowych. Bazę stanowi oferta Domoteki ze starannie wyselekcjonowanymi produktami, dobranymi do tematu z różnych sklepów. Drugą część, trwającą ok. 3 godz., stanowią praktyczne warsztaty online. W ramach nich uczestnicy mogą na bazie planów konkretnych pomieszczeń stworzyć moodboardy oraz zaprojektować wybrane wnętrze. Wszystko odbywa się z pomocą architektek, które odpowiadają na pytania, a także udzielają porad w kontekście stylu aranżacyjnego, rozwiązań projektowych czy wyposażenia. Wspierają również przygotowywanie list zakupowych. Po warsztatach uczestnicy mogą odwiedzić salony Domoteki, po to by kupić produkty z przygotowanej listy albo przeprowadzić dodatkowe konsultacje.
Główne atuty warsztatów Domodesign to praca nad konkretnymi pomieszczeniami z mieszkań uczestników oraz rozwiązywanie realnych problemów projektowych. Oprócz tego uczestnicy mogą liczyć na atrakcyjne promocje i zniżki w Domotece. Projekt Domodesign stale się rozwija, a jeśli sytuacja pandemiczna oraz obowiązujące rygory sanitarne na to pozwolą, w przyszłości zostanie rozszerzony o trzecią część – spotkania i warsztaty stacjonarne w Domotece.
– Webinary i warsztaty Domodesign cieszą się dużą popularnością. Zainteresowane osoby wpisują się na listy rezerwowe, ponieważ każde z wydarzeń ma ograniczoną liczbę miejsc. Mamy więc dowód na to, że projekt osiągnął sukces. Co ważne, pozostaje w pełnej zgodzie z naszą filozofią – chcemy nie tylko dostarczać zróżnicowane produkty do wnętrz, lecz także edukować, inspirować, pomagać w podejmowaniu dobrych decyzji zakupowych oraz projektowych – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.
Plany na 2021 rok
Projekt wystartował już w 2020 roku, kiedy odbyły się webinary i warsztaty poświęcone kuchni, salonowi, sypialni, łazience, a także home stagingowi i dekorowaniu domu. Za nami już pierwsza edycja w bieżącym roku – w styczniu uczestnicy pod okiem architektek pracowali nad aranżacjami garderoby. Najbliższe wydarzenie Domodesign odbędzie się 17 i 20 lutego (odpowiednio webinar i warsztaty) i będzie dotyczyło przestrzeni home office. Na cały 2021 rok zaplanowane są kolejne odsłony Domodesign – jedna w miesiącu (z wyjątkiem miesięcy wakacyjnych). Wśród podejmowanych tematów znajdują się nowości, takie jak pokój dziecka oraz ekologiczny dom, czyli prośrodowiskowe rozwiązania proponowane przez salony Domoteki. Oprócz tego prace warsztatowe obejmą balkon i taras, kuchnię, sypialnię i łazienkę. Domodesign na temat salonu będzie zaś zorganizowany dwa razy – w pierwszym terminie będzie dotyczył mebli wypoczynkowych i do siedzenia, w drugim natomiast mebli dodatkowych, takich jak stoły, regały, szafki czy półki.
Domodesign i nie tylko
Cykl Domodesign zyska wsparcie w postaci dodatkowych działań. W katalogu produktowym online znajdą się sekcje odpowiadające kategoriom warsztatów wzbogacone o prezentację oferty Domoteki z danego obszaru tematycznego. Oprócz tego na stronie Domoteki powstanie zakładka poświęcona Domodesign, która w jednym miejscu i w wygodnej formie gromadzi archiwalne warsztaty oraz pomocnicze materiały ich dotyczące przygotowane przez architektów.
Od ogólnych zasad aranżacyjnych po projekt konkretnego pomieszczenia i listę zakupową – webinary i warsztaty Domodesign zapewniają klientom Domoteki solidne wsparcie podczas urządzania wnętrz. To zaś stanowi najlepszą drogę do wymarzonego domu – funkcjonalnego, estetycznego, zgodnego z gustem i potrzebami.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.