Komunikaty PR

DOMOTEKA rośnie w siłę

2024-12-13  |  13:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Centrum Designu DOMOTEKA zamyka ostatnie półrocze z sukcesami, które uczyniły to miejsce nie tylko źródłem inspiracji wnętrzarskich, ale także przestrzenią, gdzie spotykają się najnowsze trendy i twórcze idee. Właśnie tu klienci mogą odkrywać szeroką ofertę wyposażenia, od nowoczesnych sof i funkcjonalnych kuchni po unikatowe dzieła sztuki, tworząc wnętrza idealnie dopasowane do swojego stylu życia. DOMOTEKA to jednak coś więcej niż wyjątkowa oferta – to także miejsce, gdzie najemcy lokali otrzymują pełne wsparcie w rozwoju swoich marek. Dzięki kompleksowej pomocy w promocji i wydarzeniom specjalnym, DOMOTEKA staje się solidnym fundamentem sukcesu dla najemców i poszczególnych marek, pozostając źródłem użytkowych rozwiązań dla klientów. Za komercjalizację obiektu z portfela funduszu Pradera odpowiadają ekspertki z agencji doradczej Cushman & Wakefield.

DOMOTEKA tworzy doskonałe warunki dla marek pragnących wyróżnić się na rynku oraz odwiedzających to miejsce klientów i architektów. Ostatnie miesiące przyniosły wiele nowych otwarć i zmian, które podkreślają dynamiczny rozwój centrum oraz jego wiodącą pozycję w stołecznej branży wnętrzarskiej. „Fakt, że większość marek obecnych w DOMOTECE reprezentują główni producenci oraz dystrybutorzy tych brandów w Polsce, świadczy o naszej renomie i silnej pozycji na rynku wyposażenia wnętrz” – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE Pradera.

Rozwój w stylu premium

Do grona najemców DOMOTEKI dołączyły w ostatnim półroczu nowe marki, a znane brandy zdecydowały się na powiększenie lokali lub nową odsłonę swoich showroomów. M&P Furniture otworzyło nowy salon na pierwszym piętrze, oferując eleganckie meble na wymiar wraz z nowoczesnymi rozwiązaniami kuchennymi. Polska marka Bizzarto zdecydowała się na zwiększenie przestrzeni lokalu, teraz wynoszącego 425 m² powierzchni, co stanowi dowód na to, że DOMOTEKA jest idealną przestrzenią do rozwoju biznesu. Rodzinna marka Novelle Home Couture zaprezentowała w ostatnich dniach nową aranżację na powierzchni 151 m², a na pierwszym piętrze świętowano otwarcie showroomu Malwiny Konopackiej z unikatową, znaną na całym świecie ceramiką.  Na tym samym piętrze otworzył się nowy salon Art Gallery by Iza Kosecka, wzbogacając ofertę DOMOTEKI o kolejne warte uwagi obiekty artystyczne.

„Jesteśmy również dumni z tego, że uznane marki wnętrzarskie, takie jak Aris Concept, Meble Mościccy, Natuzzi czy Dla Spania, przedłużyły z nami swoje umowy najmu. Łącznie nowe otwarcia i przedłużenia umów obejmują tylko w tym półroczu blisko 3000 m² powierzchni – co świadczy o dynamicznym rozwoju i sile naszej lokalizacji. DOMOTEKA stała się miejscem popularnym i docenianym przez czołowe marki w branży. Mogę też nadmienić, że w kolejnym roku pojawią się kolejne, na które już z niecierpliwością czekamy.” – dodaje Agata Brzezińska.

„Nasza wieloletnia współpraca z właścicielem Centrum Designu DOMOTEKA to przykład konsekwentnie realizowanej, wspólnej strategii i wizji. Razem stworzyliśmy unikalne miejsce na mapie Polski, które inspiruje i wyznacza nowe standardy w branży wnętrzarskiej. DOMOTEKA to prawdziwy raj dla miłośników designu – skupia najlepszych międzynarodowych i polskich producentów oraz dystrybutorów, oferując rozwiązania łączące estetykę z funkcjonalnością. Nieustannie rozwijamy to wyjątkowe miejsce, poszukując innowacyjnych rozwiązań i przyciągając nietuzinkowe marki. W 2025 roku oferta wzbogaci się o kolejne inspirujące propozycje” – mówi Ada Budynek, Leasing Team Manager w międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield, która odpowiada za komercjalizację DOMOTEKI.

Dla miłośników designu i nie tylko

DOMOTEKA to nie tylko przestrzeń zakupów, która inspiruje bogatą ofertą, ale także miejsce spotkań z polskim designem, sztuką i kulturą. Cyklicznie odbywają się tutaj wydarzenia, które przyciągają uwagę klientów, środowisk artystycznych oraz biur projektowych. Wśród specjalnych gości DOMOTEKI znalazły się postacie takie jak Pani Jurek – projektantka znana z innowacyjnych rozwiązań oświetleniowych, projektantka biżuterii Anna Orska oraz reżyserka Ewa Ewart, autorka wielu poruszających filmów dokumentalnych. Swoją obecnością zaszczyciły DOMOTEKĘ również architektki z WZ Studio, a także fotografowie Marek Biegalski i Marcin Giba, współpracujący z marką LEO.

Program Ambasadorski

DOMOTEKA jako centrum designu i mebli, łączy piękno z funkcjonalnością, ale także z ludźmi – ekspertami, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem kształtują tę przestrzeń. Ambasadorzy DOMOTEKI to wybitne pracownie wnętrzarskie, ale przede wszystkim ludzie z pasją. Dzięki nim DOMOTEKA staje się miejscem spotkań i wymiany pomysłów. Wśród Ambasadorów znajdują się osobistości takie jak: Marta Iglewska i Radosław Wócik – InteriorsyAgnieszka Balicka - Balicka DesignŁukasz SiwiecAnna Federowicz – TremendKamila Jakubowska-SzmydMartyna BanaszczukAlina Badora oraz Agnieszka Lesiuk – Art. Design Studio. To ludzie, którzy inspirują, edukują i pomagają klientom odnaleźć odpowiedzi na pytania związane z designem.

 „Nasze wydarzenia to nie tylko okazja do spotkania inspirujących osobowości i wymiany wiedzy o trendach w projektowaniu, ale także przestrzeń, która łączy handel z odkrywaniem piękna i innowacji we wnętrzach. Dbamy o to, aby każdy, kto odwiedza DOMOTEKĘ doświadczył najwyższej jakości obsługi – od profesjonalnego doradztwa i szerokiej oferty produktowej, po wyjątkową atmosferę zakupów. – zaznacza Agata Brzezińska.

Więcej informacji: domoteka.pl

***Centrum Designu DOMOTEKA to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany designowi. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, posiada w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci DOMOTEKI, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą. Właścicielem DOMOTEKI oraz parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie.
Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 4.3 miliarda euro zawiera ponad 59 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich posiadających łącznie 2,900 sklepów. (www.pradera.com).
Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland.
Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić? Biuro prasowe
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element
Dom Luksus, który nie przytłacza
2024-12-23 | 13:00

Luksus, który nie przytłacza

Styl quiet luxury to elegancja w najbardziej subtelnej, wysmakowanej formie. Nie znajdziemy tu krzykliwych wzorów, przesadnego przepychu ani trendów, które
Dom Klienci zaakceptowali naszą wizję architektoniczną
2024-12-23 | 10:00

Klienci zaakceptowali naszą wizję architektoniczną

Ponad dwie dekady zawodowych doświadczeń, długa lista zrealizowanych projektów oraz setki rozmów z klientami, by lepiej zrozumieć ich potrzeby i dopasować do nich kształt

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem

Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.