DOMOTEKA świętuje 18. urodziny!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
W ciągu osiemnastu lat istnienia, usytuowana w Warszawie DOMOTEKA stała się ważnym punktem na mapie rynku wnętrzarskiego. Inspiracje architektoniczne spotykają się tu z najnowszymi trendami, a szeroka i kompletna oferta produktowa łączy światowe i polskie marki. DOMOTEKA to także usługi z profesjonalnym doradztwem oraz edukacja dla profesjonalistów i klientów docelowych. 18 lat istnienia pokazało, że DOMOTEKA ewoluuje, kusi najlepszym wzornictwem i przyciąga wymagających klientów swą różnorodnością i jakością, stając się na rynku wnętrzarskim synonimem stylu oraz nowoczesności w designie. Z okazji urodzin DOMOTEKI, 4 października 2024 o godz.18:00 w centrum odbędzie się spotkanie „Siła opowieści” z cenioną dziennikarką, reżyserką i producentką filmów dokumentalnych Ewą Ewart i makijażystką oraz malarką Magdą Atkins.
Imponująca powierzchnia i stabilny wynajem
DOMOTEKA, największe centrum aranżacji wnętrz premium w Polsce, od lat przyciąga wielu klientów z Warszawy i okolic a także z całej Polski i zagranicy. Zlokalizowana zaledwie 20 minut od centrum miasta i usytuowana w bezpośrednim sąsiedztwie trasy S8, oferuje dostęp do prawie 60 salonów znanych i docenianych marek, które zaspokajają oczekiwania w zakresie wyposażenia każdego rodzaju pomieszczeń – od salonów, sypialni, przez kuchnie i łazienki, aż po tarasy i ogrody. Na terenie centrum znaleźć można kompletną ofertę ponad 600 marek, w tym wielu dostępnych na wyłącznie w DOMOTECE. Całość zajmuje ponad 17 tysięcy metrów kwadratowych, a wynajem powierzchni utrzymuje się na stabilnym poziomie ponad 90%. Centrum Designu DOMOTEKA jest sercem HOMEPARKU TARGÓWEK – kompleksu handlowego z komplementarną ofertą o łącznej powierzchni 75 000 metrów kwadratowych.
Przez 18 lat działalności DOMOTEKA nieustannie poszerzała swoją ofertę, wprowadzając nowoczesne rozwiązania, inwestując w modernizacje oraz rozwijając przestrzeń handlową. Jednym z kluczowych projektów była przebudowa i wydzielenie lokali dla IWC HOME oraz Dion o łącznej powierzchni 736 m², co znacząco wzbogaciło ofertę wnętrzarską centrum. DOMOTEKA zyskała również przewagę konkurencyjną dzięki uruchomieniu „Akademii Harmonika” – innowacyjnej sali zabaw, która przyciąga rodziny z dziećmi i stanowi unikatową ofertę wśród centrów meblowych.
W poszukiwaniu inspiracji
Warszawskie Centrum Designu DOMOTEKA słynie przede wszystkim z dostępności wyjątkowych marek takich jak Hastens, Bo Concept, IWC Home, Dion, Natuzzi Editions, Rolf Benz, NAP, Garden Space, Ernest Rust, Bizzarto, Halupczok, Nolte, Primavera Furniture, Livingroom czy Miloo Home. DOMOTEKA od lat zdobywa liczne nagrody, w tym prestiżowe wyróżnienia PRCH Retail Awards czy w roku 2020 Shopping Centre Internet Campaign of the Year – Złoty medal za kampanię Design Centre DOMOTEKA. Z kolei w roku 2021 DOMOTEKA zdobyła wyróżnienie za cykl webinarów DOMODESIGN zatytułowanych „Najlepsze praktyki COVID-19”, a w 2022 roku w Shopping Centre Magazine of the Year – Srebrny medal za katalog produktowy DOMOTEKA oraz w minionym roku w Shopping Centre Event of the Year – Srebrny medal za DOMODESIGN.
Jednym z flagowych wydarzeń organizowanych przez DOMOTEKĘ jest DOMODESIGN, odbywający się w dwóch odsłonach, na wiosnę i na jesień każdego roku. Wydarzenia te dedykowane są architektom i projektantom oraz klientom docelowym. Aktywności te oferują spotkania, warsztaty i prezentacje nowości oraz pełnej gamy usług oferowanych przez obiekt. Drugim wyróżniającym się, cyklicznym wydarzeniem są DOMOPASJE - popołudniowe spotkania z wybitnymi postaciami czy artystami z polskiej sceny projektowej. Ważną częścią strategii DOMOTEKI jest długofalowa współpraca z architektami oraz ciągła analiza rynku i oczekiwań klientów. Od 2017 roku, kiedy to zarządzanie obiektem przejął Fundusz zarządzany przez PRADERA Management Poland, strategia leasingowa została dostosowana do nowych warunków rynkowych. Od tego momentu DOMOTEKA kładzie jeszcze większy nacisk na poszerzanie i uatrakcyjnianie oferty, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla architektów.
"Przez tych 18 lat DOMOTEKA stała się nie tylko miejscem zakupów, ale także centrum inspiracji dla miłośników designu i architektury. Dzięki bliskiej współpracy z markami wnętrzarskimi
oraz regularnym wydarzeniom, takim jak DOMOPASJE, DOMODESIGN czy DOMOWIEDZA, a także zewnętrznym działaniom odbywającym się pod szyldem DOMOTEKA, budujemy unikalną ofertę, która odpowiada na potrzeby naszych Klientów, zarówno profesjonalistów, czyli architektów jak i indywidualnych klientów. Nasze plany opierają się na ciągłym rozwoju i poszerzaniu oferty, co sprawia, że Domoteka jest wyjątkowym miejscem na mapie nie tylko Warszawy, ale i Polski" – mówi Agata Brzezińska, Senior Director, Head of CEE Pradera.
„Jako zespół zarządzający DOMOTEKĄ, z dumą obserwujemy, jak centrum nieustannie rozwija się i adaptuje do zmieniających trendów rynkowych. Dzięki zróżnicowanej ofercie, atrakcyjnemu programowi wydarzeń skierowanych do klientów oraz architektów, wysokiemu poziomowi wynajmu oraz bliskiej współpracy z najemcami, DOMOTEKA utrzymuje przez te osiemnaście lat silną pozycję w branży. Jesteśmy dumni, że możemy zarządzać miejscem, które cieszy się ogromnym uznaniem ze strony klientów i naszych partnerów biznesowych" – uzupełnia z ramienia BNP Paribas Real Estate, Dyrektor DOMOTEKI, Paulina Tkacz.
Zapisy na spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins:
https://domopasje.konfeo.com
Więcej informacji: domoteka.pl
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Dawid Kwiatkowski: Padłem ofiarą oszustów, którzy na mnie nieuczciwie zarabiali. Teraz jestem też swoim księgowym, liczę pieniądze i sprawdzam umowy
Artysta przyznaje, że w branży muzycznej są ludzie, którzy zamiast wspierać młodych wykonawców w budowaniu kariery, po prostu chcą tylko zarobić na swoich „podopiecznych”. Dawid Kwiatkowski przestrzega więc wszystkich, którzy stają na scenie „Must Be the Music” i innych talent show, by nie ufali każdemu, kto się do nich odezwie po programie i zaproponuję współpracę, bo bardzo możliwe, że będzie mu zależało tylko na tym, by wykorzystać ich „pięć minut” dla własnych korzyści. On sam również padł ofiarą takich oszustów i musiał walczyć z nimi w sądzie.
Prawo
Tak zwana sztuczna twórczość coraz popularniejsza. Wyzwaniem pozostają kwestie praw autorskich
Rosnąca popularność narzędzi AI spowodowała, że powstaje coraz więcej „dzieł sztuki”, będących wytworem działania algorytmów, które potrafią m.in. tworzyć muzykę dopasowaną do preferencji i nastroju, malować obrazy, a nawet pisać poezję czy scenariusze filmowe. To rodzi szereg wyzwań dotyczących praw autorskich. Są także wątpliwości dotyczące ochrony dzieł, z których AI się uczy. Narzucanie prawnych zakazów i obostrzeń może jednak nie przynieść efektów.
Podróże
Radosław Majdan: W Grecji zaginęła mi walizka. To jest kraj lekkoduchów, wszystko odkładają na jutro, a pracę traktują drugorzędnie
Były piłkarz przyznaje, że z perspektywy uczestników program „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” to bardzo wymagające przedsięwzięcie. Dla niego ten format okazał się nie tylko testem fizycznym, ale także emocjonalnym, bo trzeba było stawić czoła zarówno rywalom, jak i własnym słabościom. Radosław Majdan zdradza też, że emocji nie brakowało już na lotnisku. Tuż po przylocie do Grecji okazało się bowiem, że jego walizka zaginęła. Na szczęście miał przy sobie kilka zapasowych ubrań.