DOMOTEKA świętuje 18. urodziny!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
W ciągu osiemnastu lat istnienia, usytuowana w Warszawie DOMOTEKA stała się ważnym punktem na mapie rynku wnętrzarskiego. Inspiracje architektoniczne spotykają się tu z najnowszymi trendami, a szeroka i kompletna oferta produktowa łączy światowe i polskie marki. DOMOTEKA to także usługi z profesjonalnym doradztwem oraz edukacja dla profesjonalistów i klientów docelowych. 18 lat istnienia pokazało, że DOMOTEKA ewoluuje, kusi najlepszym wzornictwem i przyciąga wymagających klientów swą różnorodnością i jakością, stając się na rynku wnętrzarskim synonimem stylu oraz nowoczesności w designie. Z okazji urodzin DOMOTEKI, 4 października 2024 o godz.18:00 w centrum odbędzie się spotkanie „Siła opowieści” z cenioną dziennikarką, reżyserką i producentką filmów dokumentalnych Ewą Ewart i makijażystką oraz malarką Magdą Atkins.
Imponująca powierzchnia i stabilny wynajem
DOMOTEKA, największe centrum aranżacji wnętrz premium w Polsce, od lat przyciąga wielu klientów z Warszawy i okolic a także z całej Polski i zagranicy. Zlokalizowana zaledwie 20 minut od centrum miasta i usytuowana w bezpośrednim sąsiedztwie trasy S8, oferuje dostęp do prawie 60 salonów znanych i docenianych marek, które zaspokajają oczekiwania w zakresie wyposażenia każdego rodzaju pomieszczeń – od salonów, sypialni, przez kuchnie i łazienki, aż po tarasy i ogrody. Na terenie centrum znaleźć można kompletną ofertę ponad 600 marek, w tym wielu dostępnych na wyłącznie w DOMOTECE. Całość zajmuje ponad 17 tysięcy metrów kwadratowych, a wynajem powierzchni utrzymuje się na stabilnym poziomie ponad 90%. Centrum Designu DOMOTEKA jest sercem HOMEPARKU TARGÓWEK – kompleksu handlowego z komplementarną ofertą o łącznej powierzchni 75 000 metrów kwadratowych.
Przez 18 lat działalności DOMOTEKA nieustannie poszerzała swoją ofertę, wprowadzając nowoczesne rozwiązania, inwestując w modernizacje oraz rozwijając przestrzeń handlową. Jednym z kluczowych projektów była przebudowa i wydzielenie lokali dla IWC HOME oraz Dion o łącznej powierzchni 736 m², co znacząco wzbogaciło ofertę wnętrzarską centrum. DOMOTEKA zyskała również przewagę konkurencyjną dzięki uruchomieniu „Akademii Harmonika” – innowacyjnej sali zabaw, która przyciąga rodziny z dziećmi i stanowi unikatową ofertę wśród centrów meblowych.
W poszukiwaniu inspiracji
Warszawskie Centrum Designu DOMOTEKA słynie przede wszystkim z dostępności wyjątkowych marek takich jak Hastens, Bo Concept, IWC Home, Dion, Natuzzi Editions, Rolf Benz, NAP, Garden Space, Ernest Rust, Bizzarto, Halupczok, Nolte, Primavera Furniture, Livingroom czy Miloo Home. DOMOTEKA od lat zdobywa liczne nagrody, w tym prestiżowe wyróżnienia PRCH Retail Awards czy w roku 2020 Shopping Centre Internet Campaign of the Year – Złoty medal za kampanię Design Centre DOMOTEKA. Z kolei w roku 2021 DOMOTEKA zdobyła wyróżnienie za cykl webinarów DOMODESIGN zatytułowanych „Najlepsze praktyki COVID-19”, a w 2022 roku w Shopping Centre Magazine of the Year – Srebrny medal za katalog produktowy DOMOTEKA oraz w minionym roku w Shopping Centre Event of the Year – Srebrny medal za DOMODESIGN.
Jednym z flagowych wydarzeń organizowanych przez DOMOTEKĘ jest DOMODESIGN, odbywający się w dwóch odsłonach, na wiosnę i na jesień każdego roku. Wydarzenia te dedykowane są architektom i projektantom oraz klientom docelowym. Aktywności te oferują spotkania, warsztaty i prezentacje nowości oraz pełnej gamy usług oferowanych przez obiekt. Drugim wyróżniającym się, cyklicznym wydarzeniem są DOMOPASJE - popołudniowe spotkania z wybitnymi postaciami czy artystami z polskiej sceny projektowej. Ważną częścią strategii DOMOTEKI jest długofalowa współpraca z architektami oraz ciągła analiza rynku i oczekiwań klientów. Od 2017 roku, kiedy to zarządzanie obiektem przejął Fundusz zarządzany przez PRADERA Management Poland, strategia leasingowa została dostosowana do nowych warunków rynkowych. Od tego momentu DOMOTEKA kładzie jeszcze większy nacisk na poszerzanie i uatrakcyjnianie oferty, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla architektów.
"Przez tych 18 lat DOMOTEKA stała się nie tylko miejscem zakupów, ale także centrum inspiracji dla miłośników designu i architektury. Dzięki bliskiej współpracy z markami wnętrzarskimi
oraz regularnym wydarzeniom, takim jak DOMOPASJE, DOMODESIGN czy DOMOWIEDZA, a także zewnętrznym działaniom odbywającym się pod szyldem DOMOTEKA, budujemy unikalną ofertę, która odpowiada na potrzeby naszych Klientów, zarówno profesjonalistów, czyli architektów jak i indywidualnych klientów. Nasze plany opierają się na ciągłym rozwoju i poszerzaniu oferty, co sprawia, że Domoteka jest wyjątkowym miejscem na mapie nie tylko Warszawy, ale i Polski" – mówi Agata Brzezińska, Senior Director, Head of CEE Pradera.
„Jako zespół zarządzający DOMOTEKĄ, z dumą obserwujemy, jak centrum nieustannie rozwija się i adaptuje do zmieniających trendów rynkowych. Dzięki zróżnicowanej ofercie, atrakcyjnemu programowi wydarzeń skierowanych do klientów oraz architektów, wysokiemu poziomowi wynajmu oraz bliskiej współpracy z najemcami, DOMOTEKA utrzymuje przez te osiemnaście lat silną pozycję w branży. Jesteśmy dumni, że możemy zarządzać miejscem, które cieszy się ogromnym uznaniem ze strony klientów i naszych partnerów biznesowych" – uzupełnia z ramienia BNP Paribas Real Estate, Dyrektor DOMOTEKI, Paulina Tkacz.
Zapisy na spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins:
https://domopasje.konfeo.com
Więcej informacji: domoteka.pl

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Żywienie

Sylwia Bomba: Stosuję zasadę żywieniową 80/20. Raz w tygodniu jem z córką kebaba i organizm wybacza mi to
Influencerka przekonuje, że są takie momenty czy okoliczności, kiedy w swoim jadłospisie pozwala sobie na więcej. Jej zdaniem każdy powinien robić sobie taki „oszukany dzień” i spełniać wtedy swoje zachcianki żywieniowe. Oczywiście nie po to, żeby się najeść do syta, ale zaspokoić apetyt chociażby na coś słodkiego. Sylwia Bomba przyznaje, że do jej dietetycznych grzeszków należą: kebab, popcorn i cola.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Gwiazdy
Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.