Domoteka zaprasza do nowo otwartego salonu ave ART
Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka wzbogaciło się o nowego najemcę. Od 3 lipca otwarty jest salon ave ART, który oferuje nowoczesne meble oraz designerskie oświetlenie polskich producentów. Głównym partnerem jest zaś firma Nobonobo. Dzięki temu klienci Domoteki zyskali nowe miejsce inspiracji, które stanowi solidne wsparcie dla polskiego przemysłu i rodzimych projektantów. W transakcji pośredniczyła międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.
Nowy salon ave ART, zajmujący powierzchnię 86 mkw., stawia na oryginalne wzornictwo, ponadczasową elegancję oraz najwyższy komfort. Można tego najlepiej doświadczyć, testując np. meble wypoczynkowe marki Nobonobo, której dyrektorem artystycznym oraz projektantem jest Tomek Rygalik – jeden z najbardziej cenionych na świecie polskich twórców.
– Wraz z ave ART w Domotece debiutuje Nobonobo. Jako jedyni już mamy w sprzedaży najnowszą kolekcję, a także jedną z najszerszych w Warszawie ofert tej marki. Jesteśmy dumni, że możemy ją zaprezentować klientom Domoteki. Oprócz tego proponujemy meble drewniane Fondu Furniture, które cieszą się coraz większym uznaniem wśród architektów wnętrz. Jesteśmy wyłącznym przedstawicielem tej marki w stolicy. Oferujemy również meble Fameg, w tym szczególnie poszukiwane stoły, tkaniny i dywany Fargotex i Fargotex by Zień czy lustra marki Giera Design – mówi Agnieszka Ratyńska, właścicielka ave ART.
Marka ave ART jest laureatem prestiżowych konkursów branżowych, w tym trzykrotnie z rzędu „Orłów Meblarstwa”. Profesjonalni doradcy w salonie zapewniają kompleksową obsługę – od pomocy w wyborze przez transport aż po montaż produktów w domu klienta.
– W Domotece stawiamy na różnorodność inspiracji, której wspólny mianownik stanowi najlepszy design. Cieszymy się, że wraz z nowym salonem ave ART możemy rozwinąć i wzmocnić portfolio polskich producentów, którzy coraz mocniej zaznaczają swoją pozycję zarówno w kraju, jak i za granicą – dodaje Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.
Miłośnicy najlepszego polskiego wzornictwa mogą już korzystać z oferty ave ART w Domotece. Więcej informacji znajduje się na stronie: https://domoteka.pl/sklep/ave-art/. Serdecznie zapraszamy!
Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit
Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie
Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.