Domoteka zaprasza do nowo otwartego salonu ave ART
Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka wzbogaciło się o nowego najemcę. Od 3 lipca otwarty jest salon ave ART, który oferuje nowoczesne meble oraz designerskie oświetlenie polskich producentów. Głównym partnerem jest zaś firma Nobonobo. Dzięki temu klienci Domoteki zyskali nowe miejsce inspiracji, które stanowi solidne wsparcie dla polskiego przemysłu i rodzimych projektantów. W transakcji pośredniczyła międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.
Nowy salon ave ART, zajmujący powierzchnię 86 mkw., stawia na oryginalne wzornictwo, ponadczasową elegancję oraz najwyższy komfort. Można tego najlepiej doświadczyć, testując np. meble wypoczynkowe marki Nobonobo, której dyrektorem artystycznym oraz projektantem jest Tomek Rygalik – jeden z najbardziej cenionych na świecie polskich twórców.
– Wraz z ave ART w Domotece debiutuje Nobonobo. Jako jedyni już mamy w sprzedaży najnowszą kolekcję, a także jedną z najszerszych w Warszawie ofert tej marki. Jesteśmy dumni, że możemy ją zaprezentować klientom Domoteki. Oprócz tego proponujemy meble drewniane Fondu Furniture, które cieszą się coraz większym uznaniem wśród architektów wnętrz. Jesteśmy wyłącznym przedstawicielem tej marki w stolicy. Oferujemy również meble Fameg, w tym szczególnie poszukiwane stoły, tkaniny i dywany Fargotex i Fargotex by Zień czy lustra marki Giera Design – mówi Agnieszka Ratyńska, właścicielka ave ART.
Marka ave ART jest laureatem prestiżowych konkursów branżowych, w tym trzykrotnie z rzędu „Orłów Meblarstwa”. Profesjonalni doradcy w salonie zapewniają kompleksową obsługę – od pomocy w wyborze przez transport aż po montaż produktów w domu klienta.
– W Domotece stawiamy na różnorodność inspiracji, której wspólny mianownik stanowi najlepszy design. Cieszymy się, że wraz z nowym salonem ave ART możemy rozwinąć i wzmocnić portfolio polskich producentów, którzy coraz mocniej zaznaczają swoją pozycję zarówno w kraju, jak i za granicą – dodaje Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.
Miłośnicy najlepszego polskiego wzornictwa mogą już korzystać z oferty ave ART w Domotece. Więcej informacji znajduje się na stronie: https://domoteka.pl/sklep/ave-art/. Serdecznie zapraszamy!

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.