Domoteka zaprasza do nowo otwartego salonu ave ART
Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka wzbogaciło się o nowego najemcę. Od 3 lipca otwarty jest salon ave ART, który oferuje nowoczesne meble oraz designerskie oświetlenie polskich producentów. Głównym partnerem jest zaś firma Nobonobo. Dzięki temu klienci Domoteki zyskali nowe miejsce inspiracji, które stanowi solidne wsparcie dla polskiego przemysłu i rodzimych projektantów. W transakcji pośredniczyła międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.
Nowy salon ave ART, zajmujący powierzchnię 86 mkw., stawia na oryginalne wzornictwo, ponadczasową elegancję oraz najwyższy komfort. Można tego najlepiej doświadczyć, testując np. meble wypoczynkowe marki Nobonobo, której dyrektorem artystycznym oraz projektantem jest Tomek Rygalik – jeden z najbardziej cenionych na świecie polskich twórców.
– Wraz z ave ART w Domotece debiutuje Nobonobo. Jako jedyni już mamy w sprzedaży najnowszą kolekcję, a także jedną z najszerszych w Warszawie ofert tej marki. Jesteśmy dumni, że możemy ją zaprezentować klientom Domoteki. Oprócz tego proponujemy meble drewniane Fondu Furniture, które cieszą się coraz większym uznaniem wśród architektów wnętrz. Jesteśmy wyłącznym przedstawicielem tej marki w stolicy. Oferujemy również meble Fameg, w tym szczególnie poszukiwane stoły, tkaniny i dywany Fargotex i Fargotex by Zień czy lustra marki Giera Design – mówi Agnieszka Ratyńska, właścicielka ave ART.
Marka ave ART jest laureatem prestiżowych konkursów branżowych, w tym trzykrotnie z rzędu „Orłów Meblarstwa”. Profesjonalni doradcy w salonie zapewniają kompleksową obsługę – od pomocy w wyborze przez transport aż po montaż produktów w domu klienta.
– W Domotece stawiamy na różnorodność inspiracji, której wspólny mianownik stanowi najlepszy design. Cieszymy się, że wraz z nowym salonem ave ART możemy rozwinąć i wzmocnić portfolio polskich producentów, którzy coraz mocniej zaznaczają swoją pozycję zarówno w kraju, jak i za granicą – dodaje Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.
Miłośnicy najlepszego polskiego wzornictwa mogą już korzystać z oferty ave ART w Domotece. Więcej informacji znajduje się na stronie: https://domoteka.pl/sklep/ave-art/. Serdecznie zapraszamy!

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.