Komunikaty PR

Domoteka zaprasza na premierę raportu SALONE DEL MOBILE

2024-07-10  |  16:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Lipiec to miesiąc zagranicznych eskapad i odkrywania uroków różnych zakątków świata. Tych wszystkich, którzy kochają Włochy i właśnie ten kraj najczęściej wybierają na kierunek swoich destynacji, już 30 lipca Domoteka zabierze w niesamowitą podróż do świata włoskiego designu. Tego dnia bowiem będzie miał premierę nowy katalog wzorniczy trendy iSaloni 2024. Spotkanie będzie też okazją do zapoznania się z nowościami prezentowanych na tegorocznej edycji targów. Zapraszamy na DOMOpasje do warszawskiej Domoteki. Tymczasem, by poczuć przedsmak atrakcji, jakie czekają na nas już 30 lipca, zachęcamy do lektury wywiadu z Ireneuszem Bednarzem, przedstawicielem włoskiej marki Calligaris w Polsce, dostępnej w Domotece w salonie Western Home.

Marka Calligaris od lat regularnie prezentuje nowości na targach iSaloni w Mediolanie, wyznaczając aktualne trendy wzornicze. Czym zaskoczyła nas w tym roku?

Ireneusz Bednarz: Calligaris jak zwykle potrafi nas wszystkich zaskoczyć. Przede wszystkim to zupełnie nowe produkty, a co za tym idzie kolory oraz materiały, poszerzające i tak bogate portfolio marki. W szczególności chciałbym zwrócić uwagę na nowy kolor – perłowy, który doskonale wpisuje się w styl glamour, widocznie obecny na naszym stoisku.

Ogólnie w tym roku postawiliśmy na jasne, stonowane kolor z palety barw ziemi. Obok wspomnianej już perły, mamy kolor szampański oraz całą tonację beży. W nowych odsłonach kolorystycznych pojawiają się także zupełnie nowe materiały, jak tkanina boucle czy trawertyn.

Naturalne materiały, a szczególnie kamień to jeden z top trendów tegorocznej edycji mediolańskich targów. Jakie są jego zalety?

IB: Ceramika przeżywa obecnie boom. Jest to najbardziej trwały materiał, jeśli chodzi o blaty. Calligaris w tym roku postawił na nowy typ kamienia – trawertyn o bardzo ciekawej, lekko porowatej strukturze w stonowanych beżowych tonacjach. Kiedy jej dotykamy przypomina ona strukturę łupki kamiennej. Kolejną nowością jest czarny onyx z fantastyczną fakturą kamienia – mocną, wyrazistą, pięknie użylony, który bardzo dobrze komponuje się z kolorami ziemi, które widzieliśmy tu w Mediolanie dookoła.

Które produkty z oferty Calligaris cieszyły się największym zainteresowanie zwiedzających targi gości?

IB: To z pewnością nowości, które pokazaliśmy w tym roku na naszym stoisku. Jest to nowy stół z trawertynowym blatem w kolorze perły właśnie. W Calligaris doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że stół jest jednym z najważniejszych elementów w domu. Bardzo emocjonalnym, przy którym wszyscy się spotykamy. Jego bardzo ciekawym uzupełnieniem była komoda z falowanym, fazowanym lustrem w kształcie kurtyny. Dużym zainteresowaniem cieszyły się także nasze bestsellerowe krzesła Holly w nowym kolorze i wykończeniu. Jest to skóra tzw. twarda, siodłowa dostępna teraz w odcieniu perłowym. Tak więc to właśnie wyposażenie jadalni – miejsca rodzinnych spotkań cieszyło się szczególnym zainteresowaniem zwiedzających.

Jakie są Pana wrażenia po tegorocznych targach?

IB: Targi iSaloni 2024, jak podają statystyki przygotowane przez organizatorów, zakończyły się sukcesem, bijąc wiele rekordów. Także stoisko Calligaris w tym roku cieszyło się ogromnym zainteresowaniem, także jeśli chodzi o naszych polskich klientów. Myślę, że w tym roku można by uznać te targi jako najbardziej udane ze względu na ich odbiór i bardzo dobrze dobrane produkty, które doskonale wpisują się w potrzeby naszych klientów, naszego rynku, ale i naszych oczekiwań. Jestem przekonany, że za chwilę polskie showroomy, które będą pokazywać te nowości w swoich sklepach w Polsce, nie zawiodą oczekiwań klientów. Dlatego bardzo serdecznie zapraszam wszystkich do Domoteki, do odwiedzenia naszych salonów, zapoznanie się z naszą ofertą, która znajduje się również na stronie caligaris.it, jak u naszych dealerów lokalnych.

Do zobaczenia podczas DOMOpasji. Czekają na Was włoski klimat, znakomity design i wspaniali goście specjalni. Spotkanie poprowadzi Olga Kisiel-Konopka. Wśród autorytetów, którzy potwierdzili swój udział w spotkaniu są Ambasadorzy Domoteki: Łukasz Siwiec, Alina Badora, Katarzyna Sosińska, a także Katarzyna Bobocińska.

Zapraszamy serdecznie!

Dodatkowe informacje: https://domoteka.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Złoty blask we wnętrzach Biuro prasowe
2024-08-23 | 15:00

Złoty blask we wnętrzach

Złoty to piękny kolor, ale niełatwy do zastosowania we wnętrzach. W nadmiarze może wywołać wrażenie barokowego przesytu, jednak użyty z rozwagą i umiarem z pewnością
Dom Organiczny minimalizm we wnętrzach
2024-08-23 | 13:00

Organiczny minimalizm we wnętrzach

Prostota czerpiąca inspirację z natury to aranżacyjny trend, który zdobywa coraz większą popularność. Nie bez powodu – równowaga i spokój wnętrz urządzonych w
Dom Jak stworzyć kuchnię w stylu high-tech?
2024-08-23 | 09:00

Jak stworzyć kuchnię w stylu high-tech?

Imponujące przestrzenie pełne szkła, zastosowanie najnowocześniejszych technologii oraz minimalistyczna paleta kolorów – to cechy, które zazwyczaj kojarzą się ze

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne

Stylistka zaznacza, że w swoim programie nie działa pochopnie i na oślep, a wszystkie metamorfozy poprzedzone są szczerą rozmową z bohaterkami. Z obserwacji Mai Sablewskiej wynika, że kobiety są coraz bardziej odważne w kwestii wyglądu i ubioru, nie boją się eksperymentować, chętnie szukają inspiracji i już nie przejmują się tak bardzo krytyką innych osób.  W kolejnej formatu „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską” jego gospodyni musi więc dostosować się do zmieniających się warunków i sprostać wymaganiom uczestniczek.

Uroda

Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga

Prezenterka nie ukrywa, że czasem lubi odpocząć od telewizyjnego looku i jeśli tylko może, to rezygnuje z perfekcyjnego makijażu, jaki jest koniecznością w pracy przed kamerami. W swoich mediach społecznościowych również nie unika zdjęć, na których pokazuje, jak wygląda bez filtrów i make-upu. Paulina Sykut-Jeżyna podkreśla, że bardziej niż na kosmetyki kolorowe stawia na pielęgnacyjne. Szczególnie dba o odpowiednie nawilżenie skóry, by zawsze była gładka i promienna.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.