Komunikaty PR

Dorzuć się do zbiórki na WOŚP i zasiądź za kółkiem superszybkiego Porsche

2021-01-27  |  09:30

Ruszyła czwarta już aukcja zorganizowana przez NEONET na rzecz tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Fani motoryzacji w sportowym wydaniu będą zachwyceni. Tym razem zwycięzca licytacji spędzi dzień za kierownicą wyjątkowego Porsche 718 Cayman. To auto, które z pewnością zwróci uwagę niejednego przechodnia. Całość środków zebranych w ramach aukcji zostanie przekazana bezpośrednio na rzecz 29. Finału Orkiestry. 

Link do licytacji znajdziesz tutaj: allegro.pl/oferta/neonet-road-tour-porsche-718-cayman-10139685129

Osoba, która wylicytuje Road Tour sportowym autem będzie mogła na własnej skórze poczuć co znaczy sportowa elegancja w wydaniu moto. Na zwyciężczynię bądź zwycięzcę czeka całodniowa jazda Porsche 718 Cayman, która rozpocznie się i zakończy we Wrocławiu. Wstępem do tej wyjątkowej przygody będzie szkolenie z profesjonalnym kierowcą z Porsche Centrum Wrocław, które wspiera NEONET w organizacji tej inicjatywy.

– Zachęcamy do wzięcia udziału w aukcji wszystkich miłośników szybkich, luksusowych aut. Wspólnie zadbamy o to, aby Road Tour Porsche zapamiętany był przez zwycięzcę licytacji jako naprawdę wyjątkowa chwila. Gwarantuję, że jazda kultowym Porsche 718 Cayman dostarczy niezapomnianych wrażeń – komentuje Krzysztof Holek, Dyrektor Zarządzający Porsche Centrum Wrocław.

Podsumowaniem całej akcji będzie niepowtarzalna pamiątka w postaci profesjonalnego filmu wideo z Road Touru. Jest to bezpośrednie nawiązanie do zeszłorocznej odsłony akcji, gdzie propozycją od NEONET był dzień w Aston Martinie DBS: https://www.youtube.com/watch?v=u6koTBop09A 

Licytacja potrwa do 31 stycznia 2021 roku, do godziny 20:00. Zwycięzca aukcji będzie miał możliwość ustalenia daty skorzystania z nagrody do 30 września 2021. 

Sieć NEONET przygotowała na rzecz tegorocznego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy cztery wyjątkowe licytacje z myślą o fanach e-sportu, sportów wodnych czy mody. Cechą wspólną wymienionych akcji jest to, że wszystkie odbędą się we Wrocławiu – skąd wywodzi się marka NEONET – przy współpracy z miejscowymi organizacjami i firmami. 

–  Cieszymy się, że bezpośrednio działając na rzecz niezwykłej inicjatywy charytatywnej, pośrednio promujemy Wrocław. Wspólnymi siłami, przy wielkim wsparciu lokalnej społeczności, udało nam się zaplanować ciekawe atrakcje oraz wyjątkowe nagrody dla zwycięzców licytacji – podkreśla Mieszko Sibilski, rzecznik prasowy NEONET. 

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy działa nieprzerwanie od niemal trzydziestu lat i co roku, dzięki zaangażowaniu milionów Polaków, bije kolejne rekordy zbiórek na rzecz wsparcia polskiej służby zdrowia. W 2019 r. udało się zebrać ponad 186 mln złotych na zakup najnowocześniejszych urządzeń dla ratowania życia i zdrowia dzieci potrzebujących operacji. Hasłem tegorocznej edycji zbiórki jest „Finał z głową”. Fundacja WOŚP przekaże zgromadzone środki na zakup sprzętu dla laryngologii, otolaryngologii oraz diagnostyki głowy. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn? Biuro prasowe
2025-06-25 | 10:20

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

To, jak dużo siedzimy, bezpośrednio przekłada się na nasze zdrowie. Siedzący tryb życia sprzyja nie tylko nadmiarowym kilogramom, ale także deformacjom sylwetki, problemom
Zdrowie Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
2025-06-24 | 15:00

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie

Alergia to epidemia cywilizacyjna i jedno z największych wyzwań zdrowotnych XXI wieku – według badania sondażowego „Alergie w świadomości Polaków”
Zdrowie Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie o zaangażowaniu marek w kwestie prozdrowotne
2025-06-23 | 12:00

Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie o zaangażowaniu marek w kwestie prozdrowotne

Z najnowszego badania zrealizowanego na zlecenie Henkel Polska przez Maison&Partners „Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.