Dreame comes true – doskonały rok marki
Rumour Sp. z o.o.
Alei Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
tymoteusz.nowak|rumour.pl| |tymoteusz.nowak|rumour.pl
516088780
https://rumour.pl/
Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na wielu rynkach, rozwój gamy produktowej – to tylko niektóre sukcesy. Dreame doskonale zdaje sobie sprawę, że rozwój jest najważniejszy, dlatego marka planuje wejść w 2025 rok z przytupem.
Światowe sukcesy
W ujęciu globalnym, 2024 roku był dla Dreame Technology niezwykle udany. Marka z powodzeniem rozszerzała swoje portfolio produktowe. Nie mogło w niej zabraknąć elektryzujących premier robotów sprzątających, odkurzaczy pionowych, w tym urządzeń Wet&Dry, czy urządzeń z segmentu beauty. Dreame nie ustaje w rozwoju, więc nie dziwi fakt stworzenia wielu nowych technologii, ale również rozwoju w nowych kategoriach produktowych, czego doskonałym przykładem jest wprowadzenie rewolucyjnego robota koszącego.
O tym, jak dobrze Dreame odczytuje potrzeby użytkowników na całym świecie doskonale świadczy fakt, że w 2024 roku marka świętowała sprzedaż milionowego robota sprzątającego z Robotic Flex Arm. Dzięki tej technologii urządzenia marki charakteryzują się doskonałym pokryciem sprzątanej powierzchni (jedna z dwóch nakładek mopujących, a w części modeli szczotka boczna wychodzą poza obrys robota).
Zaawansowanie technologiczne produktów marki Dreame znacząco przyczyniło się do globalnego wzrostu sprzedaży. Dzięki dostępności w przeszło 100 krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Francji i Korei Południowej, ponad 50% przychodów marki pochodzi z międzynarodowego rynku. Odpowiadając na preferencje i potrzeby konsumentów w ujęciu lokalnym, Dreame zwiększyło także swoje udziały i jest liderem w segmencie premium na wielu rynkach.
Polska oczkiem w głowie
W kraju nad Wisłą Dreame również stało się jednym z liderów rynku robotów sprzątających. To jednak nie jedyny sukces marki w Polsce. Na przestrzeni ostatniego roku Polska stała się pionierem w skali globalnej. W sierpniu mijającego roku byliśmy świadkami otwarcia pierwszej Oficjalnej Strefy Dreame w galerii Złote Tarasy. Jest to miejsce, w którym można zapoznać się z ofertą marki oraz zasięgnąć fachowej porady. Niemniej to w kolejnym miesiącu mieliśmy do czynienia z wydarzeniem wyjątkowym ma skalę globalną – w galerii Westfield Mokotów miało miejsce huczne otwarcie pierwszego na świecie Oficjalnego Sklepu Dreame.
Ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań
Od 2015 r. zespół badawczo-rozwojowy Dreame spędził niezliczone godziny, aby opracować technologię szybkich silników cyfrowych. Poświęcony czas sprawił, że marka ta jako pierwsza przekroczyła barierę 200 000 obr./min w tego typu rozwiązaniach. Co istotne w produkcji masowej Dreame osiągnęło zdolność wytwarzania silników osiągających 160 000 i 180 000 obr./min. Taki postęp technologiczny zapewnia inteligentnym urządzeniom czyszczącym marki Dreame wyjątkową efektywność pracy.
Jedną z kluczowych technologii marki jest wspomniany Robotic Flex Arm. Prace nad tym rozwiązaniem zapoczątkowane zostały w październiku 2022 r. Założeniem było stworzenie technologii, które pozwoli robotom podczas sprzątania jeszcze lepiej docierać do trudnodostępnych miejsc – pod meblami czy wzdłuż ścian. Efektem prac jest rozwiązaniem oparte na elastycznych ramionach, które wychodzą poza korpus robota. Trwające sześć miesięcy prace zaowocowały wprowadzeniem technologii Robotic Flex Arm w kwietniu 2023 r. Niecały rok później, w lutym 2024 r., Dreame wprowadziło pierwszego robota z dwoma ramionami Robotic Flex Arm – dla szczotki bocznej oraz nakładki mopującej. Rozwiązanie to pozwala docierać do narożników i szczelin, zapewniając doskonałe pokrycie sprzątanych powierzchni. Technologia Robotic Flex Arm z pewnością przyczyniła się do osiągnięcia wielu sukcesów na rynkach globalnych.
Mocne wejście w 2025 r.
Jak rozpocząć rok z przytupem? Może ogłosić, że według międzynarodowej organizacji certyfikującej Frost & Sullivan, Dreame posiada robota z rozwiązaniem, które scharakteryzować można „Pierwsze na świecie wysuwane nogi w robocie sprzątającym”. Technologia ta sprawia, że urządzenie będzie mogło podnosić się, aby pokonywać wzniesienia. Rewolucja nadejdzie już w połowie stycznia!

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści
Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Problemy społeczne
Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.
Gwiazdy
Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.