Duxiana Polska zaprasza na panel dyskusyjny podczas 4 Design Days w Katowicach
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Agnieszka Bujak, Marta Niemywska-Grynasz, Dawid Grynasz, Michał Mróz, Zuzanna Telka i Agnieszka Flak, wezmą udział w panelu dyskusyjnym podczas prestiżowego wydarzenia 4 Design Days w Katowicach. Dyskusja prowadzona przez Tomasza Pągowskiego, zatytułowana "Czy fotel Barcelona jest hot? Design, cena, materiały – czy wszystko razem zagwarantuje trwałość produktów?" obiecuje być refleksyjnym zbadaniem kluczowych elementów wpływających na długowieczność mebli. Dyskusja dotknie także tego, jak filozofia marki Duxiana współgra z szerszym tematem panelu, podkreślając zaangażowanie firmy w produkcję jakościowych i trwałych mebli, które przetrwają lata.
Jednym z kluczowych elementów, które sprawiają, że meble takie jak fotel Barcelona, Jetson, Pernilla 69 czy Spider, są nadal "hot", czyli modne i pożądane, jest ich uniwersalny design. Fotele Duxiana są rzeczywistym dziełem rzemieślniczym, a ich solidna konstrukcja sprawia, że mogą przetrwać wiele lat użytkowania bez utraty swego pierwotnego blasku. Oryginalna, geometryczna forma zaprojektowanego w 1969 roku fotela Jetson Duxiana, sprawia, że mebel doskonale komponuje się z różnymi stylami wnętrz, od nowoczesnych po klasyczne. To właśnie jego wszechstronność sprawia, że z łatwością odnajduje swe miejsce w różnorodnych przestrzeniach.
Jakość i klasyka bronią się same
Kolejnym czynnikiem decydującym o długowieczności mebli zaprojektowanych kilkadziesiąt lat temu jest wysoka jakość wykonania oraz użyte materiały. Fotel Pernilla 69, autorstwa Bruno Mathssona, łączący pikowanie z wyraźnym szwem wraz z gięta bukową ramą i ergonomicznym podnóżkiem, to klasyka elegancji, trwałości i funkcjonalności. Ponadto, ikoniczne projekty takie jak fotel Jetson, czy Spider, często nawiązują do klasyki, co sprawia, że są ponadczasowe. Design, który nie podlega modom i trendom, z łatwością przetrwa zmieniające się gusta i preferencje. Ludzie chętnie sięgają bowiem po meble, które nie tylko pełnią funkcję użytkową, ale są także wyrazem pewnego rodzaju dziedzictwa kulturowego i estetyki.
Tomasz Pągowski w roli moderatora
Panel, moderowany przez Tomasza Pągowskiego, projektanta, osobowość telewizyjną i współzałożyciela Pągowski Studio, zajmie się subtelnościami balansowania estetyki designu, strategii cenowej oraz wyboru materiałów wykończeniowych, elementów, które wpływają na osiągnięcie jak najlepszej trwałości produktu. Poprzedzi go prezentacja „Szwedzki sposób na nieśmiertelny design” poprowadzona przez Agnieszkę Bujak. Agnieszka Bujak, jako Country Manager Duxiana Polska, odgrywa ważną rolę w promowaniu zobowiązania producentów mebli do jakości, innowacji i ponadczasowego designu. Jej spostrzeżenia będą więc szczególnie wartościowe, biorąc pod uwagę praktyczne doświadczenie w kierowaniu w Polsce szwedzką marką meblową premium, która harmonijnie łączy te elementy. Dzięki swojemu doświadczeniu w dziedzinie projektowania i wyposażania wnętrz, przyniesie panelowi bogactwo eksperckiej wiedzy.
Data: 25 stycznia 2024
Godzina: 12:30 -14:00
Miejsce: 4 Design Days, Scena 1| Sala Balowa C, Katowice
Więcej na: www.premiumliving.pl

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.