Komunikaty PR

Duxiana Polska zaprasza na panel dyskusyjny podczas 4 Design Days w Katowicach

2024-01-19  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Agnieszka Bujak, Marta Niemywska-Grynasz, Dawid Grynasz, Michał Mróz, Zuzanna Telka i Agnieszka Flak,  wezmą udział w panelu dyskusyjnym podczas prestiżowego wydarzenia 4 Design Days w Katowicach. Dyskusja prowadzona przez Tomasza Pągowskiego, zatytułowana "Czy fotel Barcelona jest hot? Design, cena, materiały – czy wszystko razem zagwarantuje trwałość produktów?" obiecuje być refleksyjnym zbadaniem kluczowych elementów wpływających na długowieczność mebli. Dyskusja dotknie także tego, jak filozofia marki Duxiana współgra z szerszym tematem panelu, podkreślając zaangażowanie firmy w produkcję jakościowych i trwałych mebli, które przetrwają lata.

Jednym z kluczowych elementów, które sprawiają, że meble takie jak fotel Barcelona, Jetson, Pernilla 69 czy Spider, są nadal "hot", czyli modne i pożądane, jest ich uniwersalny design. Fotele Duxiana są rzeczywistym dziełem rzemieślniczym, a ich solidna konstrukcja sprawia, że mogą przetrwać wiele lat użytkowania bez utraty swego pierwotnego blasku. Oryginalna, geometryczna forma zaprojektowanego w 1969 roku fotela Jetson Duxiana, sprawia, że mebel doskonale komponuje się z różnymi stylami wnętrz, od nowoczesnych po klasyczne. To właśnie jego wszechstronność  sprawia, że z łatwością odnajduje swe miejsce w różnorodnych przestrzeniach.

Jakość i klasyka bronią się same

Kolejnym czynnikiem decydującym o długowieczności mebli zaprojektowanych kilkadziesiąt lat temu jest wysoka jakość wykonania oraz użyte materiały. Fotel Pernilla 69, autorstwa Bruno Mathssona, łączący pikowanie z wyraźnym szwem wraz z gięta bukową ramą i ergonomicznym podnóżkiem, to klasyka elegancji, trwałości i funkcjonalności. Ponadto, ikoniczne projekty takie jak fotel Jetson, czy Spider, często nawiązują do klasyki, co sprawia, że są ponadczasowe. Design, który nie podlega modom i trendom, z łatwością przetrwa zmieniające się gusta i preferencje. Ludzie chętnie sięgają bowiem po meble, które nie tylko pełnią funkcję użytkową, ale są także wyrazem pewnego rodzaju dziedzictwa kulturowego i estetyki.

Tomasz Pągowski w roli moderatora

Panel, moderowany przez Tomasza Pągowskiego, projektanta, osobowość telewizyjną i współzałożyciela Pągowski Studio, zajmie się subtelnościami balansowania estetyki designu, strategii cenowej oraz wyboru materiałów wykończeniowych, elementów, które wpływają na osiągnięcie jak najlepszej trwałości produktu. Poprzedzi go prezentacja „Szwedzki sposób na nieśmiertelny design” poprowadzona przez Agnieszkę Bujak. Agnieszka Bujak, jako Country Manager Duxiana Polska, odgrywa ważną rolę w promowaniu zobowiązania producentów mebli do jakości, innowacji i ponadczasowego designu. Jej spostrzeżenia będą więc szczególnie wartościowe, biorąc pod uwagę praktyczne doświadczenie w kierowaniu w Polsce szwedzką marką meblową premium, która harmonijnie łączy te elementy. Dzięki swojemu doświadczeniu w dziedzinie projektowania i wyposażania wnętrz, przyniesie panelowi bogactwo eksperckiej wiedzy.

Data: 25 stycznia 2024

Godzina: 12:30 -14:00

Miejsce: 4 Design Days, Scena 1| Sala Balowa C, Katowice

Więcej na: www.premiumliving.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.