Dużo dobrego w małym formacie – czyli nowe MINIczekolady z Wawelu!
Odkryj nową kategorię MINIczekolad w portfolio Wawel – czyli dużą dawkę przyjemności zamkniętą w małej formie, idealnej do delektowania się. Wyjątkowe połączenie doskonałej czekolady Wawel i wyśmienitego nadzienia w unikalnych kieszonkowych wersjach opakowań pozwoli cieszyć się ulubionym smakiem dosłownie wszędzie. MINIczekolady nie zawierają barwników, sztucznych aromatów oraz emulgatora E476. Spróbuj ich już dziś!
Duża dawka przyjemności w formie MINIczekolady!
Kategoria MINIczekolad z Wawelu to nowość w portfolio marki. Produkty przed rebrendingiem znane były konsumentom jako batony Wawel. Zmiana nazwy i ekspozycja kluczowych atrybutów produktów to odpowiedź na postrzeganie tej kategorii przez konsumentów. Teraz MINIczekolady zyskały atrakcyjny design opakowań eksponujący najważniejsze cechy produktu, czyli połączenie wyjątkowej czekolady Wawel z przepysznym nadzieniem w wersji MINI.
Już teraz poznaj pyszne MINIczekolady, idealne „na raz”, które można wziąć ze sobą dosłownie wszędzie. W portfolio marki Wawel są do odkrycia: MINIczekolada Advocat (47 g), Choco (48 g), Krówkowa (48 g), Toffi (49 g), Danusia klasyczna, a także pyszne nowości smakowe: Big Milk (45 g) i M!ocno Orzechowa (44 g).
W sam raz „na raz”!
MINIczekolady to idealna propozycja na małą chwilę przyjemności w ciągu dnia! Rozkoszuj się już dziś wyjątkowym połączeniem wyśmienitej czekolady Wawel podzielonej na małe kostki, z pysznym nadzieniem, które najbardziej lubisz. To produkty idealne do skosztowania „na raz”, kiedy najdzie Cię ochota na coś naprawdę pysznego. Możesz być pewny, że MINIczekolady Wawel to najwyższa jakość. Do ich produkcji wykorzystywane jest ziarno
z najlepszych odmian kakaowca, a receptury zostały opracowane z Radą Ekspertów w ramach programu „Dobre Składniki”. Oznacza to, że nie znajdziemy w nich barwników, sztucznych aromatów oraz emulgatora E476.
Loteria Dobrze Nadziana
Nową kategorię MINIczekolad wspiera „Loteria Dobrze Nadziana”. Na wszystkich czeka wiele atrakcyjnych nagród. Codziennie do wygrania 5x100 zł, raz na tydzień 500 zł, a nagrodą główną jest samochód Hyundai i20. Zapraszamy do udziału, bo zasady są niezwykle proste! Aby grać o nagrody pieniężne wystarczy kupić jedną z MINIczekolad Wawel i zarejestrować paragon. Aby natomiast wziąć udział w losowaniu nagrody głównej, należy zakupić 5 produktów. Akcja potrwa do końca czerwca i obejmie wszystkie MINIczekolady Wawel, także te w dotychczasowej szacie graficznej. Więcej informacji na stronie: www.loteriadobrzenadziana.pl

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.