Dużo dobrego w małym formacie – czyli nowe MINIczekolady z Wawelu!
Odkryj nową kategorię MINIczekolad w portfolio Wawel – czyli dużą dawkę przyjemności zamkniętą w małej formie, idealnej do delektowania się. Wyjątkowe połączenie doskonałej czekolady Wawel i wyśmienitego nadzienia w unikalnych kieszonkowych wersjach opakowań pozwoli cieszyć się ulubionym smakiem dosłownie wszędzie. MINIczekolady nie zawierają barwników, sztucznych aromatów oraz emulgatora E476. Spróbuj ich już dziś!
Duża dawka przyjemności w formie MINIczekolady!
Kategoria MINIczekolad z Wawelu to nowość w portfolio marki. Produkty przed rebrendingiem znane były konsumentom jako batony Wawel. Zmiana nazwy i ekspozycja kluczowych atrybutów produktów to odpowiedź na postrzeganie tej kategorii przez konsumentów. Teraz MINIczekolady zyskały atrakcyjny design opakowań eksponujący najważniejsze cechy produktu, czyli połączenie wyjątkowej czekolady Wawel z przepysznym nadzieniem w wersji MINI.
Już teraz poznaj pyszne MINIczekolady, idealne „na raz”, które można wziąć ze sobą dosłownie wszędzie. W portfolio marki Wawel są do odkrycia: MINIczekolada Advocat (47 g), Choco (48 g), Krówkowa (48 g), Toffi (49 g), Danusia klasyczna, a także pyszne nowości smakowe: Big Milk (45 g) i M!ocno Orzechowa (44 g).
W sam raz „na raz”!
MINIczekolady to idealna propozycja na małą chwilę przyjemności w ciągu dnia! Rozkoszuj się już dziś wyjątkowym połączeniem wyśmienitej czekolady Wawel podzielonej na małe kostki, z pysznym nadzieniem, które najbardziej lubisz. To produkty idealne do skosztowania „na raz”, kiedy najdzie Cię ochota na coś naprawdę pysznego. Możesz być pewny, że MINIczekolady Wawel to najwyższa jakość. Do ich produkcji wykorzystywane jest ziarno
z najlepszych odmian kakaowca, a receptury zostały opracowane z Radą Ekspertów w ramach programu „Dobre Składniki”. Oznacza to, że nie znajdziemy w nich barwników, sztucznych aromatów oraz emulgatora E476.
Loteria Dobrze Nadziana
Nową kategorię MINIczekolad wspiera „Loteria Dobrze Nadziana”. Na wszystkich czeka wiele atrakcyjnych nagród. Codziennie do wygrania 5x100 zł, raz na tydzień 500 zł, a nagrodą główną jest samochód Hyundai i20. Zapraszamy do udziału, bo zasady są niezwykle proste! Aby grać o nagrody pieniężne wystarczy kupić jedną z MINIczekolad Wawel i zarejestrować paragon. Aby natomiast wziąć udział w losowaniu nagrody głównej, należy zakupić 5 produktów. Akcja potrwa do końca czerwca i obejmie wszystkie MINIczekolady Wawel, także te w dotychczasowej szacie graficznej. Więcej informacji na stronie: www.loteriadobrzenadziana.pl

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.