Komunikaty PR

Dzień Ziemi: rozwiązania dekoracyjne przyjazne planecie

2024-04-17  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Nie od dziś wiadomo, że każdy człowiek ma wpływ na środowisko. Nawet najmniejsza zmiana nawyków z myślą o jego ochronie, to krok w kierunku lepszej kondycji naszej planety. W związku z obchodzonym w kwietniu Dniem Ziemi marka Tikkurila podpowiada, jak aranżując wnętrza i przydomową przestrzeń można zadbać o przyrodę i otoczenie.

Urządzając mieszkanie, warto postawić na przyjazne naturze produkty. Nowoczesne receptury farb łączą w sobie wysoką jakość produktu z dbałością o bezpieczeństwo dla środowiska. Odpowiednie przepisy regulują poziomy zawartości określonych składników, a ich przestrzeganie jest obowiązkiem każdego producenta. Czytelną weryfikację produktu pod kątem jego bezpieczeństwa stanowią m. in. odpowiednie certyfikaty np. europejski znak Ecolabel, który jest potwierdzeniem ekologicznej formuły. Farba Tikkurila Optiva Clean Air posiada takie oznakowanie, a dodatkowo, dzięki zastosowanej w niej technologii pomaga oczyszczać powietrze w pomieszczeniu. Przepowadzone przez niezależne laboratorium badania potwierdzają, że Tikkurila Optiva Clean Air aktywnie redukuje poziom szkodliwego formaldehydu z powietrza w pomieszczeniach. Jednocześnie pozwala wykreować wnętrza w pięknych kolorach oraz zapewnia wyjątkową trwałość pomalowanej powierzchni.

Z poszanowaniem zasobów Ziemi można też zaprojektować przestrzeń wokół domu. Olej Tikkurila Valtti Plus Terrace Oil czy impregnat Tikkurila Valtti Plus Color pozwalają skutecznie i trwale zabezpieczyć drewniane powierzchnie na tarasie lub w ogrodzie, a dzięki ekologicznej recepturze, zawierającej składniki pochodzenia roślinnego stanowią bardziej przyjazną dla środowiska alternatywę. 

W trosce o środowisko naturalne świetnie sprawdza się także zasada „wykorzystaj, nie wyrzucaj”. Dlatego jeśli stare elementy domowego wyposażenia straciły swój blask, warto po prostu je odnowić, aby służyły jeszcze przez wiele lat, zachwycając w odmienionym wydaniu. Możliwości są niemal nieograniczone, bo dostępność różnego rodzaju produktów renowacyjnych na rynku sprawia, że naprawdę wiele przedmiotów można efektownie odświeżyć.  Popularne w tym kontekście są na przykład meble. Drewniana komoda przemalowana emalią Tikkurila Everal Aqua w słonecznym odcieniu S302 Grapefruit nie tylko zyska nowoczesny i radosny look, ale przede wszystkim będzie niezaprzeczalnym dowodem na to, że zmiany we wnętrzach mogą być  i stylowe, i ekologiczne.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal Biuro prasowe
2024-07-25 | 13:00

Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal

Gdy potrzeba zmiany we wnętrzu ściera się z niechęcią do większego remontu, można postawić na kompromisowe rozwiązanie, jakim będzie metamorfoza jednego z mebli. Czy to ascetyczna
Dom KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją
2024-07-25 | 11:00

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją W erze, gdy design czerpie inspirację z funkcjonalności, dobrze doświetlone domy i mieszkania stają się kluczem do codziennego komfortu.
Dom Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI
2024-07-25 | 09:00

Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI

Polscy konsumenci coraz chętniej inwestują w swoje ogrody, co widać wyraźnie w najnowszych danych drugiej największej platformy marketplace w Polsce, ERLI. Wynika z nich, że w drugim

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.