Komunikaty PR

Dzieła uczniów i absolwentów warszawskiego liceum na aukcji charytatywnej

2024-06-07  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Do poniedziałku 10 czerwca (do godz. 20:00) trwać będzie cicha aukcja i licytacja dzieł sztuki stworzonych przez uczniów, absolwentów i pracowników Akademeia High School. Każdy kto zechce wesprzeć dwie wybitnie utalentowane maturzystki w ich dalszej edukacji, może wziąć udział w licytacji i powalczyć o absolutnie wyjątkowe prace. Co więcej, w piątek, 7 czerwca w gmachu liceum odbędzie się koncert oraz aukcja na żywo przeprowadzona przez DESA Unicum.

Coroczna akcja charytatywna Akademeia High School ma na celu wsparcie wybitnie uzdolnionych uczniów w ich dalszej edukacji na najlepszych światowych uczelniach. W tym roku ogromne przedsięwzięcie dedykowane jest dwóm maturzystkom, Jagodzie i Sofii. Obie zostały wybrane na podstawie ich aplikacji, osiągnięć akademickich i zaangażowania w życie szkoły.

- Mamy przyjemność zaprezentować Państwu wybitne prace naszych uczniów, absolwentów i pracowników oraz dzieła sztuki kolekcjonerskiej hojnie ofiarowane przez członków naszej społeczności. Oprócz wspaniałych prac do licytacji na naszej aukcji, zarówno cichej (na stronie) jak i tej na żywo, znajdują się także inne atrakcyjne przedmioty, takie jak bilety na koncerty, które są już nie do zdobycia czy płyty winylowe z autografami. Wszystko w szczytnym celu, gdyż na wsparcie dla dwóch wybitnych maturzystek w dalszej nauce na najlepszych uniwersytetach w Europiemówi Katarzyna Baran, Dyrektor ds. Rozwoju w Akademeia High School. - Misją naszej szkoły jest rozwijanie talentów. Jesteśmy dumni z naszego programu stypendialnego, w którym do 10% naszych uczniów to stypendyści. Wnoszą oni wiele  dobrego na wielu poziomach do naszej społeczności. Fakt, że pomagamy im rozwijać skrzydła, również finansowo,  poza murami naszej szkoły, aby mogli osiągać swój prawdziwy potencjał i realizować swoje marzenia dowodzi, że cała społeczność Akademeia wierzy w tę misję i chce ją wspólnie wspierać.

Prace artystyczne dostępne dla każdego

Licytacja w ramach aukcji charytatywnej Akademeia High School 2024 trwa do poniedziałku, 10 czerwca do godz. 20:00. Licytować można różnorodne unikalne przedmioty, w tym bilety na wyprzedane koncerty, płyty winylowe z autografami, wiersze, kolaże, fotografie, grafiki  i obrazy olejne.

W piątek, 7 czerwca w gmachu Akademeia High School na Wilanowie odbędzie się także aukcja poprzedzona pokazem mody oraz koncertem. Licytację prac przeprowadzi licytator z DESA Unicum.

Szczegóły wydarzenia - 7 czerwca 2024 r

• 17:00 – Pokaz mody, Patio AHS

• 18:00 – Koncert muzyczny, sala widowiskowa

• 19:00 – Aukcja na żywo, wspierana przez DESA Unicum

 

Akademeia High School to prywatne liceum w Warszawie zorganizowane na wzór uniwersytetu, oferujące brytyjski program iGCSEs i A Levels. Akademeia High School została założona we wrześniu 2016 roku w celu stworzenia unikalnego środowiska edukacyjnego, w którym uczniowie mogą rozwijać się jako osoby kreatywne, niezależne i myślące krytycznie. Edukacja odbywa się w języku angielskim, a dołączyć do liceum można po 8 klasie szkoły podstawowej lub po 2 latach innego liceum. Programy nauczania są elastyczne i dostosowane do indywidualnych potrzeb uczniów, ich mocnych stron oraz zainteresowań. Ważne jest nauczanie poprzez dialog w małych, maksymalnie 12 osobowych, klasach oraz zachęcanie uczniów do wykraczania poza program nauczania, uczestniczenie w programach wolontariackich, stażach i międzynarodowych konferencjach i olimpiadach.

Liceum przygotowuje uczniów do ciągle zmieniającego się świata i w tym celu wspiera ich na ścieżce edukacyjnej prowadzącej do najlepszych uniwersytetów na całym świecie. Absolwenci AHS studiują na uczelniach takich jak amerykańskie Ivy League (Brown, Columbia, Princeton) i brytyjskich uczelniach z prestiżowej Russel Group (Oxford, Cambridge, UCL). Lista ofert z ostatnich 5 lat: https://www.akademeia.edu.pl/academic-excellence/university-destinations.

Akademeia High School oferuje także pełne stypendia dla najzdolniejszych uczniów z całego kraju ale także z zagranicy (stypendium artystyczne, naukowe i muzyczne), gdyż misją liceum jest wspieranie wybitnych uczniów w ich dążeniu do zdobywania edukacji na światowym poziomie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.