Komunikaty PR

Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!

2024-07-30  |  13:15
Biuro prasowe

Rooibos, Yerba Mate i Matcha, czyli propozycje z linii Herbatki Świata Big-Active, są niczym bilet w najodleglejsze rejony globu. Najwyższej jakości składniki i starannie dobrane dodatki gwarantują ciekawe smaki, intensywne aromaty i to dosłownie ekspresowo.

Miło jest podróżować po świecie, poznawać odmienne kultury oraz tradycyjne, lokalne specjały. Często to właśnie charakterystyczne dla danego rejonu rośliny i przyprawy mówią o nim więcej, niż najpełniejsze przewodniki. Oczywiście najlepiej przekonać się o tym odwiedzając te miejsca, ale czasami jest to po prostu niemożliwe. Zawsze jednak można zaparzyć wyjątkowy napar, wywodzący się z odległych części świata, by ciesząc się jego walorami, poczuć atmosferę dalekich podróży.

Taką możliwość dają Herbatki Świata Big-Active. W linii znajdziemy trzy oryginalne propozycje, którymi są: Rooibos Pomarańcza & Wanilia, Yerba Mate Limonka & Trawa cytrynowa oraz Matcha Zielona herbata & Limonka. Są one dostępne w formie ekspresowej, dzięki czemu są bardzo wygodne w przygotowaniu.

Rooibos Pomarańcza & Wanilia ma głęboką, czerwoną barwę i charakterystyczny łagodny, lekko miodowy smak, który został wzbogacony słodką wanilią i pomarańczą. Powstaje z uprawianego w Republice Południowej Afryki czerwonokrzewu, który nie jest spokrewniony z krzewem herbacianym,  ale podobnie jak klasyczna herbata, dostarcza niezwykłych wrażeń smakowych. Natomiast Yerba Mate Limonka & Trawa cytrynowa powstaje z liści ostrokrzewu paragwajskiego, które mają bardzo charakterystyczny, wyrazisty smak. Dodatek limonki i trawy cytrynowej sprawia, że ta kompozycja staje się przyjemnie orzeźwiająca. Trzecia propozycja to Matcha Zielona herbata & Limonka. Matcha, czyli  sproszkowana zielona herbata, wytwarzana jest z liści krzewów, które przed zbiorami są osłaniane przed słońcem specjalnymi matami. W efekcie nabierają słodkawego smaku i bladozielonej barwy. W  tym wariancie azjatycki smak Matchy połączono ze szlachetną zieloną herbatą i rześką limonką, co dało naprawdę zachwycającą i nieoczywistą kompozycję.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.