Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!
Rooibos, Yerba Mate i Matcha, czyli propozycje z linii Herbatki Świata Big-Active, są niczym bilet w najodleglejsze rejony globu. Najwyższej jakości składniki i starannie dobrane dodatki gwarantują ciekawe smaki, intensywne aromaty i to dosłownie ekspresowo.
Miło jest podróżować po świecie, poznawać odmienne kultury oraz tradycyjne, lokalne specjały. Często to właśnie charakterystyczne dla danego rejonu rośliny i przyprawy mówią o nim więcej, niż najpełniejsze przewodniki. Oczywiście najlepiej przekonać się o tym odwiedzając te miejsca, ale czasami jest to po prostu niemożliwe. Zawsze jednak można zaparzyć wyjątkowy napar, wywodzący się z odległych części świata, by ciesząc się jego walorami, poczuć atmosferę dalekich podróży.
Taką możliwość dają Herbatki Świata Big-Active. W linii znajdziemy trzy oryginalne propozycje, którymi są: Rooibos Pomarańcza & Wanilia, Yerba Mate Limonka & Trawa cytrynowa oraz Matcha Zielona herbata & Limonka. Są one dostępne w formie ekspresowej, dzięki czemu są bardzo wygodne w przygotowaniu.
Rooibos Pomarańcza & Wanilia ma głęboką, czerwoną barwę i charakterystyczny łagodny, lekko miodowy smak, który został wzbogacony słodką wanilią i pomarańczą. Powstaje z uprawianego w Republice Południowej Afryki czerwonokrzewu, który nie jest spokrewniony z krzewem herbacianym, ale podobnie jak klasyczna herbata, dostarcza niezwykłych wrażeń smakowych. Natomiast Yerba Mate Limonka & Trawa cytrynowa powstaje z liści ostrokrzewu paragwajskiego, które mają bardzo charakterystyczny, wyrazisty smak. Dodatek limonki i trawy cytrynowej sprawia, że ta kompozycja staje się przyjemnie orzeźwiająca. Trzecia propozycja to Matcha Zielona herbata & Limonka. Matcha, czyli sproszkowana zielona herbata, wytwarzana jest z liści krzewów, które przed zbiorami są osłaniane przed słońcem specjalnymi matami. W efekcie nabierają słodkawego smaku i bladozielonej barwy. W tym wariancie azjatycki smak Matchy połączono ze szlachetną zieloną herbatą i rześką limonką, co dało naprawdę zachwycającą i nieoczywistą kompozycję.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.