Komunikaty PR

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

2024-11-04  |  11:30
Biuro prasowe

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i siły witalne. Ten wspaniały napar może pozytywnie wpłynąć na nasze ciało i umysł, odprężając lub dodając pozytywnej energii.

Picie zielonej herbaty może też rozpieszczać nasze zmysły. Liście zielonej herbaty idealnie komponują się z dodatkami w postaci owoców czy płatków kwiatów. A mistrzem w tworzeniu zaskakujących wariantów herbacianych jest marka Big-Active.

Nowa herbata zielona Big-Active to połączenie egzotycznej pitai, orzeźwiającej mięty, cytrusowej nuty trawy cytrynowej i oczywiście dużych liści zielonej herbaty. Starannie dobrane dodatki delikatnie łagodzą klasyczny smak zielonej herbaty, dodając mu nieco słodyczy i rześkości. To wszystko skrywają w sobie wygodne w użyciu torebki z zawieszką, umieszczone w pojedynczych kopertkach, gwarantujących utrzymanie smaku i aromatu.

Herbata zielona Big-Active z pitają i miętą dostarcza wspaniałych doznań, a jej codzienne picie może stać się rytuałem małej, ale jakże ważnej przyjemności każdego dnia!

Warto pamiętać, że chcąc zachować wszystkie walory zielonej herbaty, nie należy zalewać jej wrzątkiem, a samo parzenie powinno trwać ok. 2-3 minuty. 

W kolekcji zielonych ekspresowych herbat Big-Active dostępne są także inne wyjątkowe warianty: herbata zielona klasyczna, herbata zielona z pigwą i granatem, herbata zielona z opuncją i mango, herbata zielona z limonką i mandarynką, herbata zielona z maliną i marakują, herbata zielona z papają i jagodami goji, herbata zielona z truskawką i graviolą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.