Komunikaty PR

Ekologia i design idą w parze – premiera nowości marki Profim

2022-04-26  |  13:50
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

21 kwietnia w Showroomie Flokk na warszawskim Mokotowie odbyła się premiera wyjątkowego produktu. O nowości marki Profim – krześle Normo – miała okazję opowiedzieć autorka projektu, tworząca w zgodzie z zasadami gospodarki cyrkularnej, designerka Maja Ganszyniec.

Idea zrównoważonego rozwoju coraz wyraźniej przebija się do świadomości zarówno konsumentów, jak i producentów. Nie od dziś znana jest jednak markom Flokk oraz Profim, które od lat kładą nacisk na odpowiedzialną produkcję mebli.

W duchu tej misji powstała nowość Profim – krzesło Normo, stworzone w duchu cyrkularnej produkcji. Media i przybyli architekci celebrowali premierę w Showroomie Flokk na warszawskim Mokotowie, miejscu zaprojektowanym przez poznańską pracownię mode:lina™. O nowym produkcie opowiadała Maja Ganszyniec, projektantka łącząca w swojej praktyce design z odpowiedzialnością.

Normo to nowa norma projektowania i wytwarzania mebli. Krzesło skonstruowane jest z minimalnej liczby komponentów – nie używamy w nim kleju ani zszywek, tak aby po zakończeniu cyklu życia produktu krzesło móc rozłożyć na części pierwsze, rozdzielić poszczególne materiały i poddać recyklingowi aż w 94%. To nie tylko puste słowa i odpowiednie certyfikaty. Staramy się proponować realne zmiany, a Normo jest „najbardziej zielonym krzesłem na rynku”. - wyjaśnia projektantka.

Personalizacja na wysokim poziomie

Ekologia to nie jedyna zaleta nowego projektu. Kolekcja Normo ma aż 12 konfiguracji – cztery podstawy i trzy warianty oparcia można swobodnie łączyć ze sobą w zależności od potrzeb. Z myślą o pełnej personalizacji stworzono również unikalną paletę kolorystyczną.

Nawet najpiękniejszy mebel nie sprosta swojemu zadaniu, jeśli nie będzie wygodny i uniwersalny. Dzięki wielu konfiguracjom, Normo można całkowicie dostosować nie tylko do przestrzeni, ale także do własnych potrzeb. Stabilna konstrukcja zapewnia pełen komfort, a nieco szersze siedzisko będzie odpowiadało osobom o różnych posturach – dodaje Magdalena Borowiec, Dyrektorka Marketingu marki Profim.

Smaki inspirowane produktem

Po zakończonej prezentacji, na gości czekał wyjątkowy poczęstunek przygotowany przez absolwentkę Wydziału Form Przemysłowych Krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych - Martę Wajdę z Gado Catering. Potrawy inspirowane były barwami tapicerki krzeseł Normo – m.in. zielenią, kością słoniową oraz magentą.

Więcej informacji na stronie https://www.flokk.com/pl-pl/poland

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.