Ekologia i design idą w parze – premiera nowości marki Profim
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
21 kwietnia w Showroomie Flokk na warszawskim Mokotowie odbyła się premiera wyjątkowego produktu. O nowości marki Profim – krześle Normo – miała okazję opowiedzieć autorka projektu, tworząca w zgodzie z zasadami gospodarki cyrkularnej, designerka Maja Ganszyniec.
Idea zrównoważonego rozwoju coraz wyraźniej przebija się do świadomości zarówno konsumentów, jak i producentów. Nie od dziś znana jest jednak markom Flokk oraz Profim, które od lat kładą nacisk na odpowiedzialną produkcję mebli.
W duchu tej misji powstała nowość Profim – krzesło Normo, stworzone w duchu cyrkularnej produkcji. Media i przybyli architekci celebrowali premierę w Showroomie Flokk na warszawskim Mokotowie, miejscu zaprojektowanym przez poznańską pracownię mode:lina™. O nowym produkcie opowiadała Maja Ganszyniec, projektantka łącząca w swojej praktyce design z odpowiedzialnością.
- Normo to nowa norma projektowania i wytwarzania mebli. Krzesło skonstruowane jest z minimalnej liczby komponentów – nie używamy w nim kleju ani zszywek, tak aby po zakończeniu cyklu życia produktu krzesło móc rozłożyć na części pierwsze, rozdzielić poszczególne materiały i poddać recyklingowi aż w 94%. To nie tylko puste słowa i odpowiednie certyfikaty. Staramy się proponować realne zmiany, a Normo jest „najbardziej zielonym krzesłem na rynku”. - wyjaśnia projektantka.
Personalizacja na wysokim poziomie
Ekologia to nie jedyna zaleta nowego projektu. Kolekcja Normo ma aż 12 konfiguracji – cztery podstawy i trzy warianty oparcia można swobodnie łączyć ze sobą w zależności od potrzeb. Z myślą o pełnej personalizacji stworzono również unikalną paletę kolorystyczną.
- Nawet najpiękniejszy mebel nie sprosta swojemu zadaniu, jeśli nie będzie wygodny i uniwersalny. Dzięki wielu konfiguracjom, Normo można całkowicie dostosować nie tylko do przestrzeni, ale także do własnych potrzeb. Stabilna konstrukcja zapewnia pełen komfort, a nieco szersze siedzisko będzie odpowiadało osobom o różnych posturach – dodaje Magdalena Borowiec, Dyrektorka Marketingu marki Profim.
Smaki inspirowane produktem
Po zakończonej prezentacji, na gości czekał wyjątkowy poczęstunek przygotowany przez absolwentkę Wydziału Form Przemysłowych Krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych - Martę Wajdę z Gado Catering. Potrawy inspirowane były barwami tapicerki krzeseł Normo – m.in. zielenią, kością słoniową oraz magentą.
Więcej informacji na stronie https://www.flokk.com/pl-pl/poland

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.