Komunikaty PR

Ekologiczna garderoba na kółkach – poznaj walizki Spectra 3.0 marki Victorinox.

2022-03-28  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept

Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl

Nasza codzienność oraz dynamika życia wpływają na styl podróżowania. W ciągu 36 miesięcy eksperci z marki Victorinox obserwowali zachowania konsumentów by stworzyć walizkę, która spełni jak najwięcej oczekiwań głodnych wrażeń Klientów szwajcarskiego brandu. Efektem jest linia Spectra 3.0 wyróżniająca się designem, funkcjonalnością i zrównoważonym podejściem do środowiska.

Sięgając paręset lat wstecz przemieszczanie się miało charakter osadniczy, skupiony na odkrywaniu nowych terenów czy założeniu rodziny. Dziś podróże w najodleglejsze zakątki świata odbywamy głównie w celach rekreacyjnych, poznawczych oraz edukacyjnych. Ta zmiana dotyczy również przechowywania niezbędnych elementów podczas zmiany lokalizacji. Dawniej rzeczy osobiste były przewożone w masywnych, nieporęcznych skrzyniach by z czasem zastąpiły je ergonomiczne walizki. Dziś nie pełnią już tylko funkcji chroniącej zawartość przed zniszczeniem, ale są stylowym oraz funkcjonalnym dodatkiem, dzięki któremu można zdefiniować swoją osobowość. Te cechy wykorzystują przy tworzeniu wizjonerzy marki Victorinox.

Podróż służbowa, weekendowa ucieczka poza miasto czy urlop na egzotycznej plaży? Serię nowych walizek Victorinox docenią zarówno Klienci biznesowi jak i nowocześni podróżnicy, którzy zarówno jak Ci pierwsi poszukują przydatnych rozwiązań. Projektanci linii Spectra 3.0 zadbali o opływowy design łącząc go z innowacyjnymi surowcami. Sama walizka, a dokładnie jej zewnętrzna część powstała z poliwęglanu SORPLAS - materiału nowej generacji, dzięki któremu produkt jest odporny na uderzenia i jest ekologiczny. Drugim materiałem jest wewnętrzna podszewka wykonana w 100% z recyklingu, pokryta technologią SILVADUR, która dzięki swoim właściwościom hamuje rozwój bakterii oraz innych mikroorganizmów na tkaninie. Marka Victorinox nie zapomina o technologicznych niespodziankach, które zaskoczą zapracowanych podróżników. W walizkach podręcznych nie tylko znajdą podłączenie do USB, ale również wmontowany kabel do podłączenia power-banku. Dokładnie zaraz obok przy panelu ID znajduje się szpilka przydatna do zmiany karty SIM oraz długopis do wypełniania dokumentów lub pamiętnika. W najmniejszych modelach zastosowano dwie opcje otwierania – ogólną oraz przednią, która daje możliwość szybkiego dostępu do najpotrzebniejszych gadżetów rozmieszczonych w panelu organizacyjnym – laptop, dokumenty czy klucze.

Sprzęt podróżny to jedna z niewielu kategorii w branży turystycznej, która musi szybko reagować na fundamentalne zmiany w sposobie, w jaki podchodzimy do naszego życia, w którym najważniejsza jest funkcjonalność, a nie przyjemność. Ponieważ podróże ewoluują, konieczne jest także wyposażenie podróżne, nakładając na producentów obowiązek konsekwentnego inwestowania i wprowadzania innowacji.” – o nowej linii walizek Spectra 3.0 opowiada Dyrektor Global Channels Victorinox, Thomas Bodenmann.

Walizki Spectra 3.0 dostępne są w 6 rozmiarach, w 2 wersjach kolorystycznych – czarnej i czerwonej. Warto zwrócić uwagę na największe i średnie modele, które dzięki specjalnej samorozprężającej technologii mogą powiększyć objętość do 40%. Zaś w modelach podręcznych można uzyskać do 20% więcej przestrzeni. Docenią ją fanki i fani mody oraz wszystkie niezdecydowane osoby, dla których proces pakowania na wyjazd jest zagwozdką. Każda walizka posiada bezpieczny zamek zatwierdzony przez TSA oraz ciche kółka Hinomoto. Bezproblemowe podróżowanie zapewnia marka Victorinox już dziś. Modele z linii Spectra 3.0 można zakupić w sklepie online oraz w salonach partnerskich.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rebell Concept
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Dlaczego w Turcji warto wybrać wakacje all inclusive? Dowiedz się tego! Biuro prasowe
2024-10-04 | 14:20

Dlaczego w Turcji warto wybrać wakacje all inclusive? Dowiedz się tego!

Turcja od lat jest jednym z najpopularniejszych kierunków turystycznych, przyciągając miliony gości z całego świata. Kraj ten zachwyca nie tylko bogatą kulturą,
Podróże Wakacje w Afryce – przygotuj się na niezapomnianą podróż
2024-10-04 | 01:00

Wakacje w Afryce – przygotuj się na niezapomnianą podróż

Jesień to doskonały czas, aby odkrywać różnorodne zakątki Afryki – kontynentu, który zachwyca malowniczymi krajobrazami i bogactwem kulturowym. Niezależnie od tego,
Podróże Żądza podróży a troski: dylematy młodego polskiego podróżnika
2024-10-03 | 12:00

Żądza podróży a troski: dylematy młodego polskiego podróżnika

Młodzi Polacy, szczególnie ci z pokolenia Y i Z, świetnie opanowali sztukę taniego podróżowania. Potrafią korzystać z travel hacków i podróżują często - ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.