Komunikaty PR

EKOLOGICZNE TABLETKI DO ZMYWARKI JUŻ W LIDLU!

2021-06-23  |  13:00
Biuro prasowe

Lidl Polska rozszerza swoją ofertę ekologicznych środków czystości W5 Pure Home. Na sklepowych półkach sieci pojawiły się tabletki do zmywarek z oznaczeniem EU Ecolabel.

Zgodnie z ideą „W trosce o lepsze jutro” Lidl Polska wdraża liczne działania dążące do odpowiedzialnej produkcji i konsumpcji – jedną z podejmowanych przez firmę aktywności w tym kontekście jest ochrona klimatu. W związku z tym, marka wprowadza do oferty kolejny produkt ekologiczny.

Nowe tabletki do zmywarki W5 Pure Home (14,99 zł / 30 szt.) działają tak samo, jak te klasyczne, a jednocześnie są przyjazne dla środowiska, ponieważ nie posiadają konserwantów ani barwników, są także bezzapachowe. Chronią szkło, zapewniając połysk     i blask, jak również  idealną czystość. Całość została zapakowana w karton, co ogranicza zużycie plastiku. To kolejne działanie Lidl Polska, który zobowiązał się, że będzie dążyć do zmniejszenia zużycia plastiku do 20% w opakowaniach jednostkowych oraz zbiorczych produktów marek Lidla do 2025 roku oraz do tego, aby 100% opakowań marek własnych Lidla maksymalnie nadawało się do recyklingu do 2025 roku. Działania te są częścią międzynarodowej strategii REset Plastic, wprowadzonej w 2018 roku przez Grupę Schwarz, do której należy Lidl Polska. Grupa realizuje wizję "Mniej plastiku - obieg zamknięty".

Oznakowanie produktu znakiem EU Ecolabel gwarantuje, że najlepsze decyzje dla środowiska są podejmowane na każdym etapie jego cyklu życia, przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiej jakości i wartości dodanej. Oceniane są również właściwości użytkowe wyrobu, ale zapewnić, że spełnia on swoje właściwości.

Tabletki do zmywarki to już siódmy produkt z linii W5 Pure Home. Dotychczas dostępne artykuły, czyli: płyn do mycia naczyń (5,99 zł/ 750 ml), płyn do mycia podłóg (6,99 zł/ 750 ml), płyn do mycia łazienki (6,99 zł/ 750 ml), płyn do czyszczenia kuchni (6,99 zł/ 750 ml), płyn do mycia szyb i luster (6,99 zł/ 750 ml) oraz żel do WC (6,99 zł/ 750 ml) cieszą się niesłabnącą popularnością wśród konsumentów.

„Jako firma wierzymy, że każde proekologiczne działanie ma znaczenie. Oprócz stałego poszerzania asortymentu w produkty naturalne i BIO, nieustannie poszukujemy nowych, bardziej ekologicznych rozwiązań na innych płaszczyznach, m.in. w tym roku wymieniliśmy papier do paragonów na bardziej przyjazny środowisku. Nasi klienci mogą zaopatrywać się w produkty neutralne dla klimatu. W ten sposób tworzymy możliwość dokonania świadomego wyboru i  wypróbowania bardziej przyjaznych klimatowi alternatyw dla produktów konwencjonalnych”- mówi Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska.

Więcej informacji na temat zaangażowania firmy Lidl w zrównoważony rozwój można znaleźć na stronie internetowej https://kimjestesmy.lidl.pl/zrownowazony-rozwoj

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.