EKOLOGICZNE TABLETKI DO ZMYWARKI JUŻ W LIDLU!
Lidl Polska rozszerza swoją ofertę ekologicznych środków czystości W5 Pure Home. Na sklepowych półkach sieci pojawiły się tabletki do zmywarek z oznaczeniem EU Ecolabel.
Zgodnie z ideą „W trosce o lepsze jutro” Lidl Polska wdraża liczne działania dążące do odpowiedzialnej produkcji i konsumpcji – jedną z podejmowanych przez firmę aktywności w tym kontekście jest ochrona klimatu. W związku z tym, marka wprowadza do oferty kolejny produkt ekologiczny.
Nowe tabletki do zmywarki W5 Pure Home (14,99 zł / 30 szt.) działają tak samo, jak te klasyczne, a jednocześnie są przyjazne dla środowiska, ponieważ nie posiadają konserwantów ani barwników, są także bezzapachowe. Chronią szkło, zapewniając połysk i blask, jak również idealną czystość. Całość została zapakowana w karton, co ogranicza zużycie plastiku. To kolejne działanie Lidl Polska, który zobowiązał się, że będzie dążyć do zmniejszenia zużycia plastiku do 20% w opakowaniach jednostkowych oraz zbiorczych produktów marek Lidla do 2025 roku oraz do tego, aby 100% opakowań marek własnych Lidla maksymalnie nadawało się do recyklingu do 2025 roku. Działania te są częścią międzynarodowej strategii REset Plastic, wprowadzonej w 2018 roku przez Grupę Schwarz, do której należy Lidl Polska. Grupa realizuje wizję "Mniej plastiku - obieg zamknięty".
Oznakowanie produktu znakiem EU Ecolabel gwarantuje, że najlepsze decyzje dla środowiska są podejmowane na każdym etapie jego cyklu życia, przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiej jakości i wartości dodanej. Oceniane są również właściwości użytkowe wyrobu, ale zapewnić, że spełnia on swoje właściwości.
Tabletki do zmywarki to już siódmy produkt z linii W5 Pure Home. Dotychczas dostępne artykuły, czyli: płyn do mycia naczyń (5,99 zł/ 750 ml), płyn do mycia podłóg (6,99 zł/ 750 ml), płyn do mycia łazienki (6,99 zł/ 750 ml), płyn do czyszczenia kuchni (6,99 zł/ 750 ml), płyn do mycia szyb i luster (6,99 zł/ 750 ml) oraz żel do WC (6,99 zł/ 750 ml) cieszą się niesłabnącą popularnością wśród konsumentów.
„Jako firma wierzymy, że każde proekologiczne działanie ma znaczenie. Oprócz stałego poszerzania asortymentu w produkty naturalne i BIO, nieustannie poszukujemy nowych, bardziej ekologicznych rozwiązań na innych płaszczyznach, m.in. w tym roku wymieniliśmy papier do paragonów na bardziej przyjazny środowisku. Nasi klienci mogą zaopatrywać się w produkty neutralne dla klimatu. W ten sposób tworzymy możliwość dokonania świadomego wyboru i wypróbowania bardziej przyjaznych klimatowi alternatyw dla produktów konwencjonalnych”- mówi Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska.
Więcej informacji na temat zaangażowania firmy Lidl w zrównoważony rozwój można znaleźć na stronie internetowej https://kimjestesmy.lidl.pl/zrownowazony-rozwoj
Wyjątkowa ścieżka w ogrodzie. Sprawdź kreatywne pomysły i najnowsze trendy
Wejdź w wir wiosennych przygotowań z Foxy Tornado
Trwałość i elegancja - gresy na elewacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wojciech „Łozo” Łozowski: Ruszam z moim solowym projektem, ale nie mam już potrzeby bycia gwiazdorem jak kiedyś. Nowe utwory tworzyłem w różnych stanach emocjonalnych
Wokalista ma sporo muzycznych planów na najbliższe miesiące, szykuje bowiem oryginalny projekt solowy. Już niebawem premierę będzie miał jego najnowszy utwór. Właśnie realizowany jest teledysk. Wojciech „Łozo” Łozowski cieszy się na ten nowy etap swojej kariery i choć teraz o wiele spraw będzie musiał zadbać sam, to jednak bez wahania stawia czoła nowym wyzwaniom i wierzy, że to jest właśnie jego czas. Na autorskiej płycie znajdą się piosenki, które tworzył przez kilka ostatnich lat.
Psychologia
Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu
Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.
Konsument
Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność
Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.