Komunikaty PR

EKOLOGICZNE TABLETKI DO ZMYWARKI JUŻ W LIDLU!

2021-06-23  |  13:00
Biuro prasowe

Lidl Polska rozszerza swoją ofertę ekologicznych środków czystości W5 Pure Home. Na sklepowych półkach sieci pojawiły się tabletki do zmywarek z oznaczeniem EU Ecolabel.

Zgodnie z ideą „W trosce o lepsze jutro” Lidl Polska wdraża liczne działania dążące do odpowiedzialnej produkcji i konsumpcji – jedną z podejmowanych przez firmę aktywności w tym kontekście jest ochrona klimatu. W związku z tym, marka wprowadza do oferty kolejny produkt ekologiczny.

Nowe tabletki do zmywarki W5 Pure Home (14,99 zł / 30 szt.) działają tak samo, jak te klasyczne, a jednocześnie są przyjazne dla środowiska, ponieważ nie posiadają konserwantów ani barwników, są także bezzapachowe. Chronią szkło, zapewniając połysk     i blask, jak również  idealną czystość. Całość została zapakowana w karton, co ogranicza zużycie plastiku. To kolejne działanie Lidl Polska, który zobowiązał się, że będzie dążyć do zmniejszenia zużycia plastiku do 20% w opakowaniach jednostkowych oraz zbiorczych produktów marek Lidla do 2025 roku oraz do tego, aby 100% opakowań marek własnych Lidla maksymalnie nadawało się do recyklingu do 2025 roku. Działania te są częścią międzynarodowej strategii REset Plastic, wprowadzonej w 2018 roku przez Grupę Schwarz, do której należy Lidl Polska. Grupa realizuje wizję "Mniej plastiku - obieg zamknięty".

Oznakowanie produktu znakiem EU Ecolabel gwarantuje, że najlepsze decyzje dla środowiska są podejmowane na każdym etapie jego cyklu życia, przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiej jakości i wartości dodanej. Oceniane są również właściwości użytkowe wyrobu, ale zapewnić, że spełnia on swoje właściwości.

Tabletki do zmywarki to już siódmy produkt z linii W5 Pure Home. Dotychczas dostępne artykuły, czyli: płyn do mycia naczyń (5,99 zł/ 750 ml), płyn do mycia podłóg (6,99 zł/ 750 ml), płyn do mycia łazienki (6,99 zł/ 750 ml), płyn do czyszczenia kuchni (6,99 zł/ 750 ml), płyn do mycia szyb i luster (6,99 zł/ 750 ml) oraz żel do WC (6,99 zł/ 750 ml) cieszą się niesłabnącą popularnością wśród konsumentów.

„Jako firma wierzymy, że każde proekologiczne działanie ma znaczenie. Oprócz stałego poszerzania asortymentu w produkty naturalne i BIO, nieustannie poszukujemy nowych, bardziej ekologicznych rozwiązań na innych płaszczyznach, m.in. w tym roku wymieniliśmy papier do paragonów na bardziej przyjazny środowisku. Nasi klienci mogą zaopatrywać się w produkty neutralne dla klimatu. W ten sposób tworzymy możliwość dokonania świadomego wyboru i  wypróbowania bardziej przyjaznych klimatowi alternatyw dla produktów konwencjonalnych”- mówi Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska.

Więcej informacji na temat zaangażowania firmy Lidl w zrównoważony rozwój można znaleźć na stronie internetowej https://kimjestesmy.lidl.pl/zrownowazony-rozwoj

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.