Komunikaty PR

EKOLOGICZNE TABLETKI DO ZMYWARKI JUŻ W LIDLU!

2021-06-23  |  13:00
Biuro prasowe

Lidl Polska rozszerza swoją ofertę ekologicznych środków czystości W5 Pure Home. Na sklepowych półkach sieci pojawiły się tabletki do zmywarek z oznaczeniem EU Ecolabel.

Zgodnie z ideą „W trosce o lepsze jutro” Lidl Polska wdraża liczne działania dążące do odpowiedzialnej produkcji i konsumpcji – jedną z podejmowanych przez firmę aktywności w tym kontekście jest ochrona klimatu. W związku z tym, marka wprowadza do oferty kolejny produkt ekologiczny.

Nowe tabletki do zmywarki W5 Pure Home (14,99 zł / 30 szt.) działają tak samo, jak te klasyczne, a jednocześnie są przyjazne dla środowiska, ponieważ nie posiadają konserwantów ani barwników, są także bezzapachowe. Chronią szkło, zapewniając połysk     i blask, jak również  idealną czystość. Całość została zapakowana w karton, co ogranicza zużycie plastiku. To kolejne działanie Lidl Polska, który zobowiązał się, że będzie dążyć do zmniejszenia zużycia plastiku do 20% w opakowaniach jednostkowych oraz zbiorczych produktów marek Lidla do 2025 roku oraz do tego, aby 100% opakowań marek własnych Lidla maksymalnie nadawało się do recyklingu do 2025 roku. Działania te są częścią międzynarodowej strategii REset Plastic, wprowadzonej w 2018 roku przez Grupę Schwarz, do której należy Lidl Polska. Grupa realizuje wizję "Mniej plastiku - obieg zamknięty".

Oznakowanie produktu znakiem EU Ecolabel gwarantuje, że najlepsze decyzje dla środowiska są podejmowane na każdym etapie jego cyklu życia, przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiej jakości i wartości dodanej. Oceniane są również właściwości użytkowe wyrobu, ale zapewnić, że spełnia on swoje właściwości.

Tabletki do zmywarki to już siódmy produkt z linii W5 Pure Home. Dotychczas dostępne artykuły, czyli: płyn do mycia naczyń (5,99 zł/ 750 ml), płyn do mycia podłóg (6,99 zł/ 750 ml), płyn do mycia łazienki (6,99 zł/ 750 ml), płyn do czyszczenia kuchni (6,99 zł/ 750 ml), płyn do mycia szyb i luster (6,99 zł/ 750 ml) oraz żel do WC (6,99 zł/ 750 ml) cieszą się niesłabnącą popularnością wśród konsumentów.

„Jako firma wierzymy, że każde proekologiczne działanie ma znaczenie. Oprócz stałego poszerzania asortymentu w produkty naturalne i BIO, nieustannie poszukujemy nowych, bardziej ekologicznych rozwiązań na innych płaszczyznach, m.in. w tym roku wymieniliśmy papier do paragonów na bardziej przyjazny środowisku. Nasi klienci mogą zaopatrywać się w produkty neutralne dla klimatu. W ten sposób tworzymy możliwość dokonania świadomego wyboru i  wypróbowania bardziej przyjaznych klimatowi alternatyw dla produktów konwencjonalnych”- mówi Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska.

Więcej informacji na temat zaangażowania firmy Lidl w zrównoważony rozwój można znaleźć na stronie internetowej https://kimjestesmy.lidl.pl/zrownowazony-rozwoj

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.