Komunikaty PR

EKOLOGICZNE TABLETKI DO ZMYWARKI JUŻ W LIDLU!

2021-06-23  |  13:00
Biuro prasowe

Lidl Polska rozszerza swoją ofertę ekologicznych środków czystości W5 Pure Home. Na sklepowych półkach sieci pojawiły się tabletki do zmywarek z oznaczeniem EU Ecolabel.

Zgodnie z ideą „W trosce o lepsze jutro” Lidl Polska wdraża liczne działania dążące do odpowiedzialnej produkcji i konsumpcji – jedną z podejmowanych przez firmę aktywności w tym kontekście jest ochrona klimatu. W związku z tym, marka wprowadza do oferty kolejny produkt ekologiczny.

Nowe tabletki do zmywarki W5 Pure Home (14,99 zł / 30 szt.) działają tak samo, jak te klasyczne, a jednocześnie są przyjazne dla środowiska, ponieważ nie posiadają konserwantów ani barwników, są także bezzapachowe. Chronią szkło, zapewniając połysk     i blask, jak również  idealną czystość. Całość została zapakowana w karton, co ogranicza zużycie plastiku. To kolejne działanie Lidl Polska, który zobowiązał się, że będzie dążyć do zmniejszenia zużycia plastiku do 20% w opakowaniach jednostkowych oraz zbiorczych produktów marek Lidla do 2025 roku oraz do tego, aby 100% opakowań marek własnych Lidla maksymalnie nadawało się do recyklingu do 2025 roku. Działania te są częścią międzynarodowej strategii REset Plastic, wprowadzonej w 2018 roku przez Grupę Schwarz, do której należy Lidl Polska. Grupa realizuje wizję "Mniej plastiku - obieg zamknięty".

Oznakowanie produktu znakiem EU Ecolabel gwarantuje, że najlepsze decyzje dla środowiska są podejmowane na każdym etapie jego cyklu życia, przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiej jakości i wartości dodanej. Oceniane są również właściwości użytkowe wyrobu, ale zapewnić, że spełnia on swoje właściwości.

Tabletki do zmywarki to już siódmy produkt z linii W5 Pure Home. Dotychczas dostępne artykuły, czyli: płyn do mycia naczyń (5,99 zł/ 750 ml), płyn do mycia podłóg (6,99 zł/ 750 ml), płyn do mycia łazienki (6,99 zł/ 750 ml), płyn do czyszczenia kuchni (6,99 zł/ 750 ml), płyn do mycia szyb i luster (6,99 zł/ 750 ml) oraz żel do WC (6,99 zł/ 750 ml) cieszą się niesłabnącą popularnością wśród konsumentów.

„Jako firma wierzymy, że każde proekologiczne działanie ma znaczenie. Oprócz stałego poszerzania asortymentu w produkty naturalne i BIO, nieustannie poszukujemy nowych, bardziej ekologicznych rozwiązań na innych płaszczyznach, m.in. w tym roku wymieniliśmy papier do paragonów na bardziej przyjazny środowisku. Nasi klienci mogą zaopatrywać się w produkty neutralne dla klimatu. W ten sposób tworzymy możliwość dokonania świadomego wyboru i  wypróbowania bardziej przyjaznych klimatowi alternatyw dla produktów konwencjonalnych”- mówi Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska.

Więcej informacji na temat zaangażowania firmy Lidl w zrównoważony rozwój można znaleźć na stronie internetowej https://kimjestesmy.lidl.pl/zrownowazony-rozwoj

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit Biuro prasowe
2024-09-27 | 11:10

Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit

PLGBC Green Building Summit to jedno z najważniejszych międzynarodowych wydarzeń poświęconych zrównoważonemu budownictwu, architekturze i rynkowi nieruchomości. Najbliższa,
Dom Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie
2024-09-26 | 15:40

Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie

Dom to nie tyle ściany, co ludzie, którzy w nich zamieszkują. Najlepiej o tym świadczy dwupiętrowe mieszkanie dla rodziny, które za sprawą architekt Weroniki Budzichowskiej z To
Dom Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu
2024-09-26 | 14:00

Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu

Jesień to idealny moment, by wprowadzić do wnętrz nowe akcenty, które nie tylko ocieplą przestrzeń, ale także – zgodnie z koncepcją neurodesignu – wpłyną na nasze dobre

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.