Komunikaty PR

EKO-PIKNIK pod Bramą Główną FSO!

2024-09-05  |  12:00
Biuro prasowe

7 września 2024 r. (sobota) na placu należącym do OKAM przed Bramą Główną b. FSO, przy ul. Jagiellońskiej 88, odbędzie się EKO-PIKNIK zorganizowany wspólnie z LokalnyRolnik.pl. Podczas wydarzenia będzie można zrobić zakupy świeżej i zdrowej żywności bezpośrednio od producentów-rolników czy skorzystać z oferty zdrowych foodtrucków a wszystko z muzyką w tle. Przewidziana została również strefa relaksu w zieleni. EKO-PIKNIK odbędzie się w godzinach 13:00-20:00. Udział w wydarzeniu jak również parking dla gości jest bezpłatny.

- EKO-PIKNIK będzie doskonałą okazją, aby spotkać się ‘po sąsiedzku’ na Pradze Północ i spędzić wspólnie popołudnie. Jako, że ekologia i zrównoważony rozwój są nam bliskie, chcielibyśmy, aby wpisał się on w cykliczne wydarzenia organizowane w tym miejscu. Formuła EKO-PIKNIKU nawiązuje do wartości, które chcemy w przyszłości pielęgnować w inwestycji F.S.O. PARK – czyli wspólnoty, spędzania czasu razem, edukacji na temat zdrowego trybu życia. Stąd też współpraca z LokalnyRolnik.pl - od lat pomagają w dotarciu do nieprzetworzonej, naturalnej żywności od lokalnych producentów. Zapraszamy całe rodziny, młodzież i seniorów z naszej dzielnicy, ale także warszawiaków mieszkających w innych częściach stolicy, na sobotę pełną atrakcji - podkreśla Anna Watkowska, Członkini Zarządu OKAM City oraz Liderka Projektu F.S.O. PARK

Kilkunastu lokalnych rolników i producentów zaprezentuje swoje wyroby - będzie można nabyć u nich zdrową i smaczną żywność, w tym nabiał, warzywa i owoce, wędliny i mięso, konfitury czy zioła. W asortymencie znajdą się także produkty posiadające eko certyfikat, wśród nich miody, makarony i kasze czy mięso.

- Temat zdrowej żywności i edukacji na temat jej znaczenia jest nam szczególnie bliski. Od dziesięciu już lat budujemy społeczność, która ceni sobie jakość, lokalność i naturalność. Obecnie regularnie współpracujemy z ponad 60 rolnikami i producentami, którzy dostarczają świeże warzywa, owoce, a także żywność, która często powstaje zgodnie z tradycyjnymi recepturami w małych przetwórstwach bezpośrednio w gospodarstwie. Idea EKO-PIKNIKU oraz edukacja o zdrowiu jest więc nam niezwykle bliska i niezwykle cieszymy się, na możliwość wyjścia z edukacją jeszcze szerzej - mówi Mateusz Bucko z LokalnyRolnik.pl. 

Poza zrobieniem zakupów u lokalnych dostawców, będzie można skorzystać z oferty foodtrucków ze zdrowymi daniami, lodami i napojami. Do odpoczynku przewidziana została strefa relaksu w otoczeniu zieleni i z muzyką w tle, będzie można posłuchać muzyki a nawet zatańczyć.  

Piknik na terenie przyszłej inwestycji 

EKO-PIKNIK odbędzie się przed Bramą Główną do byłej Fabryki Samochodów Osobowych na warszawskiej Pradze Północ. W tym miejscu na przestrzeni ok. 25 lat OKAM stworzy wielofunkcyjne i ekologiczne Miasto Przyszłości – F.S.O. PARK, w którym wartości takie jak: wspólnota, edukacja, ekologia, zdrowy styl życia, szacunek dla historii zostały postawione jako punkt nadrzędny przy kreacji tego miejsca. F.S.O. PARK łączyć będzie funkcję mieszkaniową, handlowo-usługową, edukacyjną, biurową czy rekreacyjną. Planowana jest również przestrzeń pod eko targ. Aż 20 ha stanowić będą tereny zielone, z czego 10 ha - centralny park, zastosowany zostanie również szereg rozwiązań ekologicznych. Etap I ma szansę rozpocząć się na przełomie 2025/2026 r., a cała inwestycja potrwa około 25 lat.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Powraca 14. edycja programu edukacyjnego WINIARY „Gotuj się na zmiany” Biuro prasowe
2024-09-16 | 15:00

Powraca 14. edycja programu edukacyjnego WINIARY „Gotuj się na zmiany”

Właśnie wystartowała kolejna odsłona programu edukacyjnego dla przedszkoli i szkół podstawowych – WINIARY „Gotuj się na zmiany”.  Tematem przewodnim tegorocznej
Żywienie Nowa kampania Alpro: smak, produkty roślinne i Rozkoszny w rolach głównych
2024-09-12 | 15:56

Nowa kampania Alpro: smak, produkty roślinne i Rozkoszny w rolach głównych

Marka Alpro, lider wśród roślinnych alternatyw dla nabiału[1], wystartowała z nową kampanią promocyjną. Prowadzone pod hasłem "Roślinnie, zawsze pysznie!" działania
Żywienie Zdrowe śniadanie na dobry początek roku szkolnego
2024-09-11 | 15:10

Zdrowe śniadanie na dobry początek roku szkolnego

Wrzesień to czas powrotu do szkoły i obowiązków. To również doskonała okazja, by przypomnieć rodzicom, jak ważne jest zdrowe śniadanie w diecie ich dzieci. Dobre nawyki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Katarzyna Cichopek: Wróciłam do Polsatu jak do domu, gdzie wszystkich doskonale znam. Te 14 lat mojej nieobecności minęło jak 5 minut

Była gwiazda TVP podkreśla, że do rodziny Polsatu wróciła z dużą radością i została niezwykle mile przyjęta przez szefostwo stacji, prezenterów, producentów i ekipy realizacyjne. Jak podkreśla, praca w takiej atmosferze i z tymi ludźmi to dla niej prawdziwa przyjemność. Fani, którzy wcześniej oglądali ją z Maciejem Kurzajewskim w „Pytaniu na śniadanie”, teraz w weekendy mogą budzić się z tym duetem w „Halo tu Polsat”. Katarzyna Cichopek jest niezwykle usatysfakcjonowana tym, że może prowadzić nowy poranny program i wróży mu duży sukces.

Film

Piotr Zelt: Od października zaczynam wykłady w Warszawskiej Szkole Filmowej. Czasami trafiają się takie grupy, że zastanawiam się, po co oni chcą ten zawód uprawiać

Jednym z ulubionych kierunków wakacyjnych aktora jest Półwysep Helski, gdzie od wielu lat uprawia windsurfing. Wybrzeże Morza Bałtyckiego bardzo polubiła także jego 16-letnia córka Nadia, dlatego zawsze chętnie towarzyszy mu w tych wyprawach. Piotr Zelt podkreśla, że w wakacje udało mu się dobrze wypocząć i teraz pełen energii zabiera się do pracy w teatrze i w Warszawskiej Szkole Filmowej, gdzie czeka na niego sporo wyzwań.

Sport

Ligowe mecze siatkarek w poprzednim sezonie obejrzało na trybunach ponad 210 tys. widzów. Sukcesy polskiej ligi przyciągają sponsorów

Kobieca siatkówka pod względem popularności nie ustępuje męskiej. W sezonie 2023/2024 mecze ligowe na trybunach oglądało średnio ponad 1,3 tys. widzów, a łącznie całe rozgrywki Tauron Ligi – 212 tys. Sukcesy reprezentacji – ćwierćfinał igrzysk olimpijskich w Paryżu i brązowy medal Ligi Narodów – mają także wpływ na coraz większe zainteresowanie sponsorów, również rozgrywek ligowych. PGE Polska Grupa Energetyczna została właśnie sponsorem tytularnym klubu siatkarskiego Grot Budowlani Łódź. To już trzeci klub siatkarski ze wsparciem PGE w nadchodzącym sezonie.