Komunikaty PR

Ekskluzywny wystrój łazienki - elegancja i luksus na wyciągnięcie ręki

2020-07-13  |  13:00
Biuro prasowe

Stworzenie wymarzonej łazienki, która zachwyca każdym detalem, może często wydawać się trudnym zadaniem – szczególnie, gdy chcemy ją urządzić w stylu glamour. Duże wyzwane stanowi zaaranżowanie wnętrza tak, aby sprostało oczekiwaniom, nie nadwyrężając przy tym domowego budżetu. Jednak nie potrzeba wiele – wystarczą nieoczywiste wzory płytek oraz dobranie odpowiednich dodatków, aby nadać łazience eleganckiego wystroju.

Łazienka z charakterem

Przy aranżacji przestrzeni niezwykle istotną cechą jest kreatywność. Niezależnie od tego, czy pragniemy stworzyć wnętrze nieoczywiste, czy może klasyczne i eleganckie, nie możemy bać się eksperymentowania. Odważne decyzje pomogą nam stworzyć unikalną i charakterystyczną aranżację, wyróżniającą się spośród wszystkich innych.

Myśląc o luksusie i elegancji w łazience, często wyobrażamy sobie wielkie pałace lub wille. Wcale nie musi tak być. Często najprostsze aranżacje są w stanie stworzyć piękny i ekskluzywny wystrój. Odpowiednie zestawienie kolorów, materiałów i faktur wraz z dodatkami, zagwarantują naszej łazience nieprzeciętny styl – mówi ekspert marki Cersanit. I dodaje: Stonowane, jasne barwy zawsze świetnie się odnajdą w towarzystwie złotych dodatków. Dla przykładu, delikatne płytki marmurowe na ścianie oraz lampa lub kran w kolorze złotym to połączenie idealne, nadające wnętrzu harmonię oraz wysublimowany smak.

Ciekawy efekt wizualny

Łazienka jest najbezpieczniejszym miejscem, w którym możemy puścić wodze fantazji i trochę zaszaleć. Odnosi się to przede wszystkim do ścian, które w łatwy sposób możemy urozmaicić poprzez wyłożenie ich różnorodnymi płytkami. Taka elegancja i luksus w jednym przejawia się przede wszystkim w delikatnych i harmonijnych wnętrzach. Wielu z nas, urządzając klasycznie piękne przestrzenie, kieruje się prostą zasadą – im mniej, tym lepiej. Przykładem tego są dwie minimalistyczne, lecz wyjątkowe kolekcje od Cersanit – MARATONA oraz STORMY. Pierwsza propozycja przełamuje bariery łączenia elementów. Charakteryzuje ją kamień w wersji lappato, połączony z grafiką tekstylną o matowej powierzchni z błyszczącą pastą - gwarancja bardzo ciekawego efektu wizualnego. To wybór idealny dla tych, którzy pragną, aby płytki w łazience stanowiły delikatne, lecz intrygujące tło dla odważnych kolorystycznie dekoracji. Kolekcja STORMY to przede wszystkim płytki gresowe imitujące surowy beton, który jest obecnie jednym z najmodniejszych materiałów używanych w aranżacji wnętrz. Pozostaje ulubieńcem architektów od wielu sezonów, a to za sprawą jego szczególnego charakteru i łatwości w wkomponowaniu w różne style architektoniczne. Doskonałym uzupełnieniem kolekcji są płytki STORMY GREY CARPET, zaprojektowane z naciskiem na niezwykły akcent na detal – widoczne zacieki oraz dekoracje, dodatkowo podkreślono przez użycie błyszczącego tuszu. Kolekcję wyróżnia odrobina awangardy - surowy materiał, jakim jest beton został przełamany orientalnym carpetowym wzorem, nadając płytkom nietuzinkowego charakteru i tworząc delikatny lecz zaskakujący efekt. Takie rozwiązanie zachwyci każdego miłośnika najciekawszych trendów wnętrzarskich i daje nieograniczone możliwości aranżacyjne oraz swobodę w dobieraniu dodatków.

Marmurowa klasyka

Zostając przy temacie elegancji, nic tak nie wniesie odrobiny luksusu do naszej łazienki, jak płytki marmurowe, które od lat wpisują się w najpopularniejsze trendy wnętrzarskie. Z tego względu warto się bliżej przyjrzeć kolekcji STAY CLASSY od marki Cersanit, która prezentuje nowoczesne oblicze szlachetnego marmuru. Ten rodzaj płytek zapewni łazience nie tylko ponadczasowego stylu, ale również doda jej upragnionego szyku i elegancji. Nie dominuje przestrzeni, lecz tworzy z niej spójną całość.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Nie lubisz sprzątać? Oto 7 powodów, dla których warto polubić porządki Biuro prasowe
2024-10-21 | 10:20

Nie lubisz sprzątać? Oto 7 powodów, dla których warto polubić porządki

Nawet jeśli odrobina artystycznego nieładu może być źródłem inspiracji, dla większości z nas to jednak czystość i porządek są kluczowe dla poczucia harmonii i zadowolenia z
Dom MOVA S4 Detect - oświetlona droga do perfekcyjnej czystości
2024-10-21 | 10:00

MOVA S4 Detect - oświetlona droga do perfekcyjnej czystości

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na inteligentne i wydajne rozwiązania do sprzątania, marka MOVA prezentuje swój najnowszy produkt - MOVA S4 Detect. Ten zaawansowany odkurzacz
Dom Zieleń w eleganckiej oprawie
2024-10-18 | 20:00

Zieleń w eleganckiej oprawie

  Palisady, murki, obrzeża i donice to elementy aranżacji, które pozwalają wprowadzić porządek i usystematyzować zieleń w ogrodzie. Każdy z nich ma szereg zastosowań, przy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Transport

Przyszłość motoryzacji to niekoniecznie auta bateryjne. Zainteresowanie kierowców mniejsze niż oczekiwane

W 2023 roku w Unii Europejskiej zarejestrowano 1,5 mln nowych elektrycznych samochodów osobowych zasilanych wyłącznie akumulatorem. Łącznie jest ich już 4,5 mln, wciąż jednak to zaledwie 1,7 proc. wszystkich samochodów w UE. – Widać, że upowszechnianie samochodów bateryjnych nie odbędzie się tak szybko, jak jeszcze kilka lat temu się wydawało. Podstawowy problem dotyczy ceny pojazdów – ocenia prof. dr hab. Wojciech Paprocki ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. To może oznaczać konieczność weryfikacji unijnych planów elektryfikacji transportu.

Media

Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas

Prezenterka wierzy, że odświeżona formuła „Pytania na śniadanie” nadawana z imponującego studia przełamie nie najlepszą passę porannego programu i wreszcie uda się odzyskać zaufanie tych widzów, którzy byli rozczarowani zmianami i odeszli do konkurencji. Katarzyna Dowbor wie, że każda rewolucja w danym formacie telewizyjnym niesie ze sobą ryzyko. Jej zdaniem w tym przypadku antidotum mogą być chociażby ciekawe cykle skierowane do osób w różnym wieku i o różnym statusie społecznym.