ELICA NA TARGACH EUROCUCINA 2022
Estoria PR
Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Elica, światowy lider w produkcji okapów i płyt kuchennych oraz europejski lider w produkcji silników elektrycznych dla sektora ogrzewania, wentylacji i urządzeń gospodarstwa domowego jest obecna na targach „Salone del Mobile 2022". Z imponującym stoiskiem o powierzchni ponad 700 m² firma powraca po dwuletniej nieobecności spowodowanej pandemią i jest gotowa zaskoczyć oraz zadziwić zwiedzających „efektami specjalnymi".
Rok 2021, który Elica może uznać za najlepszy w swojej historii, zakończył się obrotem w wysokości 541 milionów euro, co stanowi wzrost o około 20% rok do roku. W 2022 roku firma z Fabriano postanowiła jeszcze bardziej zdynamizować swój rozwój. Podczas tegorocznych targów Eurocucina, Elica prezentuje najlepsze modele autorskiej gamy płyt grzewczych zintegrowanych z okapami, unowocześnione i wzbogacone o nowe funkcje, a także premierowo przedstawia niezwykle nowatorski produkt, który daje początek zupełnie nowej kategorii. LHOV, tak nazywa się najnowsza rewolucja firmy Elica, to połączona płyta grzewcza, okap i piekarnik, trzy urządzenia zintegrowane w jednym, które jest kompaktowe, wydajne i zautomatyzowane, w pełni wyrażające nienasycone pragnienie rozwoju przez innowacje marki Elica.
„Technologia i wydajność to kluczowe słowa, które najlepiej odzwierciedlają nasze premiery podczas targów Eurocucina, których głównym celem jest wzmocnienie pozycji marki w sektorze kuchennym" - skomentował Giulio Cocci, Dyrektor Generalny Elica – „Zawsze koncentrowaliśmy się na potrzebach konsumentów i ciężko pracowaliśmy, aby osiągnąć wyniki tworzące wartość dodaną, również w dziedzinie zrównoważonego rozwoju, projektując i tworząc trwałe produkty, dzięki którym szanujemy środowisko naturalne i zmniejszamy zużycie energii".
Stoisko Elica, zabiera zwiedzających w niezwykłą podróż, która jest również symbolem stylu i podejścia firmy Elica: kuchnia jest magicznym miejscem transformacji, gdzie poszczególne elementy mieszają się ze sobą, tworząc zaskakującą przestrzeń, niczym wielkie laboratorium botaniczne. Frontowa część stoiska wita gości sklepieniem z naturalnych, kolorowych kwiatów. Tutaj powietrze zyskuje na jakości, stając się czystą esencją, powabnym zapachem. Gra perspektywy w przestrzeni wystawowej towarzyszy odkrywaniu designu Elica. Stoisko podzielone na strefy tematyczne tworzy przyjazną przestrzeń stworzoną, jako miejsce obcowania z naturą, gdzie koncepcja transformacji realnie odgrywa główną rolę.
Z okazji "Fuorisalone 2022", Elica prezentuje także instalację "ELICA, PRZESZŁOŚĆ I TERAŹNIEJSZOŚĆ, PATRZĄC W PRZYSZŁOŚĆ" w ADI DESIGN MUSEUM w Mediolanie, przestrzeni wystawienniczej zarządzanej przez Fundację ADI "Compasso d'Oro" Collection, założoną w 2001 roku przez ADI - Stowarzyszenie Wzornictwa Przemysłowego. Elica prezentuje na wystawie trzy kultowe produkty, wśród nich zupełnie nowy LHOV. Wszystkie urządzenia opowiadają historię wzornictwa Elica, ewolucję od przeszłości do współczesności i dalej w stronę przyszłości marki, która od zawsze wiedziała, jak przekształcić oczekiwania klientów w jedyne w swoim rodzaju rozwiązania użytkowe.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści
Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Problemy społeczne
Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.
Gwiazdy
Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.