Komunikaty PR

ELICA NA TARGACH EUROCUCINA 2022

2022-06-09  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Estoria PR
Estoria PR

Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Do pobrania docx ( 0.09 MB )

Elica, światowy lider w produkcji okapów i płyt kuchennych oraz europejski lider w produkcji silników elektrycznych dla sektora ogrzewania, wentylacji i urządzeń gospodarstwa domowego jest obecna na targach „Salone del Mobile 2022".  Z imponującym stoiskiem o powierzchni ponad 700 m² firma powraca po dwuletniej nieobecności spowodowanej pandemią i jest gotowa zaskoczyć oraz zadziwić zwiedzających „efektami specjalnymi".

Rok 2021, który Elica może uznać za najlepszy w swojej historii, zakończył się obrotem w wysokości 541 milionów euro, co stanowi wzrost o około 20% rok do roku. W 2022 roku firma z Fabriano postanowiła jeszcze bardziej zdynamizować swój rozwój. Podczas tegorocznych targów Eurocucina, Elica prezentuje najlepsze modele autorskiej gamy płyt grzewczych zintegrowanych z okapami, unowocześnione i wzbogacone o nowe funkcje, a także premierowo przedstawia niezwykle nowatorski produkt, który daje początek zupełnie nowej kategorii. LHOV, tak nazywa się najnowsza rewolucja firmy Elica, to połączona płyta grzewcza, okap i piekarnik, trzy urządzenia zintegrowane w jednym, które jest kompaktowe, wydajne i zautomatyzowane, w pełni wyrażające nienasycone pragnienie rozwoju przez innowacje marki Elica.

„Technologia i wydajność to kluczowe słowa, które najlepiej odzwierciedlają nasze premiery podczas targów Eurocucina, których głównym celem jest wzmocnienie pozycji marki w sektorze kuchennym" - skomentował Giulio Cocci, Dyrektor Generalny Elica – „Zawsze koncentrowaliśmy się na potrzebach konsumentów i ciężko pracowaliśmy, aby osiągnąć wyniki tworzące wartość dodaną, również w dziedzinie zrównoważonego rozwoju, projektując i tworząc trwałe produkty, dzięki którym szanujemy środowisko naturalne i zmniejszamy zużycie energii".

Stoisko Elica, zabiera zwiedzających w niezwykłą podróż, która jest również symbolem stylu i podejścia firmy Elica: kuchnia jest magicznym miejscem transformacji, gdzie poszczególne elementy mieszają się ze sobą, tworząc zaskakującą przestrzeń, niczym wielkie laboratorium botaniczne. Frontowa część stoiska wita gości sklepieniem z naturalnych, kolorowych kwiatów. Tutaj powietrze zyskuje na jakości, stając się czystą esencją, powabnym zapachem. Gra perspektywy w przestrzeni wystawowej towarzyszy odkrywaniu designu Elica. Stoisko podzielone na strefy tematyczne tworzy przyjazną przestrzeń stworzoną, jako miejsce obcowania z naturą, gdzie koncepcja transformacji realnie odgrywa główną rolę.

Z okazji "Fuorisalone 2022", Elica prezentuje także instalację "ELICA, PRZESZŁOŚĆ I TERAŹNIEJSZOŚĆ, PATRZĄC W PRZYSZŁOŚĆ" w ADI DESIGN MUSEUM w Mediolanie, przestrzeni wystawienniczej zarządzanej przez Fundację ADI "Compasso d'Oro" Collection, założoną w 2001 roku przez ADI - Stowarzyszenie Wzornictwa Przemysłowego.  Elica prezentuje na wystawie trzy kultowe produkty, wśród nich zupełnie nowy LHOV. Wszystkie urządzenia opowiadają historię wzornictwa Elica, ewolucję od przeszłości do współczesności i dalej w stronę przyszłości marki, która od zawsze wiedziała, jak przekształcić oczekiwania klientów w jedyne w swoim rodzaju rozwiązania użytkowe.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Estoria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.