ELICA NA TARGACH EUROCUCINA 2022
Estoria PR
Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Elica, światowy lider w produkcji okapów i płyt kuchennych oraz europejski lider w produkcji silników elektrycznych dla sektora ogrzewania, wentylacji i urządzeń gospodarstwa domowego jest obecna na targach „Salone del Mobile 2022". Z imponującym stoiskiem o powierzchni ponad 700 m² firma powraca po dwuletniej nieobecności spowodowanej pandemią i jest gotowa zaskoczyć oraz zadziwić zwiedzających „efektami specjalnymi".
Rok 2021, który Elica może uznać za najlepszy w swojej historii, zakończył się obrotem w wysokości 541 milionów euro, co stanowi wzrost o około 20% rok do roku. W 2022 roku firma z Fabriano postanowiła jeszcze bardziej zdynamizować swój rozwój. Podczas tegorocznych targów Eurocucina, Elica prezentuje najlepsze modele autorskiej gamy płyt grzewczych zintegrowanych z okapami, unowocześnione i wzbogacone o nowe funkcje, a także premierowo przedstawia niezwykle nowatorski produkt, który daje początek zupełnie nowej kategorii. LHOV, tak nazywa się najnowsza rewolucja firmy Elica, to połączona płyta grzewcza, okap i piekarnik, trzy urządzenia zintegrowane w jednym, które jest kompaktowe, wydajne i zautomatyzowane, w pełni wyrażające nienasycone pragnienie rozwoju przez innowacje marki Elica.
„Technologia i wydajność to kluczowe słowa, które najlepiej odzwierciedlają nasze premiery podczas targów Eurocucina, których głównym celem jest wzmocnienie pozycji marki w sektorze kuchennym" - skomentował Giulio Cocci, Dyrektor Generalny Elica – „Zawsze koncentrowaliśmy się na potrzebach konsumentów i ciężko pracowaliśmy, aby osiągnąć wyniki tworzące wartość dodaną, również w dziedzinie zrównoważonego rozwoju, projektując i tworząc trwałe produkty, dzięki którym szanujemy środowisko naturalne i zmniejszamy zużycie energii".
Stoisko Elica, zabiera zwiedzających w niezwykłą podróż, która jest również symbolem stylu i podejścia firmy Elica: kuchnia jest magicznym miejscem transformacji, gdzie poszczególne elementy mieszają się ze sobą, tworząc zaskakującą przestrzeń, niczym wielkie laboratorium botaniczne. Frontowa część stoiska wita gości sklepieniem z naturalnych, kolorowych kwiatów. Tutaj powietrze zyskuje na jakości, stając się czystą esencją, powabnym zapachem. Gra perspektywy w przestrzeni wystawowej towarzyszy odkrywaniu designu Elica. Stoisko podzielone na strefy tematyczne tworzy przyjazną przestrzeń stworzoną, jako miejsce obcowania z naturą, gdzie koncepcja transformacji realnie odgrywa główną rolę.
Z okazji "Fuorisalone 2022", Elica prezentuje także instalację "ELICA, PRZESZŁOŚĆ I TERAŹNIEJSZOŚĆ, PATRZĄC W PRZYSZŁOŚĆ" w ADI DESIGN MUSEUM w Mediolanie, przestrzeni wystawienniczej zarządzanej przez Fundację ADI "Compasso d'Oro" Collection, założoną w 2001 roku przez ADI - Stowarzyszenie Wzornictwa Przemysłowego. Elica prezentuje na wystawie trzy kultowe produkty, wśród nich zupełnie nowy LHOV. Wszystkie urządzenia opowiadają historię wzornictwa Elica, ewolucję od przeszłości do współczesności i dalej w stronę przyszłości marki, która od zawsze wiedziała, jak przekształcić oczekiwania klientów w jedyne w swoim rodzaju rozwiązania użytkowe.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.