Komunikaty PR

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

2025-05-13  |  14:45
Biuro prasowe
Emitel
Emitel
Emitel

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce i innowacjom w Europie Środkowo-Wschodniej. Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się w dniach 14–15 maja 2025 roku w Poznaniu i zgromadzi kilka tysięcy uczestników, w tym decydentów, liderów opinii, przedstawicieli rządu, świata nauki oraz największych firm i startupów z Polski i zagranicy.

Impact to miejsce łączące wiedzę, doświadczenie i inspirację. W ramach wydarzenia odbędzie się kilkaset wystąpień i dyskusji prowadzonych równolegle na dziesięciu interaktywnych scenach tematycznych. Emitel, jako Partner Technologiczny, już po raz drugi odpowiada za stworzenie i utrzymanie zaawansowanego zaplecza infrastrukturalnego niezbędnego do profesjonalnej obsługi technicznej tak złożonego wydarzenia.

Współpraca Emitel z Impact rozpoczęła się w 2024 roku, kiedy spółka po raz pierwszy znalazła się na liście technologicznych dostawców technologii dla organizatorów wydarzenia. W tym roku zakres świadczonych usług znacznie się zwiększył - Emitel zapewni bowiem transmisję na żywo wszystkich kluczowych wystąpień – nawet do 40 równoległych kanałów streamingu – oraz przygotuje i udostępni treści w formule VOD.

Multiplikacja kanałów zapewni możliwość symultanicznych tłumaczeń i transkrypcji w różnych językach z uwagi na międzynarodowy charakter wystąpień prelegentów. Wydarzenie będzie obsługiwane przez dedykowany odtwarzacz webowy, którego hosting oraz dystrybucja materiałów będzie realizowana przez sieć CDN Emitel. Nagrania z konferencji będą również przechowywane  na bezpiecznej przestrzeni chmurowej spółki i udostępniane przez kolejne miesiące po zakończeniu wydarzenia.

Emitel mierząc się ponownie z tak dużą skalą projektu stworzył wirtualne środowisko testowe dla organizatora i zapewnił możliwość sprawdzenia wszystkich kluczowych elementów i integracji infrastruktury jeszcze przed wydarzeniem.

Na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich zostanie przygotowana specjalna wewnętrzna sieć teletechniczna, w tym sieć IP, umożliwiająca stały nadzór wszystkich scen, reżyserki, oraz elementów audiowizualnych wykorzystywanych podczas wydarzenia. Emitel dostarczy także niezawodne łącze światłowodowe oraz Internet szerokopasmowy oparty o technologię radiową, zapewniając odpowiednią przepustowość i jakość usług.

Na miejscu obecni będą inżynierowie Emitel, którzy będą czuwali nad bezpieczeństwem technicznym systemu i natychmiastową reakcją w razie potrzeby, a usługi dostarczane przez Emitel na potrzeby konferencji będą także przez 24 godziny na dobę zdalnie monitorowane przez Centrum Zarządzania Siecią spółki znajdujące się na krakowskich Krzemionkach.

– Cieszymy się, że jako Partner Technologiczny możemy wspierać tak istotne wydarzenie jak Impact’25. To nie tylko okazja do zaprezentowania naszych możliwości technologicznych, ale przede wszystkim współtworzenia przestrzeni do rozmowy o przyszłości, innowacjach i odpowiedzialnym rozwoju. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tego projektu – powiedział Maciej Pilipczuk – Prezes Zarządu Emitel S.A.

Zaangażowanie Emitel w Impact’25 to nie tylko kwestia dostarczenia nowoczesnych rozwiązań technologicznych. To wyraz głębszego zobowiązania firmy do aktywnego uczestnictwa w przemianach, które kształtują cyfrową przyszłość Polski i regionu. Jako integrator infrastruktury przyszłości, Emitel nie tylko buduje i utrzymuje nowoczesne systemy przesyłu danych, ale również wspiera inicjatywy, które pobudzają innowacje, wspomagają transformację cyfrową i łączą światy technologii, gospodarki i społeczeństwa.

KONTAKT:
Agnieszka Sobucka 
Dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji, Rzecznik Prasowy
tel. kom. +48 507 710 701
e-mail: Agnieszka.Sobucka|emitel.pl| |Agnieszka.Sobucka|emitel.pl

Źródło informacji: Emitel

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.