Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce i innowacjom w Europie Środkowo-Wschodniej. Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się w dniach 14–15 maja 2025 roku w Poznaniu i zgromadzi kilka tysięcy uczestników, w tym decydentów, liderów opinii, przedstawicieli rządu, świata nauki oraz największych firm i startupów z Polski i zagranicy.
Impact to miejsce łączące wiedzę, doświadczenie i inspirację. W ramach wydarzenia odbędzie się kilkaset wystąpień i dyskusji prowadzonych równolegle na dziesięciu interaktywnych scenach tematycznych. Emitel, jako Partner Technologiczny, już po raz drugi odpowiada za stworzenie i utrzymanie zaawansowanego zaplecza infrastrukturalnego niezbędnego do profesjonalnej obsługi technicznej tak złożonego wydarzenia.
Współpraca Emitel z Impact rozpoczęła się w 2024 roku, kiedy spółka po raz pierwszy znalazła się na liście technologicznych dostawców technologii dla organizatorów wydarzenia. W tym roku zakres świadczonych usług znacznie się zwiększył - Emitel zapewni bowiem transmisję na żywo wszystkich kluczowych wystąpień – nawet do 40 równoległych kanałów streamingu – oraz przygotuje i udostępni treści w formule VOD.
Multiplikacja kanałów zapewni możliwość symultanicznych tłumaczeń i transkrypcji w różnych językach z uwagi na międzynarodowy charakter wystąpień prelegentów. Wydarzenie będzie obsługiwane przez dedykowany odtwarzacz webowy, którego hosting oraz dystrybucja materiałów będzie realizowana przez sieć CDN Emitel. Nagrania z konferencji będą również przechowywane na bezpiecznej przestrzeni chmurowej spółki i udostępniane przez kolejne miesiące po zakończeniu wydarzenia.
Emitel mierząc się ponownie z tak dużą skalą projektu stworzył wirtualne środowisko testowe dla organizatora i zapewnił możliwość sprawdzenia wszystkich kluczowych elementów i integracji infrastruktury jeszcze przed wydarzeniem.
Na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich zostanie przygotowana specjalna wewnętrzna sieć teletechniczna, w tym sieć IP, umożliwiająca stały nadzór wszystkich scen, reżyserki, oraz elementów audiowizualnych wykorzystywanych podczas wydarzenia. Emitel dostarczy także niezawodne łącze światłowodowe oraz Internet szerokopasmowy oparty o technologię radiową, zapewniając odpowiednią przepustowość i jakość usług.
Na miejscu obecni będą inżynierowie Emitel, którzy będą czuwali nad bezpieczeństwem technicznym systemu i natychmiastową reakcją w razie potrzeby, a usługi dostarczane przez Emitel na potrzeby konferencji będą także przez 24 godziny na dobę zdalnie monitorowane przez Centrum Zarządzania Siecią spółki znajdujące się na krakowskich Krzemionkach.
– Cieszymy się, że jako Partner Technologiczny możemy wspierać tak istotne wydarzenie jak Impact’25. To nie tylko okazja do zaprezentowania naszych możliwości technologicznych, ale przede wszystkim współtworzenia przestrzeni do rozmowy o przyszłości, innowacjach i odpowiedzialnym rozwoju. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tego projektu – powiedział Maciej Pilipczuk – Prezes Zarządu Emitel S.A.
Zaangażowanie Emitel w Impact’25 to nie tylko kwestia dostarczenia nowoczesnych rozwiązań technologicznych. To wyraz głębszego zobowiązania firmy do aktywnego uczestnictwa w przemianach, które kształtują cyfrową przyszłość Polski i regionu. Jako integrator infrastruktury przyszłości, Emitel nie tylko buduje i utrzymuje nowoczesne systemy przesyłu danych, ale również wspiera inicjatywy, które pobudzają innowacje, wspomagają transformację cyfrową i łączą światy technologii, gospodarki i społeczeństwa.
KONTAKT:
Agnieszka Sobucka
Dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji, Rzecznik Prasowy
tel. kom. +48 507 710 701
e-mail: Agnieszka.Sobucka|emitel.pl| |Agnieszka.Sobucka|emitel.pl
Źródło informacji: Emitel

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.