EMOCEAN DRIVE ZAPRASZA NA MUZYCZNY SEANS: HORROR MOVIE
emocean drive, projekt wykonujący gitarową muzykę rozrywkową, zaprasza na seans! Ich najnowszy utwór "Horror Movie" to połączenie mrocznej piosenki i filmu grozy.
emocean drive, projekt wykonujący gitarową muzykę rozrywkową, zaprasza na seans! Ich najnowszy utwór "Horror Movie" to połączenie mrocznej piosenki i filmu grozy.
Ten singiel polecamy każdemu, kto uwielbia gitarowe granie (Green Day), ładne melodie (Bruno Mars) i nostalgiczny klimat (The Doors). “Horror Movie” będzie odtwarzany nie tylko na halloweenowych domówkach, wielokrotnie.
Mimo, że emocean drive wydają głównie pozytywne melodie, zdarza im się czasami udać się w dreszczowe rejony, ze względu na sentyment do Tima Burtona i Ville Valo. Polska deszczowa jesień to idealny moment aby zobaczyć i posłuchać Horror Movie.
Słuchaj w ulubionym serwisie cyfrowym: https://Emuzeme.link/emoceandriveHorrorMovie
Całość została wyprodukowana jak zawsze w Lenive Studio w Warszawie, jednak tym razem za oprawę graficzna odpowiada młody, filipiński artysta-grafik Karpyo, który stworzył animowany teledysk do wstępnej wizji i utworu podesłanego przez emocean drive. Efekt końcowy przeszedł najśmielsze oczekiwania.
Obczaj teledysk:
https://www.youtube.com/watch?v=FTsauho4rkM
emocean drive to przedstawiciele popularnego w latach 90/00 amerykańskiego gatunku pop-punk. Idą jednak z duchem czasu i dopasowują się do współczesnych trendów: czerpią garściami z radiowych hitów, w teledyskach używają awatarów, a na koncertach towarzyszy im animowany perkusista kosmita Marcin. Mimo to, wszystkie utwory powstają tylko i wyłącznie na 3 instrumenty (gitara, bas i perkusja), aby zbliżyć się do korzeni i takich gigantów punk rocka, jak The Ramones czy Sex Pistols.
Subskrybuj aby nie przegapić muzycznych nowości:
YouTube: https://www.youtube.com/@emoceandrive
Spotify: https://open.spotify.com/artist/51rqhobjzlzp9uG9fqfQtH
Tidal: https://tidal.com/browse/artist/26408632
Obserwuj sociale:
Facebook: https://www.facebook.com/emoceandrive
Instagram: https://www.instagram.com/emoceandrive/
TikTok: https://www.tiktok.com/@emoceandrive
Strona internetowa:
www: http://emoceandrive.com/

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.