Komunikaty PR

Familijne i w multipacku. Dziel się przyjemnością z nowymi lodami od E.Wedel

2021-06-09  |  11:00
Biuro prasowe

Marka E.Wedel nie zwalnia tempa i przed nadchodzącymi wakacjami prezentuje kolejne nowości z lodowego portfolio. Tym razem do oferty dołączają lody w większym formacie – familijne oraz w multipacku. Nowości już wkrótce pojawią się w sprzedaży. To, co je wyróżnia, to oryginalna wedlowska czekolada i fakt, że to idealne propozycje do dzielenia się przyjemnością z innymi.

Do szerokiego portfolio pysznych lodów E.Wedel już wkrótce dołączą lody familijne inspirowane wedlowskimi tabliczkami. Lody cechuje lekka, kremowa masa lodowa i oryginalna wedlowska czekolada. Co więcej, dwie propozycje zawierają unikalny sorbet, który doda orzeźwienia w cieplejsze dni, są to warianty: śmietankowy z sorbetem truskawkowym i czekoladą mleczną oraz waniliowy z sorbetem malinowym i czekoladą gorzką. Trzeci smak lodów familijnych to lody śmietankowe z Peanut Butter i czekoladą białą karmelową. Opakowania nowych lodów familijnych mają pojemność 700 ml, dzięki czemu idealnie nadają się do dzielenia z bliskimi. Ich kwadratowy pojemnik nawiązuje do designu opakowań wedlowskich tabliczek i unikalnego kształtu kostki czekolady E.Wedel.

Miłośników lodów inspirowanych kultowymi piankami ucieszy fakt, że w tym roku do oferty E.Wedel dołączy pierwszy multipack. Opakowanie zbiorcze zawierać będzie cztery sztuki lodów Ptasie Mleczko® na patyku 90 ml o smaku waniliowym z polewą z oryginalnej wedlowskiej czekolady gorzkiej o 64% zawartości kakao. Jego design i format nawiązuje do pianek o tym samym smaku.

Nowości – lody familijne E.Wedel oraz multipack Ptasie Mleczko® Waniliowe – wkrótce dostępne będą w sprzedaży w wybranych sklepach.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli Biuro prasowe
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.