Fanex wprowadza Paluszki Żerańskie Słono-Pikantne

Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex – polski producent sosów oraz dodatków spożywczych dla branży HoReCa, wprowadził na rynek nowy smak swoich flagowych Paluszków Żerańskich. Słono-Pikantna wersja przekąsek przypadnie do gustu miłośnikom nieco ostrzejszych smaków z charakterem. Tradycyjna słona baza produktu została wzbogacona o pikantną paprykę. Paluszki są już dostępne w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz w ofercie e-sklepu Fanex.
Paluszki Żerańskie to jeden z flagowych produktów firmy Fanex – od lat produkowane są z wykorzystaniem tej samej receptury i od lat podbijają podniebienia i serca Polaków. Nowa receptura przekąsek o smaku słono-pikantnym, charakteryzuje się wyrazistym, paprykowym aromatem oraz ciemno-złocistą barwą. Produkt posiada kruchą teksturę, a powierzchnia jest błyszcząca z widocznymi kryształkami soli.
Produkt skierowany jest do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa oraz dla klientów detalicznych sklepu internetowego www.sklep.fanex.pl. Przekąski pakowane są w 100g opakowania foliowe z nadrukiem, a w jednym kartonie znajduje się 30 sztuk produktu.
- Wiemy jak wiele osób ceni sobie tradycyjny smak naszych Paluszków Żerańskich. Postanowiliśmy zatem rozszerzyć ofertę i wprowadzić nowy smak dla zwolenników nieco ostrzejszych receptur. Paprykowa wersja to w pewnym sensie naturalna reakcja na potrzeby rynku, który stale monitorujemy. Z naszych obserwacji wynika bowiem, że coraz więcej Klientów poszukuje bardziej pikantnych smaków. Wierzymy, że nowy produkt będzie cieszyć się dużym zainteresowaniem zarówno klientów gastronomicznych, jak i detalicznych – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w firmie Fanex.
W ofercie Paluszków Żerańskich Fanex, znajdują się jeszcze przekąski słone oraz z dodatkiem maku. Każdy z tych produktów idealnie sprawdzi się np. jako tzw. „czekadełko” w lokalu gastronomicznym. Można podawać je solo, jak również z szeroką gamą sosów Fanex, warzyw pokrojonych w słupki, imprezowych koreczków oraz innych przystawek z którymi się komponują.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.