AliExpress wspiera polskich konsumentów w walce z COVID-19
AliExpress wspiera polskich konsumentów w walce z COVID-19
[Hangzhou / Warszawa, 30 marca 2020] - Liczba przypadków COVID-19 w całej Europie nadal się zwiększa. Dane AliExpress, globalnej platformy detalicznej działającej w ramach Grupy Alibaba pokazują, że w ciągu ostatnich tygodni liczba zapytań o maski ochronne na stronie internetowej firmy znacznie wzrosła na większości kluczowych rynków.
AliExpress szybko zareagował na tę sytuację, zapewniając uczciwą politykę cenową, między innymi poprzez podjęcie działań przeciwko sprzedawcom, którzy zawyżali ceny produktów, na które pojawił się duży popyt. AliExpress współpracuje z certyfikowanymi dystrybutorami i producentami w Chinach w celu ułatwienia dostaw po kosztach artykułów do ochrony zdrowia takich, jak maski i rękawiczki ochronne. Transgraniczna platforma nadal dokłada wszelkich starań, by zapewnić terminowe dostawy do Polski
i regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Wykorzystuje centrum logistyczne Alibaba Cainiao w porcie lotniczym Liege (Belgia) w celu sprawnej dystrybucji towarów w całej Europie.
Pod koniec ubiegłego tygodnia AliExpress i Cainiao dostarczyły dostawę masek ochronnych na twarz kluczowemu partnerowi na polskim rynku – Poczcie Polskiej. Maski będą używane do ochrony przez kurierów dostarczających przesyłki.
"Intensywnie współpracujemy z naszymi partnerami, aby zapewnić polskim konsumentom niezbędne dostawy certyfikowanych produktów chroniących zdrowie, które są potrzebne do zachowania bezpieczeństwa w obecnej sytuacji. Nasze myśli są w tym czasie z każdym, kto ucierpiał w wyniku wybuchu epidemii" - powiedział Gary Topp, dyrektor regionalny AliExpress na Europę Środkową i Wschodnią.
Ponadto AliExpress udostępnił do sprzedaży dużą grupę innych potrzebnych produktów, na które zapotrzebowanie zgłasza duża liczba osób pozostających w domu podczas kwarantanny, jak środki do higieny rąk, artykuły fitness oraz produkty służące do zabawy i rozrywki. Ze względu na to, że wiele osób wykorzystuje obecny czas na prace domowe i remontowe, na AliExpress największą popularnością cieszą się także: inteligentny odkurzacz marki Dreame oraz narzędzia do majsterkowania marki Deko.
AliExpress opublikował również na swojej stronie internetowej podręcznik, który Fundacja Jacka Ma
i Fundacja Alibaba wydały we współpracy ze szpitalem Uniwersytetu Medycznego w Zhejiang. Zawiera on informacje i opisy najlepszych chińskich praktyk, które doprowadziły do skutecznego leczenia pacjentów z COVID-19. Podręcznik jest obecnie dostępny w języku angielskim i chińskim, a wersje w innych językach zostaną wkrótce wydane.
AliExpress
Uruchomiony w 2010 r. AliExpress (https://pl.aliexpress.com/) to globalna platforma handlu detalicznego, umożliwiająca konsumentom z całego świata dokonywanie zakupów bezpośrednio
u producentów i dystrybutorów głównie w Chinach. Celem AliExpress jest stworzenie lokalnej i globalnej platformy sprzedaży dla międzynarodowych firm. Obecnie AliExpress jest dostępny w wielu językach, m.in.: angielskim, rosyjskim, portugalskim, hiszpańskim, włoskim, polskim i francuskim.
Grupa Alibaba
Główną misję Grupy Alibaba stanowi zapewnienie platformy do sprzedaży w dowolnym miejscu na świecie i budowa infrastruktury handlowej. Firma chce integrować klientów poprzez współpracę
w ramach Alibaby. Dalekosiężne plany zakładają, że firma będzie działać co najmniej 102 lata.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.