Komunikaty PR

Aplikacja Idea Banku dołącza do Huawei AppGallery

2020-06-01  |  15:32

Idea Bank, specjalizujący się w obsłudze małych i średnich przedsiębiorstw, dołączył do Huawei AppGallery, autorskiego sklepu Huawei z aplikacjami. Aplikacja mobilna Idea Banku jest trzecią aplikacją bankową dostępną w AppGallery, która docelowo zostanie zintegrowana z Huawei Mobile Services, ekosystemem usług mobilnych Huawei.

Aplikacja Idea Banku w Huawei AppGallery jest na razie dostępna dla urządzeń Huawei korzystających z Google Mobile Services. Kolejnym etapem będzie jej pełna integracja z Huawei Mobile Services, dzięki czemu aplikacja stanie się dostępna dla użytkowników najnowszych urządzeń w portfolio marki, takich jak smartfony z serii P40, nowe telefony z serii Y – Y6p i Y5p, smartfony z serii Mate 30, a także innowacyjny, składany smartfon Mate Xs. O HMS oparte są także najnowsze tablety Huawei – MatePad Pro i MatePad T8.

Cieszymy się, że do Huawei AppGallery dołączył bank, którego oferta dedykowana jest przedsiębiorstwom, także tym najmniejszym. To otwiera nam nowe możliwości promocji naszego ekosystemu usług mobilnych i produktów na nim opartych - mówi Witold Walczak, dyrektor rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska.

 

– Zdecydowaliśmy się na udostępnienie aplikacji mobilnej Idea Bank w sklepie AppGallery, ponieważ urządzenia Huawei cieszą się w Polsce dużą popularnością. Użytkownicy tej marki to już dzisiaj liczna grupa korzystająca z naszej bankowej aplikacji. Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom wygodnego i bezpiecznego dostępu do cyfrowych rozwiązań. Zależy nam na tym, aby mogli mobilnie bankować niezależnie od tego, jakiej marki urządzenia mają w kieszeni – mówi Piotr Ćwiertnia, Dyrektor Biura Bankowości Internetowej w Idea Banku.

Idea Bank specjalizuje się w usługach bankowych i finansowych dla mikro, małych i średnich firm. Powstał, by w sposób innowacyjny wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich planów. W ofercie banku dostępne są m.in. konta firmowe, nowoczesna bankowość dla firm – Idea Cloud, dostęp do szybkich kredytów online, lokaty bankowe, karty debetowe, terminale płatnicze, kasoterminal, atrakcyjny leasing i wiele form faktoringu.

Idea Bank to trzeci po mBanku i PKO BP gracz sektora bankowego dołączający do sklepu Huawei AppGallery, w którym w tej chwili znajduje się już ponad 900 polskich aplikacji (a w skali globalnej – prawie 33 tysiące aplikacji, nie licząc rynku chińskiego). Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 390 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services, w skład w której wchodzą też takie usługi jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.

 

Huawei jest drugim największym producentem smartfonów na świecie – awansował na tę pozycję w połowie 2018 roku. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach, docierając do ponad 1/3 ludzkości. Firma posiada 16 centrów badań i rozwoju w różnych częściach świata, m.in. w Niemczech, Szwecji, Rosji, w Indiach i Chinach. Huawei Consumer Business Group jest jedną z trzech grup biznesowych Huawei i odpowiada za szerokie portfolio produktowe, w tym smartfony, laptopy, tablety i wearables, a także domowe routery oraz usługi w chmurze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Niezwykłe fakty o złocie, które budują jego legendę Biuro prasowe
2020-07-09 | 17:00

Niezwykłe fakty o złocie, które budują jego legendę

Od wieków rozpala wyobraźnię, jest elementem pożądania, a jego posiadanie dla wielu osób stanowi synonim luksusu. Jak powstało złoto? Czemu jest tak popularne? Czy może się
Finanse Myślisz o pożyczce przez internet? Zobacz, z czym musisz się liczyć
2020-06-29 | 12:11

Myślisz o pożyczce przez internet? Zobacz, z czym musisz się liczyć

W maju br. Polacy mieli łącznie 79,8 mld zł niespłaconych długów[1]. Część tej kwoty to pożyczki zaciągane przez internet. To szybkie źródło gotówki, jednak trzeba
Finanse Jak dostrzec plusy w pandemii i efektywniej wydawać budżet marketingowy?
2020-06-16 | 14:57

Jak dostrzec plusy w pandemii i efektywniej wydawać budżet marketingowy?

Koszty w firmie trzeba liczyć zawsze, ale w czasach kryzysu, jest to szczególnie ważne. Zamiast jednak w panice i na oślep ciąć budżet marketingowy, warto zastanowić się, jak

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Farmacja

Powoli wracamy do planowych zabiegów i wizyt u lekarzy. Telemedycyna może pomóc w walce z rosnącymi kolejkami

Pandemia przyczyniła się do skokowego wzrostu popularności telemedycyny. Już na początku większość szpitali, przychodni i placówek medycznych wprowadziła zdalne konsultacje online i przez telefon, co umożliwiło zasięgnięcie porady lekarza, a także  wystawienie zwolnienia, skierowania czy recepty bez konieczności osobistego kontaktu. Do tej formy przekonali się zarówno lekarze, jak i pacjenci. Aż 74 proc. pacjentów chce korzystać z telemedycyny nawet po zakończeniu pandemii – wynika z badań Grupy LUX MED. Obecnie firma dostarcza prawie 20 tys. usług telemedycznych dziennie.

Handel

Co czwarty internauta woli robić zakupy w sieci niż w tradycyjnych sklepach. Rozszerzona rzeczywistość może zmniejszyć liczbę zwrotów

Migracja konsumentów z trybu offline do online trwa już od dawna, ale pandemia SARS-CoV-2 okazała się katalizatorem, który przyspieszył ten proces. W sieci kupuje już 72 proc. Polaków, a więcej niż co czwarty częściej wybiera obecnie ten kanał zakupowy m.in. ze względu na wygodę, szybkość i większe bezpieczeństwo. Zyskały kategorie, które w e-commerce dobrze radziły sobie już wcześniej, jak moda i uroda czy elektronika, ale Polacy przekonali się również do kupowania w internecie produktów spożywczych. Rosnącą rolę w e-zakupach odgrywają technologie, jak np. rozszerzona rzeczywistość, które pozwalają lepiej dopasować produkt i zminimalizować ryzyko zwrotów.

 

Serwis specjalny

Przez koronawirusa Polki obawiają się o swoją zawodową przyszłość. Co trzecia rozważa wyjazd do pracy za granicę

Pandemia koronawirusa ma wpływ na życie zawodowe niemal 70 proc. Polek, głównie młodych. Dla wielu z nich jest to wpływ negatywny – pracę już straciło 15 proc., a 18 proc. pracuje w mniejszym wymiarze czasu – wynika z badania IQS na zlecenie Promedica24. W związku z tym coraz więcej kobiet szuka pracy za granicą. Co trzecia przyznaje, że rozważa emigrację zarobkową, przede wszystkim do Niemiec. Ponad 20 proc. z nich chciałoby podjąć pracę przy opiece nad seniorami.