Komunikaty PR

Collegium Pharmaceuticum nagrodzone w konkursie „Arcydzieło sztuki budowlanej"

2022-10-17  |  10:00
Biuro prasowe

W piątek, 14 października w bydgoskiej Fabryce Lloyda odbyła się finałowa gala konkursu „Arcydzieło sztuki budowlanej 2022”. Jej organizatorem jest Kujawsko-Pomorska Izba Budownictwa. Zrealizowana przez firmę ALSTAL budowa Collegium Pharmacuticum została wyróżniona w kategorii obiektów użyteczności publicznej.

 

Konkurs „Arcydzieło sztuki budowlanej” zorganizowany został po raz drugi. - Celem konkursu jest wyróżnienie najciekawszych obiektów budowlanych oraz promowanie sztuki budowlanej i uczestników całego procesu inwestycyjnego oraz realizacyjnego – powiedział Andrzej Cieślik, prezes zarządu Pomorsko-Kujawskiej Izby Budownictwa.

 

Kapituła konkursu wyróżniła najlepsze inwestycje w pięciu kategoriach: budownictwo mieszkaniowe, użyteczności publicznej, przemysłowe, inżynieryjne i drogowe, a także obiekty zrewitalizowane. Zgłoszone obiekty musiały być zrealizowane od 1 stycznia 2021 roku do 31 sierpnia 2022 roku.

 

W kategorii budownictwo użyteczności publicznej laureatem została firma ALSTAL Grupa Budowlana za budowę gmachu Collegium Pharmaceuticum oraz Centrum Innowacyjnej Technologii Farmaceutycznej w Poznaniu, realizowanej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego. Nagrodę w imieniu firmy odebrał Krzysztof Kowalski, Dyrektor Oddziału Poznań ALSTAL Grupa Budowlana.

 

W Centrum Innowacyjnej Technologii Farmaceutycznej znalazł się kompleks specjalistycznych laboratoriów, w których prowadzone będą badania nad nowymi lekami i ich skutkami oddziaływania na ludzi. W pozostałej części nowoczesnego obiektu Collegium Pharmaceuticum znalazły się sale dydaktyczne, a także dziekanat Wydziału Farmacji. Powierzchnia użytkowa obiektu wynosi nieco ponad 10.000 m2, kubatura 57 493 m3, a wartość kontraktu blisko 89 mln zł.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego Biuro prasowe
2024-11-21 | 12:00

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego

Choć raport podkreśla, że prowadzenie biznesu w Polsce jest trudne dla każdego przedsiębiorcy, bardziej obciążone są kobiety. 3/5 przedsiębiorczyń prowadzących własną
Finanse Wakacje składkowe dla przedsiębiorców
2024-11-05 | 11:10

Wakacje składkowe dla przedsiębiorców

Coraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastycznych rozwiązań, które pozwolą im na optymalizację kosztów prowadzenia działalności. Jednym z takich narzędzi są tzw.
Finanse Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young
2024-09-04 | 09:00

Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young

Santander Bank Polska powierzył agencji McCANN Poland obsługę strategiczną i kreatywną segmentów MŚP i YOUNG - McCANN będzie wiodącą agencją banku w tych obszarach. O wyborze

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.