Komunikaty PR

Firma Staples wprowadza „Plan C”, który ma pomóc firmom

2020-05-29  |  11:00

Wiele firm i organizacji planuje, jak wznowić działalność po zniesieniu blokady i powrócić do swoich miejsc pracy. Jednak bardzo ważne jest, aby zrobić to bezpiecznie, dostosowując się do nowych norm.

Większość firm ma plan B, aby radzić sobie z nieprzewidzianymi okolicznościami. Jednak w tych bezprecedensowych czasach nawet to nie wystarczy. W odpowiedzi na zaistniałą sytuację firma Staples stworzyła „Plan C”, który ma ułatwić pracodawcom spełnić te nowe wymagania. Jako ekspert w dziedzinie przestrzeni firmowych, Staples opracowało „Plan C”, który ma pomóc ich klientom w przygotowaniu miejsc pracy do bezpiecznego powrotu pracowników do biur oraz zapewnieniu lepszej łączności oraz wydajności tym, którzy będą wykonywać swoje obowiązki z domu. Począwszy od zachowania bezpiecznej odległości, przez utrzymanie czystości wnętrz po zachowanie właściwej komunikacji – „Plan C” to kompleksowe rozwiązanie, które pomoże firmom dostosować ich miejsca pracy do „nowej normalności".

„Powrót do pracy to nie tylko nowe plany pięter czy listy kontrolne dotyczące czystości pomieszczeń. Ludzie muszą być bezpieczni i czuć się komfortowo w swoim nowym środowisku pracy. Można to osiągnąć dzięki skutecznym procesom i realistycznym zmianom w sposobie zachowania i układzie miejsc pracy, a także dzięki nowoczesnym rozwiązaniom” — mówi Dolph Westerbos, dyrektor generalny firmy Staples Solutions.

„Kiedy tylko rządy dadzą zielone światło do powrotu do pracy, rozpocznie się największy powrót do biur we współczesnych czasach. Niezależnie od tego, gdzie znajdują się członkowie zespołu, naszym celem jest pomoc klientom w utrzymaniu bezpiecznych odległości, zachowaniu czystości oraz łączności przy utrzymaniu funkcji biznesowych w tych bezprecedensowych czasach” — dodaje Westerbos.

Wytyczne „Planu C” są podzielone na określone obszary, takie jak: przestrzeń do pracy, przestrzeń spotkań, przestrzeń do wypoczynku, przestrzeń higieny oraz przestrzeń prywatna. Firma Staples wykorzystała swoje doświadczenie w przestrzeniach firmowych i wiedzę na temat potencjalnych zagrożeń, aby przedstawić przydatne wskazówki oraz ofertę produktową związaną z: wdrożeniem sugerowanych zmian w zakresie zachowania pracowników, oznakowaniem i oznaczeniami podłogowymi, sprzętem ochronnym i pomiarowym, a także rozwiązaniami dotyczącymi utrzymania właściwej czystości i higieny oraz organizacji przestrzeni stanowisk pracy. „Ostatnio dodaliśmy do dotychczas zdefiniowanych przestrzeni firmowych - przestrzeń prywatną, czyli home office, które w wielu firmach na stałe będzie jedną z form pracy. Tu również proponujemy klientom konkretne rozwiązania”, dodaje Westerbos.

Na klawiaturze i myszy jest ponad 20 000 razy więcej drobnoustrojów niż na desce sedesowej, a kichanie oraz kaszel powodują przeniesienie ich na odległość od 6 do 8 metrów. W firmie Staples zdajemy sobie sprawę, że zarazki na biurkach są istotnym problemem. „Plan C” doradza pracodawcom, jak zastosować osłony ochronne oraz regularnie czyścić biurka za pomocą chusteczek antybakteryjnych i środków dezynfekujących w aerozolu.

Mając ponad 30-letnie doświadczenie w branży artykułów biurowych i higienicznych, firma Staples dokłada wszelkich starań, aby pomóc klientom w stosowaniu wytycznych dotyczących COVID-19 na poziomie lokalnym i międzynarodowym. Współpracuje również z wyspecjalizowanymi dostawcami usług, podejmując wszelkie działania, które pomogą pracodawcom w pełni wykorzystać ich przestrzeń i zapewnić poczucie bezpieczeństwa członkom ich zespołów, przy zachowaniu optymalnej wydajności.

Więcej informacji można znaleźć w przewodniku „Plan C” firmy Staples: https://www.staplesadvantage.pl/nowa-normalnosc-w-biurach-po-covid-19/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Finanse Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Finanse Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
2024-11-21 | 12:00

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego

Choć raport podkreśla, że prowadzenie biznesu w Polsce jest trudne dla każdego przedsiębiorcy, bardziej obciążone są kobiety. 3/5 przedsiębiorczyń prowadzących własną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.