Komunikaty PR

Firma Staples wprowadza „Plan C”, który ma pomóc firmom

2020-05-29  |  11:00

Wiele firm i organizacji planuje, jak wznowić działalność po zniesieniu blokady i powrócić do swoich miejsc pracy. Jednak bardzo ważne jest, aby zrobić to bezpiecznie, dostosowując się do nowych norm.

Większość firm ma plan B, aby radzić sobie z nieprzewidzianymi okolicznościami. Jednak w tych bezprecedensowych czasach nawet to nie wystarczy. W odpowiedzi na zaistniałą sytuację firma Staples stworzyła „Plan C”, który ma ułatwić pracodawcom spełnić te nowe wymagania. Jako ekspert w dziedzinie przestrzeni firmowych, Staples opracowało „Plan C”, który ma pomóc ich klientom w przygotowaniu miejsc pracy do bezpiecznego powrotu pracowników do biur oraz zapewnieniu lepszej łączności oraz wydajności tym, którzy będą wykonywać swoje obowiązki z domu. Począwszy od zachowania bezpiecznej odległości, przez utrzymanie czystości wnętrz po zachowanie właściwej komunikacji – „Plan C” to kompleksowe rozwiązanie, które pomoże firmom dostosować ich miejsca pracy do „nowej normalności".

„Powrót do pracy to nie tylko nowe plany pięter czy listy kontrolne dotyczące czystości pomieszczeń. Ludzie muszą być bezpieczni i czuć się komfortowo w swoim nowym środowisku pracy. Można to osiągnąć dzięki skutecznym procesom i realistycznym zmianom w sposobie zachowania i układzie miejsc pracy, a także dzięki nowoczesnym rozwiązaniom” — mówi Dolph Westerbos, dyrektor generalny firmy Staples Solutions.

„Kiedy tylko rządy dadzą zielone światło do powrotu do pracy, rozpocznie się największy powrót do biur we współczesnych czasach. Niezależnie od tego, gdzie znajdują się członkowie zespołu, naszym celem jest pomoc klientom w utrzymaniu bezpiecznych odległości, zachowaniu czystości oraz łączności przy utrzymaniu funkcji biznesowych w tych bezprecedensowych czasach” — dodaje Westerbos.

Wytyczne „Planu C” są podzielone na określone obszary, takie jak: przestrzeń do pracy, przestrzeń spotkań, przestrzeń do wypoczynku, przestrzeń higieny oraz przestrzeń prywatna. Firma Staples wykorzystała swoje doświadczenie w przestrzeniach firmowych i wiedzę na temat potencjalnych zagrożeń, aby przedstawić przydatne wskazówki oraz ofertę produktową związaną z: wdrożeniem sugerowanych zmian w zakresie zachowania pracowników, oznakowaniem i oznaczeniami podłogowymi, sprzętem ochronnym i pomiarowym, a także rozwiązaniami dotyczącymi utrzymania właściwej czystości i higieny oraz organizacji przestrzeni stanowisk pracy. „Ostatnio dodaliśmy do dotychczas zdefiniowanych przestrzeni firmowych - przestrzeń prywatną, czyli home office, które w wielu firmach na stałe będzie jedną z form pracy. Tu również proponujemy klientom konkretne rozwiązania”, dodaje Westerbos.

Na klawiaturze i myszy jest ponad 20 000 razy więcej drobnoustrojów niż na desce sedesowej, a kichanie oraz kaszel powodują przeniesienie ich na odległość od 6 do 8 metrów. W firmie Staples zdajemy sobie sprawę, że zarazki na biurkach są istotnym problemem. „Plan C” doradza pracodawcom, jak zastosować osłony ochronne oraz regularnie czyścić biurka za pomocą chusteczek antybakteryjnych i środków dezynfekujących w aerozolu.

Mając ponad 30-letnie doświadczenie w branży artykułów biurowych i higienicznych, firma Staples dokłada wszelkich starań, aby pomóc klientom w stosowaniu wytycznych dotyczących COVID-19 na poziomie lokalnym i międzynarodowym. Współpracuje również z wyspecjalizowanymi dostawcami usług, podejmując wszelkie działania, które pomogą pracodawcom w pełni wykorzystać ich przestrzeń i zapewnić poczucie bezpieczeństwa członkom ich zespołów, przy zachowaniu optymalnej wydajności.

Więcej informacji można znaleźć w przewodniku „Plan C” firmy Staples: https://www.staplesadvantage.pl/nowa-normalnosc-w-biurach-po-covid-19/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Niezwykłe fakty o złocie, które budują jego legendę Biuro prasowe
2020-07-09 | 17:00

Niezwykłe fakty o złocie, które budują jego legendę

Od wieków rozpala wyobraźnię, jest elementem pożądania, a jego posiadanie dla wielu osób stanowi synonim luksusu. Jak powstało złoto? Czemu jest tak popularne? Czy może się
Finanse Myślisz o pożyczce przez internet? Zobacz, z czym musisz się liczyć
2020-06-29 | 12:11

Myślisz o pożyczce przez internet? Zobacz, z czym musisz się liczyć

W maju br. Polacy mieli łącznie 79,8 mld zł niespłaconych długów[1]. Część tej kwoty to pożyczki zaciągane przez internet. To szybkie źródło gotówki, jednak trzeba
Finanse Jak dostrzec plusy w pandemii i efektywniej wydawać budżet marketingowy?
2020-06-16 | 14:57

Jak dostrzec plusy w pandemii i efektywniej wydawać budżet marketingowy?

Koszty w firmie trzeba liczyć zawsze, ale w czasach kryzysu, jest to szczególnie ważne. Zamiast jednak w panice i na oślep ciąć budżet marketingowy, warto zastanowić się, jak

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Farmacja

Powoli wracamy do planowych zabiegów i wizyt u lekarzy. Telemedycyna może pomóc w walce z rosnącymi kolejkami

Pandemia przyczyniła się do skokowego wzrostu popularności telemedycyny. Już na początku większość szpitali, przychodni i placówek medycznych wprowadziła zdalne konsultacje online i przez telefon, co umożliwiło zasięgnięcie porady lekarza, a także  wystawienie zwolnienia, skierowania czy recepty bez konieczności osobistego kontaktu. Do tej formy przekonali się zarówno lekarze, jak i pacjenci. Aż 74 proc. pacjentów chce korzystać z telemedycyny nawet po zakończeniu pandemii – wynika z badań Grupy LUX MED. Obecnie firma dostarcza prawie 20 tys. usług telemedycznych dziennie.

Handel

Co czwarty internauta woli robić zakupy w sieci niż w tradycyjnych sklepach. Rozszerzona rzeczywistość może zmniejszyć liczbę zwrotów

Migracja konsumentów z trybu offline do online trwa już od dawna, ale pandemia SARS-CoV-2 okazała się katalizatorem, który przyspieszył ten proces. W sieci kupuje już 72 proc. Polaków, a więcej niż co czwarty częściej wybiera obecnie ten kanał zakupowy m.in. ze względu na wygodę, szybkość i większe bezpieczeństwo. Zyskały kategorie, które w e-commerce dobrze radziły sobie już wcześniej, jak moda i uroda czy elektronika, ale Polacy przekonali się również do kupowania w internecie produktów spożywczych. Rosnącą rolę w e-zakupach odgrywają technologie, jak np. rozszerzona rzeczywistość, które pozwalają lepiej dopasować produkt i zminimalizować ryzyko zwrotów.

 

Serwis specjalny

Przez koronawirusa Polki obawiają się o swoją zawodową przyszłość. Co trzecia rozważa wyjazd do pracy za granicę

Pandemia koronawirusa ma wpływ na życie zawodowe niemal 70 proc. Polek, głównie młodych. Dla wielu z nich jest to wpływ negatywny – pracę już straciło 15 proc., a 18 proc. pracuje w mniejszym wymiarze czasu – wynika z badania IQS na zlecenie Promedica24. W związku z tym coraz więcej kobiet szuka pracy za granicą. Co trzecia przyznaje, że rozważa emigrację zarobkową, przede wszystkim do Niemiec. Ponad 20 proc. z nich chciałoby podjąć pracę przy opiece nad seniorami.