Komunikaty PR

Już ponad 40% klientów Toyota Bank wybiera finansowanie z gwarancją raty

2022-04-20  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Kredyt Toyota Easy GR (Gwarancja Raty) na zakup aut nowych i używanych oferowany przez Toyota Bank Polska, cieszy się coraz większą popularnością. Już ponad 40% klientów dokonujących zakupy samochodu Toyota bądź Lexus, decyduje się na finansowanie ze stałą stopą procentową, która daje gwarancję niezmienności raty przez cały okres umowy.

Po kilkuletnim okresie z rekordowo niskimi stopami procentowymi, przyszedł czas podwyżek. Posiadacze kredytów ze zmiennym oprocentowaniem, muszą liczyć się ze wzrostem dotychczasowych rat. W odpowiedzi na sytuację rynkową oraz oczekiwania klientów, Toyota Bank wprowadził kilka miesięcy temu do swojej oferty Kredyt Toyota Easy GR z gwarancją raty. Obecnie, ten rodzaj finansowania wybiera już prawie co drugi klient Toyota Financial Services, a jego popularność stale rośnie.

Z Kredytem niższych rat Toyota Easy GR, klient sam wybiera kwotę wpłaty własnej - może elastycznie dostosować ją do możliwości swojego budżetu. Ale najważniejsze jest to iż ma pewność, że rata za auto nie ulegnie zmianie nawet gdy stopy procentowe będą wzrastały. Dzięki konstrukcji kredytu z ratą balonową (ostatnia rata na poziomie nawet 50% wartości samochodu), miesięczna rata jest znacznie niższa niż przy wyborze standardowego finansowania. Bank daje możliwość wyboru okresu kredytowania: 36 lub 48 miesięcy, a na koniec umowy klient decyduje o wyborze najkorzystniejszego wariantu jej zakończenia – dzięki temu ma możliwości częstszej wymiany auta na nowsze, w wielu przypadkach bez angażowania dodatkowej gotówki.

Wszystkich formalności związanych z zakupem auta z finansowaniem Toyota Financial Services, można dokonać w salonie Dilera Toyoty bądź Lexusa nawet w przeciągu kilku godzin. Oprocentowanie kredytu Toyota Easy GR wynosi maksymalnie 9%.

- Kredyt ze stałą stopą procentową pozwoli uniknąć konsekwencji finansowych związanych z ewentualną podwyżką stóp procentowych w przyszłości. Utrzymanie miesięcznych rat na niezmiennym poziomie ułatwia zachowanie płynności finansowej i jednocześnie pomoże w dobrym planowaniu domowego budżetu – mówi Piotr Marszewski, Kierownik Wydziału Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.

 

Reprezentatywny przykład dla Kredytu Toyota Easy GR na zakup nowego samochodu w cenie 77008,03 zł, wpłata własna 29611,48 zł, czas obowiązywania umowy 48 miesięcy: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 11,24 %, całkowita kwota kredytu (bez kredytowych kosztów) 47396,55 zł, całkowita kwota do zapłaty 61759,24 zł, oprocentowanie zmienne 8,50 %, całkowity koszt kredytu 14362,69 (w tym prowizja 5,38 % (2549,93 zł) odsetki 11812,76 zł), 47 miesięcznych rat równych w wysokości 932,53 zł i ostatnią 48 ratą w wysokości 17930,33 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 2022-04-12 na reprezentatywnym przykładzie. Wymóg zawarcia dodatkowej umowy ubezpieczenia autocasco (AC) i z tytułu kradzieży (KR) dla kredytowanego samochodu, której kosztu nie da się przewidzieć - koszt niewliczony do RRSO.

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego Biuro prasowe
2024-11-21 | 12:00

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego

Choć raport podkreśla, że prowadzenie biznesu w Polsce jest trudne dla każdego przedsiębiorcy, bardziej obciążone są kobiety. 3/5 przedsiębiorczyń prowadzących własną
Finanse Wakacje składkowe dla przedsiębiorców
2024-11-05 | 11:10

Wakacje składkowe dla przedsiębiorców

Coraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastycznych rozwiązań, które pozwolą im na optymalizację kosztów prowadzenia działalności. Jednym z takich narzędzi są tzw.
Finanse Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young
2024-09-04 | 09:00

Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young

Santander Bank Polska powierzył agencji McCANN Poland obsługę strategiczną i kreatywną segmentów MŚP i YOUNG - McCANN będzie wiodącą agencją banku w tych obszarach. O wyborze

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.