Już ponad 40% klientów Toyota Bank wybiera finansowanie z gwarancją raty
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Kredyt Toyota Easy GR (Gwarancja Raty) na zakup aut nowych i używanych oferowany przez Toyota Bank Polska, cieszy się coraz większą popularnością. Już ponad 40% klientów dokonujących zakupy samochodu Toyota bądź Lexus, decyduje się na finansowanie ze stałą stopą procentową, która daje gwarancję niezmienności raty przez cały okres umowy.
Po kilkuletnim okresie z rekordowo niskimi stopami procentowymi, przyszedł czas podwyżek. Posiadacze kredytów ze zmiennym oprocentowaniem, muszą liczyć się ze wzrostem dotychczasowych rat. W odpowiedzi na sytuację rynkową oraz oczekiwania klientów, Toyota Bank wprowadził kilka miesięcy temu do swojej oferty Kredyt Toyota Easy GR z gwarancją raty. Obecnie, ten rodzaj finansowania wybiera już prawie co drugi klient Toyota Financial Services, a jego popularność stale rośnie.
Z Kredytem niższych rat Toyota Easy GR, klient sam wybiera kwotę wpłaty własnej - może elastycznie dostosować ją do możliwości swojego budżetu. Ale najważniejsze jest to iż ma pewność, że rata za auto nie ulegnie zmianie nawet gdy stopy procentowe będą wzrastały. Dzięki konstrukcji kredytu z ratą balonową (ostatnia rata na poziomie nawet 50% wartości samochodu), miesięczna rata jest znacznie niższa niż przy wyborze standardowego finansowania. Bank daje możliwość wyboru okresu kredytowania: 36 lub 48 miesięcy, a na koniec umowy klient decyduje o wyborze najkorzystniejszego wariantu jej zakończenia – dzięki temu ma możliwości częstszej wymiany auta na nowsze, w wielu przypadkach bez angażowania dodatkowej gotówki.
Wszystkich formalności związanych z zakupem auta z finansowaniem Toyota Financial Services, można dokonać w salonie Dilera Toyoty bądź Lexusa nawet w przeciągu kilku godzin. Oprocentowanie kredytu Toyota Easy GR wynosi maksymalnie 9%.
- Kredyt ze stałą stopą procentową pozwoli uniknąć konsekwencji finansowych związanych z ewentualną podwyżką stóp procentowych w przyszłości. Utrzymanie miesięcznych rat na niezmiennym poziomie ułatwia zachowanie płynności finansowej i jednocześnie pomoże w dobrym planowaniu domowego budżetu – mówi Piotr Marszewski, Kierownik Wydziału Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.
Reprezentatywny przykład dla Kredytu Toyota Easy GR na zakup nowego samochodu w cenie 77008,03 zł, wpłata własna 29611,48 zł, czas obowiązywania umowy 48 miesięcy: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 11,24 %, całkowita kwota kredytu (bez kredytowych kosztów) 47396,55 zł, całkowita kwota do zapłaty 61759,24 zł, oprocentowanie zmienne 8,50 %, całkowity koszt kredytu 14362,69 (w tym prowizja 5,38 % (2549,93 zł) odsetki 11812,76 zł), 47 miesięcznych rat równych w wysokości 932,53 zł i ostatnią 48 ratą w wysokości 17930,33 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 2022-04-12 na reprezentatywnym przykładzie. Wymóg zawarcia dodatkowej umowy ubezpieczenia autocasco (AC) i z tytułu kradzieży (KR) dla kredytowanego samochodu, której kosztu nie da się przewidzieć - koszt niewliczony do RRSO.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
Toyota Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy
3 sposoby na wysoką dopłatę do PIT
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz
Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.
Media
Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej
Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.
Edukacja
Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć
Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.