Nawet 100 zł premii za założenie lokat w Toyota Bank
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_830689087,w_170,h_95,wo_170,ho_95,_small.jpg)
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank Polska rusza ze swoją najnowszą akcją promocyjną „Podwójna premia za lokaty”. W ramach akcji, klienci którzy posiadają aktywne konto w Toyota Bank oraz założą Lokatę Plus na 6 lub 12 miesięcy, mogą otrzymać premię pieniężną w wysokości do 100 zł. Z akcji można skorzystać do 15 stycznia 2021 roku.
„Podwójna premia za lokaty” to nowa akcja promocyjna Toyota Bank Polska, która wystartowała 7 grudnia 2020 roku. Bank ponownie docenia swoich obecnych klientów, do których skierowana jest akcja.
Do akcji mogą przystąpić klienci, którzy posiadają dowolny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Toyota Bank oraz dokonają rejestracji swojego uczestnictwa za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie akcji promocyjnej. Następnie należy założyć Lokatę Plus na 6 miesięcy lub Lokatę Plus na 12 miesięcy na kwotę minimum 10 000zł, bądź też dwie wymienione lokaty (każdą na kwotę min. 10 000 zł). Założenie lokat powinno zwiększyć saldo depozytów posiadanych przez klientów w Banku.
Klienci, którzy założą Lokatę Plus na 6 miesięcy i utrzymają zwiększone saldo depozytów przez minimum 90 dni otrzymają premię w wysokości 40 zł. Osoby wybierające lokatę w wersji 12-miesięcznej, aby uzyskać premię w wysokości 60 zł powinny utrzymać zwiększone saldo depozytów w okresie przynajmniej 180 dni. Z kolei klienci, którzy założą obie wspomniane lokaty jednocześnie oraz utrzymają zwiększone saldo depozytów przez co najmniej 120 dni, otrzymają 100 zł premii.
- W Toyota Bank doceniamy wszystkich oszczędzających - zarówno zainteresowanych gromadzeniem kapitału poprzez inwestycje długoterminowe, jak i tych którzy chcą wynieść korzyści w krótszym okresie. Wszyscy Klienci, którzy przystąpią do nowej akcji promocyjnej i spełnią jej warunki, mogą uzyskać stosunkowo szybki i gwarantowany zysk w postaci odsetek i dodatkowej premii pieniężnej. Dzięki temu efektywne oprocentowanie lokat może wynieść nawet 1,40%. Wszyscy nowi Klienci, którzy zdecydują się na otwarcie konta w Toyota Bank mogą liczyć na kolejne akcje promocyjne dla oszczędzających. Zachęcamy do skorzystania z szerokiej gamy depozytów i dedykowanego dla kierowców samochodów wszystkich marek Moto Konta. Dzięki promocji „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo” można otrzymać nawet 10% zwrotu za transakcje paliwowe i dodatkowe premie za dołączenie do świata Toyoty. - mówi Piotr Marszewski, Specjalista ds. Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.
Szczegóły dotyczące Akcji oraz formularz rejestracyjny dostępne są pod adresem:
https://www.toyotabank.pl/podwojna-premia
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
![Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_522887258,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
![Wakacje składkowe dla przedsiębiorców](/files/_uploaded/glownekonf_1235986789,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Wakacje składkowe dla przedsiębiorców
![Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young](/files/_uploaded/glownekonf_1147241307,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.