Nawet 150 zł premii za założenie Lokat w Toyota Bank

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank Polska startuje z najnowszą akcją promocyjną „Lokaty z premią”. Klienci którzy posiadają aktywne konto w Banku oraz założą Lokatę Sprint na 200 dni lub Lokatę Plus na 12 miesięcy, mogą otrzymać premię pieniężną w wysokości nawet 150 zł. Z akcji można skorzystać do 9 stycznia 2022 roku.
„Lokaty z premią” to nowa akcja promocyjna Toyota Bank Polska, która wystartowała 23 listopada 2021 roku. Bank regularnie docenia w ten sposób swoich obecnych klientów, do których skierowana jest akcja.
Do akcji mogą przystąpić klienci, którzy posiadają dowolny rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Toyota Bank oraz dokonają rejestracji swojego uczestnictwa przy pomocy formularza dostępnego na stronie: https://www.toyotabank.pl/lokaty-z-premia#formularz. Następnie należy założyć wybrane lokaty na kwotę określoną w Regulaminie Akcji. Założenie lokat powinno zwiększyć saldo depozytów posiadanych przez Klienta w Banku. Wysokość premii z tytułu założenia Lokat uzależniona jest od wybranych depozytów.
Klienci którzy założą Lokatę Plus na 12 mc-y na minimum 5 000 zł, mogą otrzymać premię w wysokości 50 zł. Osoby zakładające Lokatę Sprint na 200 dni na min. 10 000 zł, otrzymają 100 zł premii. Z kolei w przypadku założenia dwóch wymienionych wcześniej lokat, można liczyć na premię w wysokości 150 zł. Uzyskanie bonusów pieniężnych wiąże się także z utrzymaniem zwiększonego salda depozytów posiadanych na wszystkich kontach i lokatach w Banku przez okres wskazany w Regulaminie Akcji.
- Budowanie relacji z Klientami, a potem dbanie o nie, jest dla nas kluczowe. Nowa akcja promocyjna to kolejne działanie będące właśnie ukłonem w stronę naszych lojalnych i aktywnych Klientów. Reagując na decyzję RPP dot. stóp procentowych, wprowadziliśmy do oferty nową Lokatę Sprint na 200 dni z oprocentowaniem 1,30%, natomiast teraz startujemy z akcją promocyjną, która pozwoli Klientom na jeszcze większy zysk ze zdeponowanych środków poprzez dodatkową premię pieniężną - mówi Piotr Marszewski, Koordynator ds. Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.
Na dodatkowe profity i udogodnienia mogą liczyć klienci, którzy budują z Toyota Bank aktywną relację, która umożliwia stosunkowo szybki i gwarantowany zysk w postaci odsetek z założonych lokat i dodatkowych premii pieniężnych. Mogą także dodatkowo zwiększać przychody np. korzystając ze stałej promocji „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo”. Pozwala ona kierowcom aut wszystkich marek uzyskać co miesiąc zwrot pieniężny za transakcje paliwowe.
Szczegóły dotyczące Akcji oraz formularz rejestracyjny dostępne są pod adresem:
https://www.toyotabank.pl/lokaty-z-premia
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.