Komunikaty PR

Nowa edycja promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” od Toyota Bank

2020-08-03  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Wraz z początkiem sierpnia Toyota Bank startuje z kolejną edycją kampanii promocyjnej „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”. Uczestnicząc w akcji, kierowcy którzy posiadają lub założą Moto Konto, będą mogli uzyskać od 5 do 10% zwrotu wydatków na paliwo. Wysokość zwrotu uzależniona jest od utrzymania określonego salda konta i oszczędności, realizacji wymaganej kwoty transakcji kartą oraz od marki posiadanego auta.

Na skutek dużego zainteresowania promocją „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”, Toyota Bank Polska startuje z nową edycją programu i wydłuża tym samym okres jego trwania do 31 stycznia 2021r.

W ramach promocji „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo”, w zależności od wysokości średniego miesięcznego salda utrzymywanego na Moto Koncie, poziomu oszczędności na depozytach w Banku oraz wartości transakcji wykonanych dedykowaną kartą debetową, klienci mogą uzyskać od 5% do 10% zwrotu za zakupione paliwo. Zwrot mogą otrzymać kierowcy aut wszystkich marek. Na wyjątkowo korzystne warunki mogą jednak liczyć kupujący nowe lub używane pojazdy Toyota lub Lexus w ramach finansowania Toyota Financial Services. W okresie trwania programu mogą bowiem zaoszczędzić nawet 780 zł (600 zł za dołączenie do świata Toyoty/Lexusa i do 30 zł miesięcznie zwrotu za transakcje paliwowe), czyli kilka dodatkowych tankowań gratis.

Podstawą przystąpienia do programu jest zarejestrowanie się w aplikacji mobilnej „Tankuj Korzyści” oraz zeskanowanie przy jej pomocy kodu z dowodu rejestracyjnego auta. Dzięki mobilnemu narzędziu klienci mogą monitorować kwotę swojego zwrotu oraz co powinni zrobić, aby skorzystać z jeszcze większych bonusów. W aplikacji udostępnione są również oferty specjalne, promocje, historia transakcji paliwowych, aktualne oferty finansowania oraz wiele innych nowości ze świata Toyoty.

Promocja „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo” prowadzona jest w ramach Moto Konta - rachunku osobistego od Toyota Bank dla zmotoryzowanych. Konto dedykowane jest posiadaczom aut wszystkich marek, którzy chcieliby płacić mniej za paliwo oraz znacząco ograniczyć koszty związane z obsługą rachunku bankowego.

Utrzymanie na koncie poziomu średniego miesięcznego salda w wysokości 1 000 zł lub depozytu w wysokości 2 500 zł, bądź spłata rat za finansowanie auta w Toyota Financial Services z tego właśnie rachunku wystarczą, aby Moto Konto stało się rachunkiem za 0 zł.

- Wszyscy Klienci, którzy korzystają z naszych usług bankowości zawsze mogą liczyć na wiele udogodnień i bonusów dotyczących finansowania oraz użytkowania swoich aut, a w szczególności Ci wybierający pojazdy Toyota i Lexus. Ponadto, posiadacze Moto Konta mogą regularnie otrzymywać zwrot za transakcje paliwowe i przeznaczać go na dowolne cele - mówi Piotr Kluźniak – Starszy Specjalista ds. Produktów Bankowych w Toyota Bank Polska.

Szczegółowe warunki promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” dostępne są na stronie: https://www.toyotabank.pl/moto-konto/szczegoly/

 

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.


 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Finanse Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Finanse Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
2024-11-21 | 12:00

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego

Choć raport podkreśla, że prowadzenie biznesu w Polsce jest trudne dla każdego przedsiębiorcy, bardziej obciążone są kobiety. 3/5 przedsiębiorczyń prowadzących własną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.