Nowa edycja promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” od Toyota Bank
![Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_879455350.jpg)
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_830689087,w_170,h_95,wo_170,ho_95,_small.jpg)
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Wraz z początkiem sierpnia Toyota Bank startuje z kolejną edycją kampanii promocyjnej „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”. Uczestnicząc w akcji, kierowcy którzy posiadają lub założą Moto Konto, będą mogli uzyskać od 5 do 10% zwrotu wydatków na paliwo. Wysokość zwrotu uzależniona jest od utrzymania określonego salda konta i oszczędności, realizacji wymaganej kwoty transakcji kartą oraz od marki posiadanego auta.
Na skutek dużego zainteresowania promocją „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”, Toyota Bank Polska startuje z nową edycją programu i wydłuża tym samym okres jego trwania do 31 stycznia 2021r.
W ramach promocji „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo”, w zależności od wysokości średniego miesięcznego salda utrzymywanego na Moto Koncie, poziomu oszczędności na depozytach w Banku oraz wartości transakcji wykonanych dedykowaną kartą debetową, klienci mogą uzyskać od 5% do 10% zwrotu za zakupione paliwo. Zwrot mogą otrzymać kierowcy aut wszystkich marek. Na wyjątkowo korzystne warunki mogą jednak liczyć kupujący nowe lub używane pojazdy Toyota lub Lexus w ramach finansowania Toyota Financial Services. W okresie trwania programu mogą bowiem zaoszczędzić nawet 780 zł (600 zł za dołączenie do świata Toyoty/Lexusa i do 30 zł miesięcznie zwrotu za transakcje paliwowe), czyli kilka dodatkowych tankowań gratis.
Podstawą przystąpienia do programu jest zarejestrowanie się w aplikacji mobilnej „Tankuj Korzyści” oraz zeskanowanie przy jej pomocy kodu z dowodu rejestracyjnego auta. Dzięki mobilnemu narzędziu klienci mogą monitorować kwotę swojego zwrotu oraz co powinni zrobić, aby skorzystać z jeszcze większych bonusów. W aplikacji udostępnione są również oferty specjalne, promocje, historia transakcji paliwowych, aktualne oferty finansowania oraz wiele innych nowości ze świata Toyoty.
Promocja „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo” prowadzona jest w ramach Moto Konta - rachunku osobistego od Toyota Bank dla zmotoryzowanych. Konto dedykowane jest posiadaczom aut wszystkich marek, którzy chcieliby płacić mniej za paliwo oraz znacząco ograniczyć koszty związane z obsługą rachunku bankowego.
Utrzymanie na koncie poziomu średniego miesięcznego salda w wysokości 1 000 zł lub depozytu w wysokości 2 500 zł, bądź spłata rat za finansowanie auta w Toyota Financial Services z tego właśnie rachunku wystarczą, aby Moto Konto stało się rachunkiem za 0 zł.
- Wszyscy Klienci, którzy korzystają z naszych usług bankowości zawsze mogą liczyć na wiele udogodnień i bonusów dotyczących finansowania oraz użytkowania swoich aut, a w szczególności Ci wybierający pojazdy Toyota i Lexus. Ponadto, posiadacze Moto Konta mogą regularnie otrzymywać zwrot za transakcje paliwowe i przeznaczać go na dowolne cele - mówi Piotr Kluźniak – Starszy Specjalista ds. Produktów Bankowych w Toyota Bank Polska.
Szczegółowe warunki promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” dostępne są na stronie: https://www.toyotabank.pl/moto-konto/szczegoly/
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
![Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_522887258,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
![Wakacje składkowe dla przedsiębiorców](/files/_uploaded/glownekonf_1235986789,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Wakacje składkowe dla przedsiębiorców
![Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young](/files/_uploaded/glownekonf_1147241307,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.