Komunikaty PR

Nowa strona internetowa Toyota Bank i Toyota Leasing

2021-02-23  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Bank oraz Toyota Leasing działające w ramach struktur Toyota Financial Services Polska, odświeżyły swoją stronę internetową oraz wprowadziły dodatkowe funkcjonalności wykorzystując nowoczesne zaplecze technologiczne. Nowa wersja serwisu www przygotowana została w zgodzie z globalną identyfikacją wizualną Toyoty, którą opracowano z myślą o coraz bardziej różnorodnych klientach i w ramach najnowszych trendów rynkowych.

Toyota Bank i Toyota Leasing w związku z nieustannym poszerzaniem zakresu produktów i usług, pozyskują systematycznie kolejne grupy klientów. Nowa, odświeżona wersja strony internetowej ma na celu podnoszenie jakości świadczenia usług dla wszystkich grup użytkowników, zarówno dla dotychczasowych, jak i potencjalnych Klientów poszukujących atrakcyjnych produktów finansowych.

Nowy serwis www został opracowany z myślą o przejrzystości, prostocie i opiera się na trzech podstawowych zasadach. Są to: patrzenie w przyszłość, synchronizacja z urządzeniami mobilnymi oraz spójność dla wszystkich obszarów Toyoty.

W ramach zaplanowanej gamy zmian nastąpiło odświeżenie graficzne serwisu, a także rozszerzenie obecnych funkcjonalności, m.in. kalkulatora finansowego online. Toyota Financial Services zapewnia, że intensywnie pracuje nad kolejnymi projektami z obszaru mobility i digital. O wszystkich nowościach spółki będą informowały w kolejnych komunikatach.

- W duchu filozofii Toyota Way, której jednym z podstawowych filarów jest ciągły rozwój i doskonalenie - wprowadzamy odświeżony serwis www w nowym designie, korzystając przy tym z niezawodnych, nowoczesnych rozwiązań technologicznych. W serwisie udostępniamy również rozszerzone funkcjonalności, mające na celu zwiększenie jego użyteczności i jeszcze prostsze korzystanie z naszych usług. Liczymy, że nasi obecni jak i przyszli Klienci odczują zmiany na lepsze, zwłaszcza w zakresie dostępu do informacji o naszej ofercie, a także funkcjonalnego korzystania z serwisu www. – mówi Piotr Marszewski, Koordynator ds. Marketingu w Toyota Bank Polska.

Nowy serwis www został przygotowany we współpracy z Agencją K2.

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Finanse Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Finanse Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
2024-11-21 | 12:00

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego

Choć raport podkreśla, że prowadzenie biznesu w Polsce jest trudne dla każdego przedsiębiorcy, bardziej obciążone są kobiety. 3/5 przedsiębiorczyń prowadzących własną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.