Odkrywaj nowe miejsca i oszczędzaj. Ta aplikacja pomoże Polakom zadbać o finanse
oLIVE media
ul. Prosta 20
00-850 Warszawa
s.stepien|olivemedia.pl| |s.stepien|olivemedia.pl
661364817
https://olivemedia.pl/
Laviro, aplikacja mobilna z kuponami rabatowymi na abonament, rozkręca się na polskim rynku. Innowacyjne rozwiązanie pozwala użytkownikom oszczędzać podczas wizyt w swoich ulubionych restauracjach, salonach fryzjerskich czy kosmetycznych, a przy tym odkrywać nowe miejsca na mapie miasta, każdego dnia.
Laviro to aplikacja stworzona z myślą o osobach, które chcą korzystać z możliwości, jakie oferuje im miasto, ale domowy budżet ich w tym ogranicza. Narzędzie skierowane jest także do osób często odwiedzających lokale usługowe i pragnących odkrywać nowe miejsca, dbając jednocześnie o swoje finanse. Laviro przynosi kres wyrzeczeniom - wystarczy miesiąc, by zauważyć różnicę w portfelu. Aplikacja dostępna na urządzenia mobilne z systemem IOS oraz Android w jednym miejscu gromadzi kupony rabatowe do punktów związanych przede wszystkim z branżą gastronomiczną i beauty - restauracji, kawiarni, salonów urody czy barberów, czyli wszystkich tych usług, z których Polacy korzystają lub chcą korzystać regularnie.
Poznawaj nowe miejsca na mapie miasta i wydawaj mniej
Użytkownicy Laviro mają możliwość wybrania jednej z kilku rodzajów subskrypcji, zapewniających im dostęp do zniżek. Po wykupieniu abonamentu do indywidualnego konta zostają przypisane po trzy kody rabatowe do każdego punktu, z którym współpracuje aplikacja. Rabatów można używać wielokrotnie i w dowolnym momencie w ciągu całego, wybranego przez użytkownika, okresu abonamentowego.
Oszczędzanie nie jest jednak jedyną funkcjonalnością Laviro. Aplikacja daje użytkownikom wgląd w szeroką ofertę miasta, a co za tym idzie - możliwość poznawania zupełnie nowych, atrakcyjnych miejsc. Subskrybenci mogą przeglądać skategoryzowane kupony rabatowe w formie standardowej listy, zawierającej wszelkie istotne informacje na temat oferty i partnera, a także szukać ciekawych punktów za pomocą przejrzystej mapy. Po wybraniu interesującego ich miejsca aplikacja wskazuje dogodną trasę dojazdu.
Apka dla wszystkich, którzy chcą zadbać o swoje finanse
Aplikacja Laviro skierowana jest do każdego - singli, rodzin, dorosłych i młodzieży. Z Laviro to użytkownik decyduje, z jakich zniżek chce korzystać. W przypadku, gdy któryś kupon okaże się mniej atrakcyjny w oczach subskrybenta, istnieje możliwość wymiany rabatu na inny, przy pomocy jednej z dwóch dostępnych, bardzo prostych opcji - dodając ogłoszenie dla innych użytkowników aplikacji za pośrednictwem wiadomości, bądź korzystając ze specjalnie przygotowanej Giełdy Kuponów, na której użytkownik może wymienić niepotrzebny kupon na taki, z którego chciałby skorzystać.
Tym, co wyróżnia Laviro spośród innych aplikacji rabatowych działających na rynku, jest oferowanie nie pojedynczych voucherów, a możliwości oszczędzania na cyklicznych usługach. Korzyści płynące z systematycznego używania aplikacji szybko odczują m.in. osoby często jadające w lokalach czy systematycznie odwiedzające salony kosmetyczne. Prosty przykład: miłośnicy „małej czarnej”, niewyobrażający sobie życia bez kawy „na mieście” co najmniej kilka razy w tygodniu, pod koniec miesiąca zauważą na swoim koncie zaoszczędzoną kwotę nawet kilkudziesięciu złotych.
Aby uzyskać dostęp do kuponów zniżkowych, wystarczy pobrać aplikację Laviro z App Store lub Google Play, zainstalować ją na swoim urządzeniu mobilnym i wykupić jedną z kilku dostępnych opcji abonamentowych. Kupony Laviro można realizować zarówno w punktach stacjonarnych, jak i sklepach online partnerów. Wybrany kupon wystarczy pokazać kasjerowi za pośrednictwem aplikacji, a w przypadku sklepów internetowych, numer wygenerowanego kodu rabatowego należy wpisać w odpowiednie pole. Warto podkreślić, że aplikacja cały czas się rozwija. Planowane jest m.in. rozszerzenie oferty o usługi trenerów personalnych i fizjoterapeutów. Obecnie projekt skupia się na rynku warszawskim, ale oferta będzie stopniowo rozszerzana na cały kraj.
Promuj swój biznes i zyskaj nowych klientów - bez żadnych opłat!
Laviro jest nastawione nie tylko na korzyść użytkowników, ale także partnerów, którzy dzięki współpracy z aplikacją mają szansę rozszerzyć świadomość swojej marki na rynku i dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Z nawiązaniem współpracy z Laviro wiąże się szereg działań, mających na celu promocję usług lub produktów partnera, a docelowo pozyskanie nowych klientów online oraz stacjonarnie. Co najważniejsze - to wszystko bez ponoszenia żadnych kosztów.
Aplikacja nie pobiera od partnera opłat związanych z aktywacją i dystrybucją swoich kuponów rabatowych, nie obciąża też prowizją od sprzedaży. Wszystko, co należy zrobić, by zostać partnerem Laviro, to podpisać umowę, a następnie samodzielnie ustalić wysokość zniżek, które Laviro udostępnia swoim subskrybentom.
O Laviro
Laviro to aplikacja mobilna przeznaczona dla użytkowników systemów operacyjnych iOS i Android, zawierająca bazę kuponów rabatowych na zakupy i usługi u wielu renomowanych partnerów, stacjonarnie oraz online.
![Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_522887258,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
![Wakacje składkowe dla przedsiębiorców](/files/_uploaded/glownekonf_1235986789,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Wakacje składkowe dla przedsiębiorców
![Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young](/files/_uploaded/glownekonf_1147241307,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.