Odkrywaj nowe miejsca i oszczędzaj. Ta aplikacja pomoże Polakom zadbać o finanse
oLIVE media
ul. Prosta 20
00-850 Warszawa
s.stepien|olivemedia.pl| |s.stepien|olivemedia.pl
661364817
https://olivemedia.pl/
Laviro, aplikacja mobilna z kuponami rabatowymi na abonament, rozkręca się na polskim rynku. Innowacyjne rozwiązanie pozwala użytkownikom oszczędzać podczas wizyt w swoich ulubionych restauracjach, salonach fryzjerskich czy kosmetycznych, a przy tym odkrywać nowe miejsca na mapie miasta, każdego dnia.
Laviro to aplikacja stworzona z myślą o osobach, które chcą korzystać z możliwości, jakie oferuje im miasto, ale domowy budżet ich w tym ogranicza. Narzędzie skierowane jest także do osób często odwiedzających lokale usługowe i pragnących odkrywać nowe miejsca, dbając jednocześnie o swoje finanse. Laviro przynosi kres wyrzeczeniom - wystarczy miesiąc, by zauważyć różnicę w portfelu. Aplikacja dostępna na urządzenia mobilne z systemem IOS oraz Android w jednym miejscu gromadzi kupony rabatowe do punktów związanych przede wszystkim z branżą gastronomiczną i beauty - restauracji, kawiarni, salonów urody czy barberów, czyli wszystkich tych usług, z których Polacy korzystają lub chcą korzystać regularnie.
Poznawaj nowe miejsca na mapie miasta i wydawaj mniej
Użytkownicy Laviro mają możliwość wybrania jednej z kilku rodzajów subskrypcji, zapewniających im dostęp do zniżek. Po wykupieniu abonamentu do indywidualnego konta zostają przypisane po trzy kody rabatowe do każdego punktu, z którym współpracuje aplikacja. Rabatów można używać wielokrotnie i w dowolnym momencie w ciągu całego, wybranego przez użytkownika, okresu abonamentowego.
Oszczędzanie nie jest jednak jedyną funkcjonalnością Laviro. Aplikacja daje użytkownikom wgląd w szeroką ofertę miasta, a co za tym idzie - możliwość poznawania zupełnie nowych, atrakcyjnych miejsc. Subskrybenci mogą przeglądać skategoryzowane kupony rabatowe w formie standardowej listy, zawierającej wszelkie istotne informacje na temat oferty i partnera, a także szukać ciekawych punktów za pomocą przejrzystej mapy. Po wybraniu interesującego ich miejsca aplikacja wskazuje dogodną trasę dojazdu.
Apka dla wszystkich, którzy chcą zadbać o swoje finanse
Aplikacja Laviro skierowana jest do każdego - singli, rodzin, dorosłych i młodzieży. Z Laviro to użytkownik decyduje, z jakich zniżek chce korzystać. W przypadku, gdy któryś kupon okaże się mniej atrakcyjny w oczach subskrybenta, istnieje możliwość wymiany rabatu na inny, przy pomocy jednej z dwóch dostępnych, bardzo prostych opcji - dodając ogłoszenie dla innych użytkowników aplikacji za pośrednictwem wiadomości, bądź korzystając ze specjalnie przygotowanej Giełdy Kuponów, na której użytkownik może wymienić niepotrzebny kupon na taki, z którego chciałby skorzystać.
Tym, co wyróżnia Laviro spośród innych aplikacji rabatowych działających na rynku, jest oferowanie nie pojedynczych voucherów, a możliwości oszczędzania na cyklicznych usługach. Korzyści płynące z systematycznego używania aplikacji szybko odczują m.in. osoby często jadające w lokalach czy systematycznie odwiedzające salony kosmetyczne. Prosty przykład: miłośnicy „małej czarnej”, niewyobrażający sobie życia bez kawy „na mieście” co najmniej kilka razy w tygodniu, pod koniec miesiąca zauważą na swoim koncie zaoszczędzoną kwotę nawet kilkudziesięciu złotych.
Aby uzyskać dostęp do kuponów zniżkowych, wystarczy pobrać aplikację Laviro z App Store lub Google Play, zainstalować ją na swoim urządzeniu mobilnym i wykupić jedną z kilku dostępnych opcji abonamentowych. Kupony Laviro można realizować zarówno w punktach stacjonarnych, jak i sklepach online partnerów. Wybrany kupon wystarczy pokazać kasjerowi za pośrednictwem aplikacji, a w przypadku sklepów internetowych, numer wygenerowanego kodu rabatowego należy wpisać w odpowiednie pole. Warto podkreślić, że aplikacja cały czas się rozwija. Planowane jest m.in. rozszerzenie oferty o usługi trenerów personalnych i fizjoterapeutów. Obecnie projekt skupia się na rynku warszawskim, ale oferta będzie stopniowo rozszerzana na cały kraj.
Promuj swój biznes i zyskaj nowych klientów - bez żadnych opłat!
Laviro jest nastawione nie tylko na korzyść użytkowników, ale także partnerów, którzy dzięki współpracy z aplikacją mają szansę rozszerzyć świadomość swojej marki na rynku i dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Z nawiązaniem współpracy z Laviro wiąże się szereg działań, mających na celu promocję usług lub produktów partnera, a docelowo pozyskanie nowych klientów online oraz stacjonarnie. Co najważniejsze - to wszystko bez ponoszenia żadnych kosztów.
Aplikacja nie pobiera od partnera opłat związanych z aktywacją i dystrybucją swoich kuponów rabatowych, nie obciąża też prowizją od sprzedaży. Wszystko, co należy zrobić, by zostać partnerem Laviro, to podpisać umowę, a następnie samodzielnie ustalić wysokość zniżek, które Laviro udostępnia swoim subskrybentom.
O Laviro
Laviro to aplikacja mobilna przeznaczona dla użytkowników systemów operacyjnych iOS i Android, zawierająca bazę kuponów rabatowych na zakupy i usługi u wielu renomowanych partnerów, stacjonarnie oraz online.
![Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_262123115,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
![Toyota Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy](/files/_uploaded/glownekonf_1103317896,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Toyota Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy
![3 sposoby na wysoką dopłatę do PIT](/files/_uploaded/glownekonf_1546044302,w_216,wo_300,ho_169,_small.jpg)
3 sposoby na wysoką dopłatę do PIT
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/pakosinska-kobiety-foto-2,w_274,_small.jpg)
Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama
Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.
Handel
Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki
![](/files/1922771799/inquiry-konsumenci-foto,w_133,_small.jpg)
Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.
Media
Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach
![](/files/1922771799/poplawska-dracz-tantiemy-foto,w_133,_small.jpg)
W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.