Komunikaty PR

Odkrywaj nowe miejsca i oszczędzaj. Ta aplikacja pomoże Polakom zadbać o finanse

2024-03-07  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Sonia Stępień
oLIVE media

ul. Prosta 20
00-850 Warszawa
s.stepien|olivemedia.pl| |s.stepien|olivemedia.pl
661364817
https://olivemedia.pl/

Laviro, aplikacja mobilna z kuponami rabatowymi na abonament, rozkręca się na polskim rynku. Innowacyjne rozwiązanie pozwala użytkownikom oszczędzać podczas wizyt w swoich ulubionych restauracjach, salonach fryzjerskich czy kosmetycznych, a przy tym odkrywać nowe miejsca na mapie miasta, każdego dnia.

Laviro to aplikacja stworzona z myślą o osobach, które chcą korzystać z możliwości, jakie oferuje im miasto, ale domowy budżet ich w tym ogranicza. Narzędzie skierowane jest także do osób często odwiedzających lokale usługowe i pragnących odkrywać nowe miejsca, dbając jednocześnie o swoje finanse. Laviro przynosi kres wyrzeczeniom - wystarczy miesiąc, by zauważyć różnicę w portfelu. Aplikacja dostępna na urządzenia mobilne z systemem IOS oraz Android w jednym miejscu gromadzi kupony rabatowe do punktów związanych przede wszystkim z branżą gastronomiczną i beauty - restauracji, kawiarni, salonów urody czy barberów, czyli wszystkich tych usług, z których Polacy korzystają lub chcą korzystać regularnie. 

Poznawaj nowe miejsca na mapie miasta i wydawaj mniej

Użytkownicy Laviro mają możliwość wybrania jednej z kilku rodzajów subskrypcji, zapewniających im dostęp do zniżek. Po wykupieniu abonamentu do indywidualnego konta zostają przypisane po trzy kody rabatowe do każdego punktu, z którym współpracuje aplikacja. Rabatów można używać wielokrotnie i w dowolnym momencie w ciągu całego, wybranego przez użytkownika, okresu abonamentowego. 

Oszczędzanie nie jest jednak jedyną funkcjonalnością Laviro. Aplikacja daje użytkownikom wgląd w szeroką ofertę miasta, a co za tym idzie - możliwość poznawania zupełnie nowych, atrakcyjnych miejsc. Subskrybenci mogą przeglądać skategoryzowane kupony rabatowe w formie standardowej listy, zawierającej wszelkie istotne informacje na temat oferty i partnera, a także szukać ciekawych punktów za pomocą przejrzystej mapy. Po wybraniu interesującego ich miejsca aplikacja wskazuje dogodną trasę dojazdu. 

Apka dla wszystkich, którzy chcą zadbać o swoje finanse

Aplikacja Laviro skierowana jest do każdego - singli, rodzin, dorosłych i młodzieży. Z Laviro to użytkownik decyduje, z jakich zniżek chce korzystać. W przypadku, gdy któryś kupon okaże się mniej atrakcyjny w oczach subskrybenta, istnieje możliwość wymiany rabatu na inny, przy pomocy jednej z dwóch dostępnych, bardzo prostych opcji - dodając ogłoszenie dla innych użytkowników aplikacji za pośrednictwem wiadomości, bądź korzystając ze specjalnie przygotowanej Giełdy Kuponów, na której użytkownik może wymienić niepotrzebny kupon na taki, z którego chciałby skorzystać.

Tym, co wyróżnia Laviro spośród innych aplikacji rabatowych działających na rynku, jest oferowanie nie pojedynczych voucherów, a możliwości oszczędzania na cyklicznych usługach. Korzyści płynące z systematycznego używania aplikacji szybko odczują m.in. osoby często jadające w lokalach czy systematycznie odwiedzające salony kosmetyczne. Prosty przykład: miłośnicy „małej czarnej”, niewyobrażający sobie życia bez kawy „na mieście” co najmniej kilka razy w tygodniu, pod koniec miesiąca zauważą na swoim koncie zaoszczędzoną kwotę nawet kilkudziesięciu złotych.

Aby uzyskać dostęp do kuponów zniżkowych, wystarczy pobrać aplikację Laviro z App Store lub Google Play, zainstalować ją na swoim urządzeniu mobilnym i wykupić jedną z kilku dostępnych opcji abonamentowych. Kupony Laviro można realizować zarówno w punktach stacjonarnych, jak i sklepach online partnerów. Wybrany kupon wystarczy pokazać kasjerowi za pośrednictwem aplikacji, a w przypadku sklepów internetowych, numer wygenerowanego kodu rabatowego należy wpisać w odpowiednie pole. Warto podkreślić, że aplikacja cały czas się rozwija. Planowane jest m.in. rozszerzenie oferty o usługi trenerów personalnych i fizjoterapeutów. Obecnie projekt skupia się na rynku warszawskim, ale oferta będzie stopniowo rozszerzana na cały kraj. 

Promuj swój biznes i zyskaj nowych klientów - bez żadnych opłat!

Laviro jest nastawione nie tylko na korzyść użytkowników, ale także partnerów, którzy dzięki współpracy z aplikacją mają szansę rozszerzyć świadomość swojej marki na rynku i dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Z nawiązaniem współpracy z Laviro wiąże się szereg działań, mających na celu promocję usług lub produktów partnera, a docelowo pozyskanie nowych klientów online oraz stacjonarnie. Co najważniejsze - to wszystko bez ponoszenia żadnych kosztów. 

Aplikacja nie pobiera od partnera opłat związanych z aktywacją i dystrybucją swoich kuponów rabatowych, nie obciąża też prowizją od sprzedaży. Wszystko, co należy zrobić, by zostać partnerem Laviro, to podpisać umowę, a następnie samodzielnie ustalić wysokość zniżek, które Laviro udostępnia swoim subskrybentom.  

O Laviro 

Laviro to aplikacja mobilna przeznaczona dla użytkowników systemów operacyjnych iOS i Android, zawierająca bazę kuponów rabatowych na zakupy i usługi u wielu renomowanych partnerów, stacjonarnie oraz online. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: oLIVE media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP Biuro prasowe
2024-04-24 | 08:00

Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP

W trakcie uroczystego wieczoru na zakończenie konferencji E-Leasing Day 6.0, organizowanej przez Związek Polskiego Leasingu (ZPL), zostały wręczone odznaczenia państwowe dla osób
Finanse Toyota Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy
2024-04-22 | 09:00

Toyota Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy

Toyota Bank kontynuuje wprowadzanie korzystnych zmian w ofercie lokat, reagując na oczekiwania klientów. Bank podnosi oprocentowanie swojej flagowej Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy do
Finanse 3 sposoby na wysoką dopłatę do PIT
2024-04-18 | 11:00

3 sposoby na wysoką dopłatę do PIT

Rok temu podatnicy musieli dopłacić 11,2 mld zł zaległości za 2022 r. Za 2021 r. ta smutna konieczność dotyczyła aż 4,9 mln podatników, a kwota dopłat wyniosła

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama

Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.

Handel

Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki

Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.