Odkrywaj nowe miejsca i oszczędzaj. Ta aplikacja pomoże Polakom zadbać o finanse
oLIVE media
ul. Prosta 20
00-850 Warszawa
s.stepien|olivemedia.pl| |s.stepien|olivemedia.pl
661364817
https://olivemedia.pl/
Laviro, aplikacja mobilna z kuponami rabatowymi na abonament, rozkręca się na polskim rynku. Innowacyjne rozwiązanie pozwala użytkownikom oszczędzać podczas wizyt w swoich ulubionych restauracjach, salonach fryzjerskich czy kosmetycznych, a przy tym odkrywać nowe miejsca na mapie miasta, każdego dnia.
Laviro to aplikacja stworzona z myślą o osobach, które chcą korzystać z możliwości, jakie oferuje im miasto, ale domowy budżet ich w tym ogranicza. Narzędzie skierowane jest także do osób często odwiedzających lokale usługowe i pragnących odkrywać nowe miejsca, dbając jednocześnie o swoje finanse. Laviro przynosi kres wyrzeczeniom - wystarczy miesiąc, by zauważyć różnicę w portfelu. Aplikacja dostępna na urządzenia mobilne z systemem IOS oraz Android w jednym miejscu gromadzi kupony rabatowe do punktów związanych przede wszystkim z branżą gastronomiczną i beauty - restauracji, kawiarni, salonów urody czy barberów, czyli wszystkich tych usług, z których Polacy korzystają lub chcą korzystać regularnie.
Poznawaj nowe miejsca na mapie miasta i wydawaj mniej
Użytkownicy Laviro mają możliwość wybrania jednej z kilku rodzajów subskrypcji, zapewniających im dostęp do zniżek. Po wykupieniu abonamentu do indywidualnego konta zostają przypisane po trzy kody rabatowe do każdego punktu, z którym współpracuje aplikacja. Rabatów można używać wielokrotnie i w dowolnym momencie w ciągu całego, wybranego przez użytkownika, okresu abonamentowego.
Oszczędzanie nie jest jednak jedyną funkcjonalnością Laviro. Aplikacja daje użytkownikom wgląd w szeroką ofertę miasta, a co za tym idzie - możliwość poznawania zupełnie nowych, atrakcyjnych miejsc. Subskrybenci mogą przeglądać skategoryzowane kupony rabatowe w formie standardowej listy, zawierającej wszelkie istotne informacje na temat oferty i partnera, a także szukać ciekawych punktów za pomocą przejrzystej mapy. Po wybraniu interesującego ich miejsca aplikacja wskazuje dogodną trasę dojazdu.
Apka dla wszystkich, którzy chcą zadbać o swoje finanse
Aplikacja Laviro skierowana jest do każdego - singli, rodzin, dorosłych i młodzieży. Z Laviro to użytkownik decyduje, z jakich zniżek chce korzystać. W przypadku, gdy któryś kupon okaże się mniej atrakcyjny w oczach subskrybenta, istnieje możliwość wymiany rabatu na inny, przy pomocy jednej z dwóch dostępnych, bardzo prostych opcji - dodając ogłoszenie dla innych użytkowników aplikacji za pośrednictwem wiadomości, bądź korzystając ze specjalnie przygotowanej Giełdy Kuponów, na której użytkownik może wymienić niepotrzebny kupon na taki, z którego chciałby skorzystać.
Tym, co wyróżnia Laviro spośród innych aplikacji rabatowych działających na rynku, jest oferowanie nie pojedynczych voucherów, a możliwości oszczędzania na cyklicznych usługach. Korzyści płynące z systematycznego używania aplikacji szybko odczują m.in. osoby często jadające w lokalach czy systematycznie odwiedzające salony kosmetyczne. Prosty przykład: miłośnicy „małej czarnej”, niewyobrażający sobie życia bez kawy „na mieście” co najmniej kilka razy w tygodniu, pod koniec miesiąca zauważą na swoim koncie zaoszczędzoną kwotę nawet kilkudziesięciu złotych.
Aby uzyskać dostęp do kuponów zniżkowych, wystarczy pobrać aplikację Laviro z App Store lub Google Play, zainstalować ją na swoim urządzeniu mobilnym i wykupić jedną z kilku dostępnych opcji abonamentowych. Kupony Laviro można realizować zarówno w punktach stacjonarnych, jak i sklepach online partnerów. Wybrany kupon wystarczy pokazać kasjerowi za pośrednictwem aplikacji, a w przypadku sklepów internetowych, numer wygenerowanego kodu rabatowego należy wpisać w odpowiednie pole. Warto podkreślić, że aplikacja cały czas się rozwija. Planowane jest m.in. rozszerzenie oferty o usługi trenerów personalnych i fizjoterapeutów. Obecnie projekt skupia się na rynku warszawskim, ale oferta będzie stopniowo rozszerzana na cały kraj.
Promuj swój biznes i zyskaj nowych klientów - bez żadnych opłat!
Laviro jest nastawione nie tylko na korzyść użytkowników, ale także partnerów, którzy dzięki współpracy z aplikacją mają szansę rozszerzyć świadomość swojej marki na rynku i dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Z nawiązaniem współpracy z Laviro wiąże się szereg działań, mających na celu promocję usług lub produktów partnera, a docelowo pozyskanie nowych klientów online oraz stacjonarnie. Co najważniejsze - to wszystko bez ponoszenia żadnych kosztów.
Aplikacja nie pobiera od partnera opłat związanych z aktywacją i dystrybucją swoich kuponów rabatowych, nie obciąża też prowizją od sprzedaży. Wszystko, co należy zrobić, by zostać partnerem Laviro, to podpisać umowę, a następnie samodzielnie ustalić wysokość zniżek, które Laviro udostępnia swoim subskrybentom.
O Laviro
Laviro to aplikacja mobilna przeznaczona dla użytkowników systemów operacyjnych iOS i Android, zawierająca bazę kuponów rabatowych na zakupy i usługi u wielu renomowanych partnerów, stacjonarnie oraz online.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.