Pięć promocyjnych ofert finansowania nowej Toyoty Yaris

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski@multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank i Toyota Leasing we współpracy z Toyota Motor Poland przygotowały pakiet promocyjnych ofert na finansowanie najnowszego modelu Toyoty Yaris. Klienci zainteresowani kredytowaniem zakupu samochodu, mogą skorzystać z oferty Kredyt SMARTPLAN z atrakcyjnym oprocentowaniem, a także z nowego Leasingu Konsumenckiego z promocyjnym pakietem serwisowym. Dla osób zainteresowanych kupnem auta za gotówkę, bank przygotował specjalny kredyt 50/50 z obniżoną prowizją. Przedsiębiorcy mogą natomiast skorzystać z Leasingu SMARTPLAN z promocyjnym pakietem serwisowym oraz z leasingu 103 % w wariancie 3 x 33%.
11 i 12 września 2020 r. odbędą się Dni Otwarte w salonach Toyoty, podczas których klienci będą mieli okazję poznać bliżej najnowszy model Toyoty Yaris, którego polska premiera online miała miejsce pod koniec sierpnia br. Z tej okazji, Toyota Bank oraz Toyota Leasing przygotował promocyjną ofertę finansowania zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firmowych.
Kredyt 50/50 z obniżoną prowizją to de facto propozycja dla klientów zainteresowanych kupnem samochodu za gotówkę. Aby wyjechać nowym Yarisem z salonu wystarczy wpłata 50% wartości auta. Pozostałą kwotę należy wpłacić dopiero za rok lub można ją rozłożyć na wygodne raty. RRSO to tylko 3% (z czego oprocentowanie wynosi 0%, a prowizja za udzielenie kredytu została zmniejszona do jedynie 3%). Oferta dostosowana została do wymagań klientów indywidualnych oraz wybranych grup zawodowych.
Kredyt SMARTPLAN z promocyjnym oprocentowaniem 2,99% to z kolei atrakcyjna oferta dla osób zainteresowanych finansowaniem zakupu samochodu, którym zależy na obniżeniu miesięcznego kosztu posiadania auta, a także ceniących sobie swobodę w zakresie opcji zakończenia umowy kredytowej. Bank oferuje dwa okresy finansowania – 36 oraz 48 miesięcy. Miesięczna rata rozpoczyna się już od 516,26 zł (w przypadku kredytu na 48 miesięcy), a RRSO to jedynie 4,37%. Aby jeszcze łatwiej stać się właścicielem nowej Toyoty, klienci mogą skorzystać z tzw. wariantu „kluczyk za kluczyk” czyli zostawić w rozliczeniu swój obecny samochód. Mają także możliwość bezkosztowego skrócenia swojej umowy kredytowej (w przypadku gdy posiadają auto w Kredycie SMARTPLAN lub w Standard kredycie min. 2 lata).
Toyota Leasing oraz Toyota Bank przygotowały ponadto, preferencyjne oferty Leasingu SMARTPLAN dla przedsiębiorców, a także Leasingu Konsumenckiego dla klientów indywidualnych. W obu przypadkach opłata wstępna wynosi tylko 10% wartości auta, a miesięczna rata zaczyna się już od 637 zł (Leasing SMARTPLAN) lub od 834 zł (Leasing Konsumencki). To co jeszcze łączy te dwa produkty, to promocyjny pakiet serwisowy.
Promocyjny pakiet serwisowy przewiduje realizację usług serwisowych zgodnie z zaleceniami producenta opisanymi w „Programie bezpieczeństwa i Zdrowia Toyoty”. W jego skład wchodzą takie czynności, jak: wymiana oleju silnikowego, kontrola pojazdu i przegląd standardowy, serwis lub wymiana filtra powietrza, paliwa, kabinowego, a także serwis lub wymiana świec zapłonowych i płynu hamulcowego.
Leasing 103 % w wariancie 3 x 33% to z kolei oferta skierowana do firm oraz jednoosobowych działalności gospodarczych. Przedsiębiorcy którzy wpłacą na początek 33% wartości auta, kolejne 33% kapitału spłacą w 24 ratach, a wartość wykupu również będzie wynosić 33% wartości auta. Całkowity koszt leasingu to 103%.
- Toyota Yaris od zawsze słynęła ze swojej innowacyjności oraz praktyczności, przez co od lat jest jednym z najlepiej sprzedających się aut w Polsce. Nowy model czwartej generacji to samochód, który spełnia wymagania miejskiego życia, ale także zapewnia radość z jazdy na autostradzie. Dzięki naszym specjalnie przygotowanym ofertom finansowania, Klienci mogą dokonać zakupu auta na wyjątkowo przystępnych warunkach. Co ważne, wszystkich formalności dopełnią w jednym miejscu – w najbliższym salonie Toyoty – mówi Krzysztof Krakowiak, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Kontaktu z Klientem w Toyota Bank Polska S.A.
Każda z pięciu ofert promocyjnych ważna jest do 30.09.2020 r. Wszelkie szczegóły oraz regulaminy znajdują się na stronie Banku: https://www.toyotabank.pl/promocje-yaris/
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.