Komunikaty PR

Płatności bez PIN do 100 zł w Toyota Bank

2020-04-06  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Bank Polska zwiększył limit dla zbliżeniowych płatności kartą bez konieczności podawania PIN do kwoty 100 zł. Aby skorzystać z tej funkcjonalności należy dokonać  transakcji stykowej w terminalu z użyciem PIN  lub dokonać transakcji w bankomacie.

Od 6 kwietnia br. Toyota Bank Polska podniósł limit transakcji zbliżeniowych za zakupy bez podawania PIN-u z 50 do 100 zł. Klienci którzy posiadają już kartę Toyota Bank, powinni jedynie dokonać  transakcji stykowej w terminalu z użyciem PIN lub dokonać transakcji w bankomacie. Karty wydawane nowym klientom i wszystkie wznowienia, posiadają tę funkcjonalność aktywną.

Usługa jest dostępna w terminalach, których operatorzy podnieśli kwotę płatności bez PIN-u do 100 zł. Jeśli dany sklep lub punkt usługowy nie zaktualizował jeszcze terminali, może zdarzyć się sytuacja, że uproszczona operacja nie będzie możliwa i wówczas należy postępować z godnie z instrukcją wyświetlaną na terminalu.

Oprócz płatności zbliżeniowych kartą plastikową, klienci Toyota Bank mogą korzystać z płatności mobilnych Google Pay.

- Wygodne i bezpieczne płatności zbliżeniowe, są coraz chętniej wybierane przez konsumentów. Podniesienie limitu transakcji stykowych bez podawania PIN, to dobre rozwiązanie. Jego szybkie wdrożenie wydaje się być szczególnie istotne w dobie wyjątkowej sytuacji związanej z epidemią koronawirusa w Polsce i na świecie – mówi Piotr Kluźniak z Toyota Bank Polska.

 

 

 

Informacja o banku:

 

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor

Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation.

Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank

uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia

się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są

zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę

bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe,

lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego Biuro prasowe
2024-11-21 | 12:00

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego

Choć raport podkreśla, że prowadzenie biznesu w Polsce jest trudne dla każdego przedsiębiorcy, bardziej obciążone są kobiety. 3/5 przedsiębiorczyń prowadzących własną
Finanse Wakacje składkowe dla przedsiębiorców
2024-11-05 | 11:10

Wakacje składkowe dla przedsiębiorców

Coraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastycznych rozwiązań, które pozwolą im na optymalizację kosztów prowadzenia działalności. Jednym z takich narzędzi są tzw.
Finanse Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young
2024-09-04 | 09:00

Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young

Santander Bank Polska powierzył agencji McCANN Poland obsługę strategiczną i kreatywną segmentów MŚP i YOUNG - McCANN będzie wiodącą agencją banku w tych obszarach. O wyborze

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.