Komunikaty PR

PROF. UŁ MICHAŁ MACKIEWICZ - "DODATKOWE ŹRÓDŁO DOCHODU POZA ETATEM" -UŁ W EMPIKU

2020-02-07  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Iwona Jędrzejczyk-Kaźmierczak
Empik S.A.

ul. Marszałkowska 104/122
00-017 Warszawa
iwona.kazmierczak|empik.com| |iwona.kazmierczak|empik.com
+48 603 117 072
www.empik.com

Projekt wiedza - Uniwersytet Łódzki w Empiku

DR HAB., PROF. UŁ MICHAŁ MACKIEWICZ - "DODATKOWE ŹRÓDŁO DOCHODU POZA ETATEM: FANABERIA CZY KONIECZNOŚĆ???

19 lutego, godz. 18:00

Empik Manufaktura, Łódź, ul. Karskiego 5

 

Pracujemy na etatach i wydaje nam się, że tak już będzie do emerytury. Ale zmiany na rynku pracy powodują, że wiele zawodów wkrótce zniknie. A te, które pozostaną, będą pod ciśnieniem zmian. Dlatego lepiej wcześniej pomyśleć o opcji awaryjnej: stworzeniu drugiego źródła dochodu. Każdy obok etatowej pracy może rozwijać dodatkowe źródło dochodu - i to wcale nie wymaga od razu otwierania działalności gospodarczej. W oparciu o pasję, doświadczenia i zainteresowania można stworzyć miejsce pracy, które w przyszłości stanie się głównym sposobem zarabiania. Spotkanie - w ramach comiesięcznego cyklu „Projekt wiedza - Uniwersytet Łódzki w Empiku” – będzie okazją, by dowiedzieć się, jak w praktyce wygląda łączenie pracy etatowej z własnym biznesem? Jak powstaje pomysł? Jak przeprowadzić sondowanie rynku i jak stworzyć własny produkt prawie bez inwestycji? O tym wszystkim opowie Michał Mackiewicz, profesor ekonomii od 20 lat związany z Uniwersytetem Łódzkim, a od 13 lat prowadzący także własne firmy. Swoje doświadczenia opisuje na blogu „Zarabianie na śniadanie”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Empik S.A.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego Biuro prasowe
2024-11-21 | 12:00

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego

Choć raport podkreśla, że prowadzenie biznesu w Polsce jest trudne dla każdego przedsiębiorcy, bardziej obciążone są kobiety. 3/5 przedsiębiorczyń prowadzących własną
Finanse Wakacje składkowe dla przedsiębiorców
2024-11-05 | 11:10

Wakacje składkowe dla przedsiębiorców

Coraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastycznych rozwiązań, które pozwolą im na optymalizację kosztów prowadzenia działalności. Jednym z takich narzędzi są tzw.
Finanse Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young
2024-09-04 | 09:00

Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young

Santander Bank Polska powierzył agencji McCANN Poland obsługę strategiczną i kreatywną segmentów MŚP i YOUNG - McCANN będzie wiodącą agencją banku w tych obszarach. O wyborze

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.