PROF. UŁ MICHAŁ MACKIEWICZ - "DODATKOWE ŹRÓDŁO DOCHODU POZA ETATEM" -UŁ W EMPIKU
Empik S.A.
ul. Marszałkowska 104/122
00-017 Warszawa
iwona.kazmierczak|empik.com| |iwona.kazmierczak|empik.com
+48 603 117 072
www.empik.com
Projekt wiedza - Uniwersytet Łódzki w Empiku
DR HAB., PROF. UŁ MICHAŁ MACKIEWICZ - "DODATKOWE ŹRÓDŁO DOCHODU POZA ETATEM: FANABERIA CZY KONIECZNOŚĆ???
19 lutego, godz. 18:00
Empik Manufaktura, Łódź, ul. Karskiego 5
Pracujemy na etatach i wydaje nam się, że tak już będzie do emerytury. Ale zmiany na rynku pracy powodują, że wiele zawodów wkrótce zniknie. A te, które pozostaną, będą pod ciśnieniem zmian. Dlatego lepiej wcześniej pomyśleć o opcji awaryjnej: stworzeniu drugiego źródła dochodu. Każdy obok etatowej pracy może rozwijać dodatkowe źródło dochodu - i to wcale nie wymaga od razu otwierania działalności gospodarczej. W oparciu o pasję, doświadczenia i zainteresowania można stworzyć miejsce pracy, które w przyszłości stanie się głównym sposobem zarabiania. Spotkanie - w ramach comiesięcznego cyklu „Projekt wiedza - Uniwersytet Łódzki w Empiku” – będzie okazją, by dowiedzieć się, jak w praktyce wygląda łączenie pracy etatowej z własnym biznesem? Jak powstaje pomysł? Jak przeprowadzić sondowanie rynku i jak stworzyć własny produkt prawie bez inwestycji? O tym wszystkim opowie Michał Mackiewicz, profesor ekonomii od 20 lat związany z Uniwersytetem Łódzkim, a od 13 lat prowadzący także własne firmy. Swoje doświadczenia opisuje na blogu „Zarabianie na śniadanie”.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.