Komunikaty PR

Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young

2024-09-04  |  09:00
Biuro prasowe

Santander Bank Polska powierzył agencji McCANN Poland obsługę strategiczną i kreatywną segmentów MŚP i YOUNG - McCANN będzie wiodącą agencją banku w tych obszarach.

O wyborze McCANN Poland zadecydowała zaprezentowana strategia i koncepcje kreatywne.  Odróżnią one dotychczasową komunikację marketingową Santander Bank Polska od innych graczy na rynku. Zapewnią świeże spojrzenie na wyzwania z którymi zmagają się przedsiębiorcy. Pozwolą również dotrzeć do młodszych klientów banku, w większości przedstawicieli pokolenia Z, które wymaga zupełnie innego podejścia marketingowego.

– Santander Bank Polska chce mocniej niż dotychczas zaangażować się w relacje z tymi dwoma, szczególnie perspektywicznymi segmentami klientów. Każdy z segmentów wymaga specyficznej komunikacji, ma inne oczekiwania oraz inaczej konsumuje media. Tworzymy nową jakość relacji i kreacji, aby skutecznie do nich dotrzeć zarówno do przedsiębiorców jak i generacji Z. Mamy duże ambicje i liczę, że dzięki wsparciu agencji pozytywnie zaskoczymy rynek nową platformą komunikacyjną – powiedział Rafał Jakubowski, szef Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Santander Bank Polska.

– Dołączenie Santander Bank Polska do grona naszych klientów jest dla McCANN Poland bardzo ważnym wydarzeniem.  Jesteśmy szczęśliwi, że po bardzo wymagającym postępowaniu przetargowym bank zdecydował się na strategiczną współpracę właśnie z nami, i że będziemy wspierali Santander Bank Polska w realizacji bardzo ambitnych rynkowych wyzwań. Segmenty małych i średnich przedsiębiorstw oraz młodych klientów wymagają nie tylko zupełnie odmiennego podejścia do komunikacji marketingowej, ale przede wszystkim dogłębnej wiedzy na temat potrzeb, postaw i zachowań obu tych grup. Bardzo się cieszę, że nasza unikalna wiedza w tym obszarze oraz zaproponowane, wyróżniające się rozwiązania strategiczne i kreatywne spotkały się z uznaniem Santander Bank Polska – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.

Współpraca rozpocznie się we wrześniu. McCANN został wybrany w przetargu, w którym uczestniczyły trzy agencje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Funkcjonowanie systemów rozliczeniowych w dzień wolny od pracy Biuro prasowe
2024-08-12 | 11:00

Funkcjonowanie systemów rozliczeniowych w dzień wolny od pracy

Czwartek 15 sierpnia to dzień wolny od pracy, co oznacza, że system rozliczeniowy Elixir, obsługujący przelewy międzybankowe w złotych, ma przerwę w standardowym funkcjonowaniu.
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2024-07-31 | 01:00

Nie potrafimy rozmawiać o pieniądzach. Jakie mogą być konsekwencje?

Zaledwie 56 proc. par regularnie i otwarcie rozmawia o pieniądzach. 14 proc. unika tego typu rozmów lub nie czuje potrzeby ich przeprowadzania – wynika z raportu Santander Consumer Bank.   Osoby
Finanse Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP
2024-04-24 | 08:00

Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP

W trakcie uroczystego wieczoru na zakończenie konferencji E-Leasing Day 6.0, organizowanej przez Związek Polskiego Leasingu (ZPL), zostały wręczone odznaczenia państwowe dla osób

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.