Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young
Santander Bank Polska powierzył agencji McCANN Poland obsługę strategiczną i kreatywną segmentów MŚP i YOUNG - McCANN będzie wiodącą agencją banku w tych obszarach.
O wyborze McCANN Poland zadecydowała zaprezentowana strategia i koncepcje kreatywne. Odróżnią one dotychczasową komunikację marketingową Santander Bank Polska od innych graczy na rynku. Zapewnią świeże spojrzenie na wyzwania z którymi zmagają się przedsiębiorcy. Pozwolą również dotrzeć do młodszych klientów banku, w większości przedstawicieli pokolenia Z, które wymaga zupełnie innego podejścia marketingowego.
– Santander Bank Polska chce mocniej niż dotychczas zaangażować się w relacje z tymi dwoma, szczególnie perspektywicznymi segmentami klientów. Każdy z segmentów wymaga specyficznej komunikacji, ma inne oczekiwania oraz inaczej konsumuje media. Tworzymy nową jakość relacji i kreacji, aby skutecznie do nich dotrzeć zarówno do przedsiębiorców jak i generacji Z. Mamy duże ambicje i liczę, że dzięki wsparciu agencji pozytywnie zaskoczymy rynek nową platformą komunikacyjną – powiedział Rafał Jakubowski, szef Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Santander Bank Polska.
– Dołączenie Santander Bank Polska do grona naszych klientów jest dla McCANN Poland bardzo ważnym wydarzeniem. Jesteśmy szczęśliwi, że po bardzo wymagającym postępowaniu przetargowym bank zdecydował się na strategiczną współpracę właśnie z nami, i że będziemy wspierali Santander Bank Polska w realizacji bardzo ambitnych rynkowych wyzwań. Segmenty małych i średnich przedsiębiorstw oraz młodych klientów wymagają nie tylko zupełnie odmiennego podejścia do komunikacji marketingowej, ale przede wszystkim dogłębnej wiedzy na temat potrzeb, postaw i zachowań obu tych grup. Bardzo się cieszę, że nasza unikalna wiedza w tym obszarze oraz zaproponowane, wyróżniające się rozwiązania strategiczne i kreatywne spotkały się z uznaniem Santander Bank Polska – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.
Współpraca rozpocznie się we wrześniu. McCANN został wybrany w przetargu, w którym uczestniczyły trzy agencje.
Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
Wakacje składkowe dla przedsiębiorców
Funkcjonowanie systemów rozliczeniowych w dzień wolny od pracy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Dawid Kwiatkowski: Nie nazwałbym się jurorem pobłażliwym, ale też nie jestem surowym oceniającym. Moje decyzje są sprawiedliwe i żadnej z nich nie żałuję
Wokalista zaznacza, że od początku miał jasno określony pomysł na swoją rolę w programie „Must Be the Music”. Absolutnie nie chce identyfikować się z obrazem surowego jurora, który z góry wszystko krytykuje. U niego na starcie każdy uczestnik ma równe szanse. Dawid Kwiatkowski docenia to, że niektórzy sięgają po jego utwory, ale jak zapewnia, nie jest to gwarancją przejścia do kolejnego etapu. Liczy się bowiem nie sam dobór repertuaru, lecz umiejętności wykonawcy.
Regionalne – Mazowieckie
Luksusowe wydania książek w centrum zainteresowania kolekcjonerów. W Warszawie można zobaczyć ponad 20 białych kruków z Polski i zagranicy
Księgi faksymilowe, jubilerskie czy bibliofilskie egzemplarze to dynamicznie rosnący trend kolekcjonerski. Dzięki faksymiliom, czyli perfekcyjnym replikom, można się zapoznać z dziełami, których oryginały najczęściej są niedostępne do oglądania. W Warszawie od 9 grudnia w salonie Goldenmark można będzie zobaczyć ponad 20 zagranicznych i polskich wyjątkowych wydawnictw. W kolekcji są m.in. dzieła Leonarda da Vinci, reprodukcje „Boskiej komedii” z kosmosu czy mapy zalanej kawą przez Fryderyka Chopina.
Media
Piotr Szwedes: Chyba każdy z nas tęskni za tym, żeby czasami zrzucić te wszystkie filtry i powiedzieć komuś prawdę. Niestety życie zmusza nas do tego, żebyśmy popełniali małe kłamstewka
Zdaniem twórców spektaklu „Bez hamulców – jazda bez trzymanki” świat, w którym wszyscy mówiliby to, co naprawdę myślą, wcale nie byłby taki idealny, jak nam się może wydawać. Czasem bowiem, by nie sprawić komuś przykrości, lepiej przemilczeć pewne kwestie lub wyrazić opinię takimi słowami, które nie zabolą. Sztuka powinna więc zmusić odbiorców do refleksji i odpowiedzi na pytanie, jakie mamy korzyści, a co tracimy, mówiąc prawdę bądź kłamiąc.