Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young
Santander Bank Polska powierzył agencji McCANN Poland obsługę strategiczną i kreatywną segmentów MŚP i YOUNG - McCANN będzie wiodącą agencją banku w tych obszarach.
O wyborze McCANN Poland zadecydowała zaprezentowana strategia i koncepcje kreatywne. Odróżnią one dotychczasową komunikację marketingową Santander Bank Polska od innych graczy na rynku. Zapewnią świeże spojrzenie na wyzwania z którymi zmagają się przedsiębiorcy. Pozwolą również dotrzeć do młodszych klientów banku, w większości przedstawicieli pokolenia Z, które wymaga zupełnie innego podejścia marketingowego.
– Santander Bank Polska chce mocniej niż dotychczas zaangażować się w relacje z tymi dwoma, szczególnie perspektywicznymi segmentami klientów. Każdy z segmentów wymaga specyficznej komunikacji, ma inne oczekiwania oraz inaczej konsumuje media. Tworzymy nową jakość relacji i kreacji, aby skutecznie do nich dotrzeć zarówno do przedsiębiorców jak i generacji Z. Mamy duże ambicje i liczę, że dzięki wsparciu agencji pozytywnie zaskoczymy rynek nową platformą komunikacyjną – powiedział Rafał Jakubowski, szef Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Santander Bank Polska.
– Dołączenie Santander Bank Polska do grona naszych klientów jest dla McCANN Poland bardzo ważnym wydarzeniem. Jesteśmy szczęśliwi, że po bardzo wymagającym postępowaniu przetargowym bank zdecydował się na strategiczną współpracę właśnie z nami, i że będziemy wspierali Santander Bank Polska w realizacji bardzo ambitnych rynkowych wyzwań. Segmenty małych i średnich przedsiębiorstw oraz młodych klientów wymagają nie tylko zupełnie odmiennego podejścia do komunikacji marketingowej, ale przede wszystkim dogłębnej wiedzy na temat potrzeb, postaw i zachowań obu tych grup. Bardzo się cieszę, że nasza unikalna wiedza w tym obszarze oraz zaproponowane, wyróżniające się rozwiązania strategiczne i kreatywne spotkały się z uznaniem Santander Bank Polska – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.
Współpraca rozpocznie się we wrześniu. McCANN został wybrany w przetargu, w którym uczestniczyły trzy agencje.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę
Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.
Problemy społeczne
Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier

Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.
Handel
Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.