Komunikaty PR

Sienkiewicz laureatem Diamentów Forbesa

2024-03-18  |  08:03
Biuro prasowe

Spółka Sienkiewicz, produkująca prefabrykaty betonowe i żelbetowe, znalazła się w gronie laureatów rankingu Diamentów Forbesa 2024, uwzględniającego najbardziej dynamicznie rozwijające się firmy w Polsce. W szesnastej edycji tego wyróżnienia spółka jest na 75. miejscu w województwie mazowieckim oraz na 300. miejscu w rankingu ogólnopolskim. 


 

Diamenty Forbesa to ceniony coroczny ranking, organizowany przez redakcję magazynu Forbes Polska oraz Dun&Bradstreet Poland. Lista klasyfikuje firmy w trzech kategoriach według przychodów ze sprzedaży w ostatnim roku obrachunkowym: od 5 do 50 mln zł, od 50 do 250 mln zł i powyżej 250 mln zł. Wybór laureatów do szesnastej edycji opierał się na danych firm, które złożyły w terminie raporty do KRS za okres 2022 - 2018. Organizatorzy analizowali, jakie przedsiębiorstwa najszybciej zwiększyły swoją wartość. Na liście Diamentów Forbesa znalazły się więc firmy, które osiągnęły największy przeciętny, roczny wzrost wartości - na poziomie 15 proc. i więcej .
Przyznanie Diamentów Forbesa jest nie tylko cennym wyróżnieniem, ale również okazją do budowania relacji biznesowych, wymiany doświadczeń i umacniania swojej pozycji na rynku. W szesnastej edycji rankingu najwięcej diamentowych firm pochodzi z województwa mazowieckiego, stanowią one 21,4% wszystkich przedsiębiorstw z listy.

 

Sienkiewicz nagrodzony Diamentami Forbesa
Spółkę Sienkiewicz oceniono w kategorii firm ze średnim przychodem ze sprzedaży od 50 do 250 mln zł. Sprzedaż w firmie w 2022 roku wynosiła dokładnie 143,7 mln zł. To wyjątkowe wyróżnienie potwierdza znaczący wzrost wartości przedsiębiorstwa w ostatnich latach. Warto dodać, że w procesie oceniania, firmom przyznawany jest pozytywny rating wiarygodności i ryzyka współpracy – analizowana jest m.in. płynność finansowa, terminowość płatności, wartość kapitałów własnych. 


Sienkiewicz cieszy się renomą godnego zaufania partnera i solidnego wykonawcy w branży budowlanej, co potwierdzają kolejne duże zlecenia, terminowe realizacje zamówień oraz opinie zadowolonych klientów – mówi Ewa Sienkiewicz-Makowska, prokurent samoistny w firmie Sienkiewicz. Wyróżnienia, takie jak Diamenty Forbesa jeszcze bardziej motywują nas do działania. W najbliższym czasie planujemy dalszy rozwój w kierunku produkcji prefabrykatów dla budownictwa naziemnego oraz żelbetowych zbiorników retencyjnych. Z pomocą naszego działu badawczo-rozwojowego, będziemy również wprowadzać do produkcji m.in. nowe prefabrykaty dla energetyki – dodaje Ewa Sienkiewicz-Makowska.


Informacje o firmie
SIENKIEWICZ jest producentem prefabrykatów betonowych i żelbetowych ze 100% polskim kapitałem. Firmę wyróżnia wieloletnie doświadczenie w prefabrykacji, nastawienie na nieustanny rozwój i inwestycje w innowacje technologiczne oraz wykwalifikowana kadra, która dzięki zdobytej wiedzy zapewnia profesjonalną usługę oraz doradztwo. Asortyment produktów firmy obejmuje prefabrykaty betonowe i żelbetowe dla takich obszarów i branż, jak: kanalizacja, kolejnictwo, retencja, drogownictwo, gazownictwo, budownictwo inżynieryjne, budownictwo przemysłowe i mieszkaniowe oraz elementy nietypowe, w tym niestandardowe wzory płyt i obiektów z betonu: opracowywane według indywidualnego projektu i odlewane na zamówienie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Finanse Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Finanse Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
2024-11-21 | 12:00

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego

Choć raport podkreśla, że prowadzenie biznesu w Polsce jest trudne dla każdego przedsiębiorcy, bardziej obciążone są kobiety. 3/5 przedsiębiorczyń prowadzących własną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.