Teraz każdą lokatę w Toyota Bank można założyć online

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank Polska kontynuuje digitalizację swojej oferty i do grona produktów które można zakładać w 100% online, dołącza Lokatę Standard. Po Moto Koncie oraz Indeksowanym Koncie Oszczędnościowym – to kolejny produkt na który umowę klienci mogą podpisać elektronicznie, nie ruszając się sprzed ekranu komputera.
Obecnie oszczędzający mogą już wnioskować o każdą lokatę w Toyota Bank całkowicie online. Teraz także o wszystkie warianty Lokaty Standard do których założenia nie trzeba posiadać konta w Toyota Banku, można zawnioskować online i zawrzeć umowę elektronicznie.
Proces wnioskowania online w Toyota Bank, jest prosty, intuicyjny i trwa dosłownie chwilę. Samo podpisywanie umowy produktowej odbywa się przy pomocy kodu SMS na bezpiecznej platformie Autenti. Dane klienta są z kolei uwierzytelniane poprzez weryfikację biometryczną z wykorzystaniem wideoweryfikacji poprzez kamerę internetową. Tuż po założeniu rachunku bądź lokaty on-line, wszelkie podpisane cyfrowo dokumenty, będzie można w prosty sposób pobrać na swoje urządzenie.
- Jednym z naszych priorytetów w zakresie rozwijania oferty bankowości elektronicznej, była digitalizacja procesów składania wniosków dotyczących produktów cieszących się największym zainteresowaniem. Udało nam się to zrealizować w przeciągu niespełna roku, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni. Wychodzimy w ten sposób naprzeciw oczekiwaniom Klientów i znacząco ułatwiamy korzystanie z naszych usług – mówi Wojciech Rędziński, Kierownik Wydziału Produktu i Innowacji w Toyota Bank.
***
Lokata Standard to depozyt dzięki któremu klienci mają gwarancję zysków na stałym poziomie przy oprocentowaniu 7,4% w skali roku. Jeden Klient może założyć aż 10 depozytów na minimalną kwotę 2 000zł. Lokata jest dostępna w aż 7 wariantach czasowych – od 1 do 36 miesięcy.
Moto Konto dedykowane jest posiadaczom aut wszystkich marek, którzy dzięki akcjom promocyjnym Toyota Bank, chcą płacić mniej za paliwo oraz ograniczyć koszty związane z obsługą rachunku. Utrzymanie na koncie poziomu średniego miesięcznego salda w wysokości 1 000 zł lub depozytu w wysokości 2 500 zł, bądź też spłata rat za finansowanie auta w Toyota Financial Services z tego właśnie rachunku, są przepustkami do tego, aby Moto Konto było dla klienta rachunkiem darmowym. Narzędzie pozwala użytkownikom na wejście do świata Toyoty, a w szczególności do zakładania wielu lokat oraz uczestnictwa w akcji promocyjnej Toyota Bank „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”.
Indeksowane Konto Oszczędnościowe jest w pełni funkcjonalnym rachunkiem bankowym, który został wielokrotnie nagrodzony w branżowych rankingach produktowych. W jego ramach można korzystać także z innych usług Toyota Bank i np. otwierać lokaty terminowe oprocentowane nawet do 7%. Jeśli klient w danym miesiącu nie będzie wykonywał przelewów, konto będzie całkowicie bezpłatne. Co więcej, Bank nie traktuje dyspozycji założenia lokaty jako przelewu środków z rachunku.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation i skupiają swoją dzielność wokół finansowania zakupu samochodów marek Toyota i Lexus. Toyota Bank Polska S.A. na polskim rynku jest obecny od 2000 roku, oferując usługi zarówno klientom indywidualnym, jak i przedsiębiorstwom, którzy z jego usług mogą korzystać poprzez platformę bankowości elektronicznej. W ofercie Toyota Bank Polska S.A. dostępne są konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, kredyty i pożyczki oraz karty płatnicze. W 2002 roku bank uruchomił zależną od siebie spółkę Toyota Leasing Polska Sp. z o.o., skupiającą się na finansowaniu zakupu samochodów Toyota i Lexus w zakresie leasingu operacyjnego i finansowego oraz najmu długoterminowego. Depozyty klientów Toyota Bank Polska S.A. są gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny zgodnie z Ustawą z dnia 10 czerwca 2016 roku o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym, systemie gwarantowania depozytów oraz przymusowej restrukturyzacji.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.