Toyota Bank podnosi oprocentowanie depozytów

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Wraz z początkiem roku Toyota Bank podnosi oprocentowanie swoich flagowych lokat terminowych dla klientów indywidualnych. Po podwyżce, Lokata Sprint na 200 dni, oferuje odsetki na poziomie 7,80%. Z kolei na Lokacie Plus w wersji 6- i 12-miesięcznej, klienci otrzymają odpowiednio 8,10% i 8,20% w skali roku.
Toyota Bank 4 stycznia 2023 r. wprowadza korzystne dla klientów zmiany w Tabeli Oprocentowania depozytów terminowych. To już kolejna podwyżka odsetek na przestrzeni kilku miesięcy.
Wzrasta oprocentowanie Lokaty Sprint na 200 dni – z 7,50% na 7,80%. Klient może założyć nawet 20 depozytów jednocześnie. Cały proces wnioskowania oraz zarządzanie środkami odbywa się w 100% online.
Podwyżka oprocentowania obejmuje także Lokatę Plus. Teraz klienci lokując oszczędności na 6 miesięcy otrzymają 8,10% (wcześniej 7,60%). Natomiast osoby, które zdecydują się na 12-miesięczny wariant lokaty, mogą liczyć na 8,20% (wcześniej 7,60%). Aby założyć lokatę, wystarczy wpłacić 2 000 tys. zł. Tutaj również proces wnioskowania oraz zarządzanie środkami odbywa się online.
- W nowy rok wchodzimy z korzystną zmianą dla oszczędzających. Jeszcze mocniej zwiększamy rentowność lokat w popularnych wariantach. W ten sposób zacieśniamy relacje z naszymi obecnymi Klientami. Konkurencyjne oprocentowanie depozytów z pewnością przyciągnie do naszej oferty także osoby, które dopiero rozważają ulokowanie swoich oszczędności na korzystnych warunkach – mówi Wojciech Rędziński, Kierownik Wydziału Produktu i Innowacji.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Dorota Gardias: Przykre jest to, że wybory prezydenckie budzą tak negatywne emocje. Jest dużo złości, żalu i różnych zagrywek, które kompletnie nie są moje
Prezenterka pogody uważa, że trzeba się już wyciszyć po ostatnich wyborach prezydenckich i próbować jakoś zaakceptować obecną sytuację, bo wszelkie emocje niczego już nie zmienią. Pozostaje tylko wierzyć, że zwycięzca stanie na wysokości zadania i nie tylko nie zawiedzie tych, którzy mu zaufali, ale także przekona do siebie pozostały elektorat. Dorota Gardias chciałaby także, aby jego żona była głosem kobiet i zawsze – nawet w najtrudniejszych sprawach – stawała po ich stronie.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Farmacja
Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.