Toyota Bank podnosi oprocentowanie depozytów

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank po raz kolejny podnosi oprocentowanie lokat terminowych dla klientów indywidualnych. Największe podwyżki stawek dotyczą kilku wariantów Lokaty Standardowej oraz Lokaty Plus (zmiana z 2 na ponad 7%). Na zdecydowanie korzystniejsze odsetki mogą liczyć także posiadacze Moto Lokaty.
- Kilka miesięcy po naszych ostatnich podwyżkach oprocentowania depozytów proponujemy kolejne zmiany z korzyścią dla Klientów – zwiększamy rentowność lokat w najpopularniejszych wariantach. Zależy nam aby nasza oferta była konkurencyjna i służyła umocnieniu relacji z naszymi obecnymi Klientami, ale też przyciągała osoby, które dopiero chciałyby zacząć korzystać z naszych usług – mówi Wojciech Rędziński, Kierownik Wydziału Produktu i Innowacji.
Podwyżka oprocentowania objęła większość lokat w ofercie Toyota Bank. Najbardziej spektakularna zmiana dotyczy Lokaty Plus na 24 i 36 miesięcy – tutaj klienci otrzymają odpowiednio 7,20% oraz 6,20% (przed aktualizacją było to 2%). Około 1-procentowa podwyżka dotyczy także krótszych wariantów tego produktu (3, 6, 9 oraz 12-msc).
Skokowo wzrasta również oprocentowanie lokat standardowych, do których uruchomiania nie jest wymagane zakładanie konta w Toyota Bank. Lokata Standard na 24 miesiące oferuje teraz klientom odsetki na poziomie 7%, a wersja na 36 miesięcy 6%. Korzystana zmiana dotyczy także krótszych wariantów tego depozytu – od 3 do 12 miesięcy – klienci w każdym z krótszych okresów otrzymają od 7 do 7,4% w skali roku.
Z pewnością usatysfakcjonowani będą również posiadacze lub klienci, którzy dopiero zastanawiają się nad założeniem Lokaty Sprint na 180 lub 200 dni. Tutaj oprocentowanie wzrosło kolejno do 6,5 i 7,5% w skali roku.
Podwyżka oprocentowania nie ominęła także Moto Lokaty na 3 i 9 miesięcy. Toyota Bank na obu depozytach oferuje obecnie 6%, czyli aż o 2% więcej niż przed aktualizacją tabeli oprocentowania. Ponadto, klienci którzy korzystają z finansowania auta w Toyota Financial Services, mogą liczyć na dodatkowy bonus na każdej z lokat - wówczas zyskają nawet 7,50% w skali roku.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.