Toyota Bank podnosi oprocentowanie depozytów

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank po raz kolejny podnosi oprocentowanie lokat terminowych dla klientów indywidualnych. Największe podwyżki stawek dotyczą kilku wariantów Lokaty Standardowej oraz Lokaty Plus (zmiana z 2 na ponad 7%). Na zdecydowanie korzystniejsze odsetki mogą liczyć także posiadacze Moto Lokaty.
- Kilka miesięcy po naszych ostatnich podwyżkach oprocentowania depozytów proponujemy kolejne zmiany z korzyścią dla Klientów – zwiększamy rentowność lokat w najpopularniejszych wariantach. Zależy nam aby nasza oferta była konkurencyjna i służyła umocnieniu relacji z naszymi obecnymi Klientami, ale też przyciągała osoby, które dopiero chciałyby zacząć korzystać z naszych usług – mówi Wojciech Rędziński, Kierownik Wydziału Produktu i Innowacji.
Podwyżka oprocentowania objęła większość lokat w ofercie Toyota Bank. Najbardziej spektakularna zmiana dotyczy Lokaty Plus na 24 i 36 miesięcy – tutaj klienci otrzymają odpowiednio 7,20% oraz 6,20% (przed aktualizacją było to 2%). Około 1-procentowa podwyżka dotyczy także krótszych wariantów tego produktu (3, 6, 9 oraz 12-msc).
Skokowo wzrasta również oprocentowanie lokat standardowych, do których uruchomiania nie jest wymagane zakładanie konta w Toyota Bank. Lokata Standard na 24 miesiące oferuje teraz klientom odsetki na poziomie 7%, a wersja na 36 miesięcy 6%. Korzystana zmiana dotyczy także krótszych wariantów tego depozytu – od 3 do 12 miesięcy – klienci w każdym z krótszych okresów otrzymają od 7 do 7,4% w skali roku.
Z pewnością usatysfakcjonowani będą również posiadacze lub klienci, którzy dopiero zastanawiają się nad założeniem Lokaty Sprint na 180 lub 200 dni. Tutaj oprocentowanie wzrosło kolejno do 6,5 i 7,5% w skali roku.
Podwyżka oprocentowania nie ominęła także Moto Lokaty na 3 i 9 miesięcy. Toyota Bank na obu depozytach oferuje obecnie 6%, czyli aż o 2% więcej niż przed aktualizacją tabeli oprocentowania. Ponadto, klienci którzy korzystają z finansowania auta w Toyota Financial Services, mogą liczyć na dodatkowy bonus na każdej z lokat - wówczas zyskają nawet 7,50% w skali roku.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.