Komunikaty PR

Toyota Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy

2024-04-22  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Toyota Bank kontynuuje wprowadzanie korzystnych zmian w ofercie lokat, reagując na oczekiwania klientów. Bank podnosi oprocentowanie swojej flagowej Lokaty Plus na okres 6 i 9 miesięcy do odpowiednio 6,30% oraz 6,50% w skali roku. Warto dodać, że jeden klient może założyć aż 10 depozytów, na łączną kwotę nawet 1 mln złotych.

 

Jest to kolejna z serii zmian, które Toyota Bank wprowadza, by zapewnić klientom jeszcze lepsze warunki oszczędzania. Wcześniejsze zmiany obejmowały zwiększenie maksymalnej kwoty jednej Lokaty Plus do 100 000 zł. Z racji tego, że jeden klient może założyć do 10 depozytów, kwota ulokowanych środków może wynosić nawet 1 milion złotych.

 

Nowe oprocentowanie Lokaty Plus:

- na okres 6 miesięcy: 6,30% (wzrost o 0,7 p.p.)

- na okres 9 miesięcy: 6,50% (wzrost o 1,3 p.p.)

 

- Jesteśmy zaangażowani w dostarczanie innowacyjnych produktów i usług finansowych, które odpowiadają na zmieniające się realia rynkowe. Podwyższenie oprocentowania Lokaty Plus to kolejny krok w dążeniu do zapewnienia naszym klientom atrakcyjnych warunków oszczędzania. W ten sposób ponownie pokazujemy, że warto dołączyć do finansowego świata Toyoty - mówi Piotr Marszewski, Kierownik Wydziału Marketingu Toyota Bank Polska S.A.

 

Lokata Plus oferuje atrakcyjne oprocentowanie w zależności od okresu depozytu, z kapitalizacją odsetek na koniec okresu Lokaty. Produkt jest dostępny dla posiadaczy dowolnego konta w Toyota Bank.

 

Nowa Tabela Oprocentowania jest dostępna pod adresem:

https://www.toyotabank.pl/obsluga-klienta/oprocentowanie

 

Więcej informacji o Lokacie Plus: https://www.toyotabank.pl/lokata-plus

 

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego Biuro prasowe
2024-11-21 | 12:00

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego

Choć raport podkreśla, że prowadzenie biznesu w Polsce jest trudne dla każdego przedsiębiorcy, bardziej obciążone są kobiety. 3/5 przedsiębiorczyń prowadzących własną
Finanse Wakacje składkowe dla przedsiębiorców
2024-11-05 | 11:10

Wakacje składkowe dla przedsiębiorców

Coraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastycznych rozwiązań, które pozwolą im na optymalizację kosztów prowadzenia działalności. Jednym z takich narzędzi są tzw.
Finanse Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young
2024-09-04 | 09:00

Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young

Santander Bank Polska powierzył agencji McCANN Poland obsługę strategiczną i kreatywną segmentów MŚP i YOUNG - McCANN będzie wiodącą agencją banku w tych obszarach. O wyborze

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.

Dom i ogród

Radosław Majdan: Jestem zniesmaczony tym, ile czasu poświęciliśmy na załatwianie pozwoleń na budowę domu. Teraz zastanawiamy się, czy nie wybrać planu B

Były piłkarz przyznaje, że w przypadku jego małżeństwa droga do budowy wymarzonego domu w Konstancinie-Jeziornie okazała się niezwykle długa, kręta i bardziej skomplikowana, niż się spodziewali. Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń trwało ponad dwa lata i nie zakończyłoby się sukcesem, gdyby nie pomoc specjalisty, który miał w tym doświadczenie. W obliczu tych problemów i kolejnych wyzwań przyszło jednak zwątpienie i myśl o rezygnacji z kontynuowania tego projektu. Radosław Majdan podkreśla jednak, że niezależnie od tego, jaką decyzję podejmą, za jakiś czas będą mieli własny, piękny dom.

Problemy społeczne

Miasta będą się starzały wolniej niż reszta kraju. Jednak w niektórych do 2050 roku seniorzy będą stanowić 37 proc. populacji

Udział osób starszych w populacji Polski będzie się stopniowo zwiększał i w 2050 roku wyniesie 34 proc. Dla porównania w 12 największych miastach będzie to 31 proc. – wynika z raportu Centrum Analiz i Badań Unii Metropolii Polskich. To oznacza, że metropolie – chociaż nie wszystkie – będą się starzeć nieco wolniej niż reszta kraju. Z tym procesem wiąże się szereg wyzwań dla samorządów i zadań związanych m.in. z przygotowaniem usług dla zróżnicowanej grupy seniorów i dostosowania przestrzeni miejskiej.