Komunikaty PR

Toyota Bank premiuje Lokatę Standard oprocentowaniem 8,4%

2023-02-13  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Od 13 lutego Toyota Bank umożliwia wszystkim chcącym oszczędzać poprzez depozyty bankowe dostęp do ponadprzeciętnego oprocentowania. W ramach akcji „Lokata Standard z premią” zarówno obecni, jak i nowi klienci Banku zakładając lokaty standardowe na 6 miesięcy na łączną kwotę co najmniej 40 tys. zł., otrzymają dodatkową premię pieniężną. Dzięki temu mogą efektywnie zyskać 8,4% z zainwestowanego kapitału. Jedna osoba może założyć kilka lokat, zachowując tym samym elastyczny dostęp do ulokowanych środków.

„Lokata Standard z premią” to odpowiedź Toyota Bank na rynkowe potrzeby osób oszczędzających oraz poszukujących wiarygodnego miejsca na zdeponowanie swoich nadwyżek finansowych. Specjalna oferta skierowana jest zarówno do obecnych klientów, jak i osób zainteresowanych ulokowaniem swoich oszczędności w Banku bez konieczności zakładania konta. W akcji promocyjnej można można wziąć udział tylko do 31 marca.

Chcąc skorzystać z nowej propozycji Toyota Bank,  należy zarejestrować się do akcji promocyjnej na stronie internetowej Banku https://www.toyotabank.pl/lokata-standard-premia i następnie w 100% online złożyć wniosek o jedną lub więcej Lokat Standard na 6 miesięcy, na łączną kwotę co najmniej 40 tys. zł. Lokaty te należy utrzymać przez minimum 4 miesiące. Wówczas Bank przyzna 200 zł premii, co automatycznie zwiększa efektywne oprocentowanie depozytu do poziomu 8,4% (standardowo 7,4% w skali roku). W przypadku klientów Toyota Bank, warunkiem skorzystania z atrakcyjnej oferty jest zarejestrowanie się w akcji, a następnie zwiększenie salda posiadanych w Banku depozytów na dzień 12 lutego poprzez założenie jednej lub więcej Lokat Standard na 6 miesięcy.

W ramach akcji promocyjnej jedna osoba może założyć nawet 10 lokat. Dzięki dywersyfikacji oszczędności na wielu depozytach, klient zachowuje elastyczny dostęp do swoich środków. W przypadku nieplanowanego zdarzenia i konieczności wypłaty pieniędzy np. z jednej lokaty, nie traci on atrakcyjnych korzyści na pozostałych depozytach i nadal ma szansę do zachowania premii, jeśli jego saldo na wszystkich depozytach łącznie nie spadnie poniżej 40 tyś. zł.

- W Toyota Bank regularnie wspieramy osoby oszczędzające w realizacji ich celów. Akcja „Lokata Standard z premią” to kolejna w ostatnich tygodniach możliwość uzyskania nie tylko bardzo korzystnego oprocentowania z ulokowanych środków, ale także możliwość otrzymania dodatkowego bonusu pieniężnego. Efektywny zysk z odsetek z lokat i dodatkowej premii, czyni naszą ofertę jedną z najatrakcyjniejszych na rynku - mówi Piotr Marszewski, Kierownik Wydziału Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.

 

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Finanse Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Finanse Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
2024-11-21 | 12:00

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego

Choć raport podkreśla, że prowadzenie biznesu w Polsce jest trudne dla każdego przedsiębiorcy, bardziej obciążone są kobiety. 3/5 przedsiębiorczyń prowadzących własną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.