Toyota Bank premiuje Lokatę Standard oprocentowaniem 8,4%
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_830689087,w_170,h_95,wo_170,ho_95,_small.jpg)
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Od 13 lutego Toyota Bank umożliwia wszystkim chcącym oszczędzać poprzez depozyty bankowe dostęp do ponadprzeciętnego oprocentowania. W ramach akcji „Lokata Standard z premią” zarówno obecni, jak i nowi klienci Banku zakładając lokaty standardowe na 6 miesięcy na łączną kwotę co najmniej 40 tys. zł., otrzymają dodatkową premię pieniężną. Dzięki temu mogą efektywnie zyskać 8,4% z zainwestowanego kapitału. Jedna osoba może założyć kilka lokat, zachowując tym samym elastyczny dostęp do ulokowanych środków.
„Lokata Standard z premią” to odpowiedź Toyota Bank na rynkowe potrzeby osób oszczędzających oraz poszukujących wiarygodnego miejsca na zdeponowanie swoich nadwyżek finansowych. Specjalna oferta skierowana jest zarówno do obecnych klientów, jak i osób zainteresowanych ulokowaniem swoich oszczędności w Banku bez konieczności zakładania konta. W akcji promocyjnej można można wziąć udział tylko do 31 marca.
Chcąc skorzystać z nowej propozycji Toyota Bank, należy zarejestrować się do akcji promocyjnej na stronie internetowej Banku https://www.toyotabank.pl/lokata-standard-premia i następnie w 100% online złożyć wniosek o jedną lub więcej Lokat Standard na 6 miesięcy, na łączną kwotę co najmniej 40 tys. zł. Lokaty te należy utrzymać przez minimum 4 miesiące. Wówczas Bank przyzna 200 zł premii, co automatycznie zwiększa efektywne oprocentowanie depozytu do poziomu 8,4% (standardowo 7,4% w skali roku). W przypadku klientów Toyota Bank, warunkiem skorzystania z atrakcyjnej oferty jest zarejestrowanie się w akcji, a następnie zwiększenie salda posiadanych w Banku depozytów na dzień 12 lutego poprzez założenie jednej lub więcej Lokat Standard na 6 miesięcy.
W ramach akcji promocyjnej jedna osoba może założyć nawet 10 lokat. Dzięki dywersyfikacji oszczędności na wielu depozytach, klient zachowuje elastyczny dostęp do swoich środków. W przypadku nieplanowanego zdarzenia i konieczności wypłaty pieniędzy np. z jednej lokaty, nie traci on atrakcyjnych korzyści na pozostałych depozytach i nadal ma szansę do zachowania premii, jeśli jego saldo na wszystkich depozytach łącznie nie spadnie poniżej 40 tyś. zł.
- W Toyota Bank regularnie wspieramy osoby oszczędzające w realizacji ich celów. Akcja „Lokata Standard z premią” to kolejna w ostatnich tygodniach możliwość uzyskania nie tylko bardzo korzystnego oprocentowania z ulokowanych środków, ale także możliwość otrzymania dodatkowego bonusu pieniężnego. Efektywny zysk z odsetek z lokat i dodatkowej premii, czyni naszą ofertę jedną z najatrakcyjniejszych na rynku - mówi Piotr Marszewski, Kierownik Wydziału Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
![Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_522887258,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
![Wakacje składkowe dla przedsiębiorców](/files/_uploaded/glownekonf_1235986789,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Wakacje składkowe dla przedsiębiorców
![Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young](/files/_uploaded/glownekonf_1147241307,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Santander Bank wybrał McCANN Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i Young
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.